петак, 30. септембар 2011.

Balea tonirani okoloocni Roll-on


...I tako, pre nekoliko dana svratih do DM-a (bio mi je usput, greota da ga ne obidjem), i lutajuci medju rafovima naletim na Balea kremice za sve tipove koze, za sve starosne dobi itd... Garnier ima jako veliki izbor okoloocnih kremica ali posto mi je jedno njihovo mleko napravilo haos bas po kapcima, zaobilazim ga u sirokom luku, a Balea mi se ucinila kao sasvim solidna a i jeftinija alternativa :)
Moj izbor je pao na Balea Getonter Augen Roll-on mit Koffein :)


Ovaj Roll-on je od 15ml (cena 305din) i na njemu pise da je za svetao do srednje svetao ten, kao i da mikrofini pigmenti toniraju kozu nezno i postojano i pokrivaju neravnine, dok vitamin E i biljna komponenta lipida podsticu      drenazni efekat :) Potrebno je bocicu promuckati pre upotrebe, jer sam se i sama uverila da ako se ne promucka lepo, slabo izlazi proizvoda :) Jako lepo se razmazuje prstima po podocnjacima i sto je jako bitno, ne ulazi u sitne borice ispod ociju. A evo i slicica kako izgleda na delu :)



         

Meni se ovaj Roll-on svidja za neku laganiju dnevnu varijantu jer nema bas toliko veliko pokrivnu moc kao korektor, ali svakako radi posao za neki kratki odlazak do grada :)

Da li vi koristite okoloocne kremice ovog tipa i kako vam se svidja njihova funckija? :)

10 коментара:

  1. ja koristim neku nepoznatog imena,slucajno sam je nasla u apoteci,ali moji podocnjaci su toliki da ih nista ne moze pokriti :(((( sta da se radi,navikavam se na njih :)

    ОдговориИзбриши
  2. e ovo još nisam vidila, drugi put malo više obratim pažnju na ovakve proizvode ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam do sada koristila, drzim se korektora:) Ali volim jako Balea kozmetiku, prejeftini a odlicni!

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam do sada koristila čak ni korektor :D Ali inače volim Baleu, pa bih mogla da probam ovo, nemam problema sa predelom oko očiju, ali kreću predavanja uskoro, samim tim i neprospavane noći, pa će dobro doći.

    ОдговориИзбриши
  5. Kanila sam se da uradim recenziju za ovo, ali nikako... uvek je nešto bilo preče :)

    Ja sam ga uzela čim se pojavio! Dopada mi se ali samo za po kući i do prodavnice, pošto sam ja "podočnjakuša" :( i ne želim da plašim ljude, pa mi treba nešto što više prekriva...
    Ali često ga macnem kad ustanem, pošto ima kofeina, pa računam da služi više kao nega, nego kao šminka ;)
    I da, u početku kad se nanese baš se dosta sija, pa se vremenom sasuši i uđe malo u linijice, ako se stavi više nego što treba :)

    ОдговориИзбриши
  6. Deluje fino, ali meni ne bi bio dovoljan, jer imam velike podočnjake.
    Btw. imamo jako slične oči! :D Ista boja očiju, spušteni kapci i slične trepavice. :)

    ОдговориИзбриши
  7. i meni se cini da je ipak za svetlije podocnjake i nije za neku wow prekrivnost, al eto sluzi nekoj svrsi :D

    Sofie, mozda smo neki rod a da ni ne znamo ahahah :D

    ОдговориИзбриши
  8. Jao, sad si me zainteresovala, dobro bi mi doslo nesto ovako, a nije skup uopste. Samo jedno, mozda glupavo pitanje - jel ide neka kremica prvo ili ga direkt nanosis na kozu?

    ОдговориИзбриши
  9. pa ja sam ga danas npr stavila bez kreme jer je onako fino, hidrira ja bih rekla, nije suvo... a nekad npr ujutru namazem kremu a popodne samo ovo namazem :) tako da moze i bez i sa kremom :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo jos uvek nisam videla.Joj, podhitno moram do DM-a, ovako nesto mi je neophodno!Hvala ti:)

    ОдговориИзбриши