уторак, 27. септембар 2011.

Transparentno vs. Sarenis pakovanje - just a quicky

Ceprkam sad po sminci i kada sam ugledala AVON Calming Effects foundation, shvatim koliko mi je dobra ta baza bila letos kada sam pocrnela i kako vec dva meseca ne uspevam da shvatim koliko mi je od iste ostalo u tubici -.- Iskreno, malo mi ide na zivce kada ne znam koliko jos proizvoda imam u pakovanju jer samim tim ne mogu da se pripremim za koliko upotreba cu imati proizvod i kada je pravo vreme da se kupi zaliha...

Kroz neka pakovanja, i pored sarenisa i toga sto nisu providna, moze se videti koliko je proizvoda potroseno, ali na ovoj AVON bazi i Maybelline Affinitone-u je to apsolutno nemoguce dokuciti. Cinjenica je da robujem i ja dobrim dizajnom ambalaze i mnostvu privlacnih boja, ali mi u pojedinim situacijama sarenis pakovanja zasmeta (ali me to apsolutno ne sprecava da nastavim sa kupovinom proizvoda :D ). Volim Bourjois Healthy Mix i Catrice Photo Finish jer se vidi apsolutno svaki milimetar koji je potrosen i kada se treba pripremiti na kupovinu novog :)

Trenutno mi najvise muka zadaje nemogucnost da dokucim koliko mi je Essence Top Sealer-a ostalo u bocici i mislim da cu ostati u apsolutnom soku kada shvatim da ga vise nema a preko mi je potreban :D

Da li i vi imate isti "problem" sa malim slatkim pakovanjima vase kozmetike? :)

7 коментара:

  1. Ja obožavam šarena, slatka pakovanja, ali me trenutno dve stvari nerviraju - ne znam koliko mi je ostalo Bourjois Seruma u bočici, Deline tečnog pudera u tubi, i Avonove tonirane kreme :/
    Tako da, razumem te :)

    ОдговориИзбриши
  2. vidiš, meni uopće nije palo niti razmišljeti o ovom stvarima... kad vidim da ne ide, kupim novo i to je to... ali istina, puno je praktičnije prozirnije pakiranje kad vidiš koliko čega ima unutra :-D

    ОдговориИзбриши
  3. ja volim da sve imam u zalihama i da kada necega nestane imam novo pakovanje da odmah mogu da pocnem da ga koristim :)
    ali me pre privuce sareno pakovanje nego providno :D ipak smo zavisni od dizajna, ali mi je drago da nisam jedina kojoj to ponekad zasmeta :D

    ОдговориИзбриши
  4. E, baš sam pre 3 dana ostavila komentar na forumu u vezi tog bezveznog tamnog pakovanja za Top Sealer ! Uf, kako je to mene nerviralo !
    Ali više NE !!

    Prvo sam odlepila nalepnicu sa bočice. Ondak, uzela metalnu guralicu za zanoktice (može i turpija, bilo šta dovoljno čvrsto sa definisanom ivicom) u izgulila površinu sa jedne strane duž cele bočice, u sirini od par milimetara! Potom, isto to uradila i sa suprotne strane. Svetlost lagano udje i vidim koliko je još ostalo, eto :D

    Možda ružno izgleda, ali je mnoooogo gora moja neizvesnost od izguljenog pakovanja, hihi !!

    Super post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicna tema! I mene nervira, pa onda pokusavam da usmerim flasicu direktno na neki izvor svetlosti da mozda nazrem, ali cinjenica je da bi mogli, kao sto Ptic rece koji milimetar da ogole :)
    Nego kada smo vec kod top sealera , da li sam ja jedina koja ne ume to cudo tehnologije da koristi? Cak i kada ga stavim sutradan, on opet nekako pomeri lak. Mislim nije strasno, ali ipak se vidi. Neki predlog?

    ОдговориИзбриши
  6. i ja sam na forumu pisala za top sealer, al me niko nije konstatovao :D
    elem, sad ga bas mackam i nesto mi se cini da sam ga dosta potrosila, a on mi ono kao bas treba, pa cisto da znam da ga na vreme dokupim :D
    evo vec sam pocela da ga gulim i ljustim xD

    Pirinco, i meni malkice pomeri lak, kao da ga skupi, ali pokusaj mozda da prvi lak namazes i malo preko ivice nokta i sa ts da uradis isto, meni malo pomogne to :)

    ОдговориИзбриши
  7. ja to sve isecem, iskopam cetkicama iz pakovanja..... nema sanse da ostane ni mrvica. Nikad ne kupujem rezerve istog, jer uvek imam neku drugu alternativu! Pored tolike kozmetike nikad nije frka da ostanem bez necega:)

    ОдговориИзбриши