субота, 24. септембар 2011.

Probijanje leda tj. Lakovi za nokte :)

Za prvi post spremila sam vam moju kolekciju lakova za nokte (koja vrtoglavo preti da poraste, na moju veliku srecu :D )... Ovo nece biti blog samo o lakovima vec i o sminci, garderobi itd itd, ali evo za pocetak da probijem led mojom prvom pasijom od ove tri navedene :)


Da pocnemo sa mojom trenutno omiljenom markom lakova za nokte (ni sminka im ne zaostaje za ovim lepotanima, ali o njoj u nekim narednim postovima ;) )... Naime, rec je o Nemackom brendu Catrice koji proizvodi Cosnova koja uz Catrice proizvodi i nama poznat i dostupan Essence asortiman. Catrice nabavljam u Hrvatskoj kad god to mogu, a evo za sada sam napravila pozamasnu kolekciju :)
French White,Petit Four as Dessert, Sweets for my Sweets, I scream peach, Meet me at coral island, Sold out forever, Am I blue or green, Dirty Berry, Poison me-poison you, Forget me not, Times Square at mifnight (LE Glamourama), From dusk till dawn-stari, From dusk till dawn-novi, Beam me Scotty (LE Out of space)

Nakon Catrice-a sledi njegova "mladja sestra"- Essence :)
                             Glittering Daylight, Naughty but nice, Date me!, Glisten up, Choose me, Movie star, Just rock it, Midnight rocker




Mislim da su Gabrini lakovi kod nas u skorije vreme dobili veliku dozu interesovanja od strane nasih lakoholicarki, pa ih ni ja nisam zaobisla i sa ponosom predstavljam njihove zivahne bojice :)
                                                                                  366, 317, 353, 315, M116, M106, 379

Kod nas jako poznata turska marka, koja pravi jako povoljnu ali kozmetiku sasvim solidnog kvaliteta (u Evropi i Americi se njihova kozmetika prodaje po znatno visim cenama nego kod nas), Golden rose je nase trziste preplavio raznoraznim lakicima za nokte, pa se na ovim slicicama mogu videti 3 vrste - With protein, Fashion Color i Paris :)
                                                                      52, 264, 244, 324, 286, 225, 331, 342, 343, 55, 78, 204




Jako veliki izbor boja imaju i S-he lakovi za nokte koje proizvodi DM i plasira ih kao deo svoje dekorativne kozmetike u okviru svojih objekata sirom Evrope :)
                                                                                       393, 427, 208,376,466,439,454,165


Flormar koji inace ima predivan spektar boja u svojoj kolekciji lakova za nokte, ali ja ove lakove u Beogradu tesko nalazim, tako da imam samo ove 4 skromne nijanse :)
                                                                                                 009, 003, 34, M105


Da post ne bi bio natrpan slikama (posto vec nije hahahaha xD, lakice od kojih imam po dve ili tri nijanse sam slikala zajedno, pa ispod narednih slika mozete pogledati njihove oznake i brojeve :)
                                                         193, 162, 187, 97, 96, 11, 4, Pastel Pewter, Pastel Blue


                                                 144, 50, (bez broja), 105 Urban Orange, 48 Honey Crystals, 23 Dark Chocolate, 130, 133


Usamljenici medju kojima je i moj trenutni favorit China Glaze Flip Flop Fantasy, divni mat neonac :)
 aura 16, miss selene 145, Color Line 67, Aura 402 White Mania, Avon Pastel Pink, China Glaze Flip Flop Fantasy <3, bez broja, Booty 11, Rimmel Sky High, Ilona Lux 50, bez broja

I za kraj ovog jako dugackog prvog posta base i top coatovi, nega noktiju i ostali aksesoari :)



Nadam se da se i vama otvorio apetit za lakiranjem noktiju, ja odoh da namazem jednog novajliju kojeg vam predstavljam u nekom od narednih postova :)

Do sledeceg citanja!
kisi kisi <3

18 коментара:

  1. Baš mi se dopada post!
    Lepo se izražavaš i dopada mi se što si predstavila svaku firmu ponaosob i rekla nešto ukratko o svakoj, divno ! Kao da pričaš od nekim živim bićima (a ne lakićima), koja jedva čekamo da upoznamo, hihi :)

    Elem, imamo dosta sličnih nijansi i veeeeoma mi se dopada tvoj ukus, ma svaki lakić mi se mnogo sviđaaa, sve bih ti maznula :D

    ОдговориИзбриши
  2. jeeeej, bas mi je drago da ti se svidja post i lakici :) hahahah jos cu da ispadnem lujka zbog ovog kao da se obracam zivim bicima a ne lakovima :D hvala sto me pratis :) <3 bas mi je ovaj komentar ulepsao vece :)

    ОдговориИзбриши
  3. Predivna kolekcija :D Bas ti zavidim na Catrice, ove ostale, lokalne, manje vise imam ;) Mnogo su lepi svi na gomili, jedva cekam naredni post

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo ti je lepa kolekcija! :)

    Samo da znas da ocekujem swatch-eve! :D Posebno me zanima novi From Dusk Till Dawn..

    ОдговориИзбриши
  5. hvala puno :) swatchevi stizu, naravno :) kako koji budem mackala, kacim slicice ovde ;) vi predlazite, ja ispunjavam zelje :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jee, evo i mene :)
    Blog ti je divan, ja sam odusevljena :)
    Samo tako nastavi! :)

    ОдговориИзбриши
  7. hvala puno draga :) ja sam se na tvoj vec pretplatila, samo napred :D

    ОдговориИзбриши
  8. krasna kolekcija, uvijek volim vidit šta se skriva po tuđim ladicama :-D
    krasan post :-D

    ОдговориИзбриши
  9. hvala draga :) moracu uskoro da si prikacim onaj nail addict badge xD
    nadam se da vas necu razocarati ni u narednim postovima :)

    ОдговориИзбриши
  10. hvala draga :) mislim da nece stati na ovome haha :D

    ОдговориИзбриши
  11. Divno :) gledam lakice, ali ne mogu da pretpostavim koji odgovara ovom prvom, tamno zelenom, na poslednjoj fotografiji

    ОдговориИзбриши
  12. ako mislis na onaj mat na onom krugu, to je Catrice Beam me Scotty :)

    ОдговориИзбриши
  13. Vauuuu koja kolekcija, šta bi rekla Nora da vidi sve te tvoje lakove. Pozdrav iz Makarske, kisi kisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sad ih ima jos vise :D
      ponecu samo najbolje, pa cemo nas dve da se mackamo :D kisi kisi <3

      Избриши