недеља, 09. октобар 2011.

Catrice Photo Finish Foundation


Dok sam bila na letovanju u Hrvatskoj, skoro 30% svog boravka tamo sam provela u DM-u i Kozmu xD
Sta cu ja jadna kad imaju gomilu stvari i proizvoda kojih kod nas nema. Nesto sto mi je i prosle i ove godine privuklo paznju je svakako nemacki bredn Catrice koji se u Hrvatskoj prodaje u Kozmo parfimerijama. Catrice drzi sasvim pristupacne cene, tako su npr lakovi za nokte oko 20kn, karmini su oko 35kn, gel lineri 33kn, dok su tecni puderi i Photo Finish Foundation oko 50 kn (1 evro = 7.3 kune otprilike). Iskreno, sada zalim sto nisam jos gomilu kozmetike nakupovala, ali i ovo sto sam kupila sam mooozda malo preterala :D


Naime, Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18h je oil-free baza sa reflektujucim pigmentima koja obecava da ce vasem licu 18 sati dati efekat retusirane fotografije. Boja koju sam ja odabrala je 030 Caramel Beige. Postoji sve ukupno 5 nijansi ovog pudera , dok je 010 nekako presvetla, 020 je sa rozikastim podtonom (a ja nisam htela da izgledam kao miss piggy), bila sam primorana da uzmem 030 koja mi u bocici deluje dosta svetlije od Bourjois Healthy Mix br 53, ali to uopste nije.
Inace, puder ima pumpicu i gornji deo na kojem je pumpica se jako lako moze odvrnuti i izvaditi iz bocice (sto je vrlo prakticno ako vam se pumpica nedajboze pokvari). Puder je u staklenoj bocici i njegov sadrzaj je 30ml.
E sad, opsti utisci o puderu :) Koristila sam ga cele ove nedelje i mogu reci da je jako fin za nanosenje i blendanje, uopste mi nije pretaman, nekako se stopi sa tenom i jako je prijatan za nosenje. Dva dana se desilo da sam ga na licu imala od nekih 10 ujutru do 9-10 uvece i sa puderom u prahu preko njega, stvarno se nije mrdnuo i sve sto je zahtevao je ponovno matiranje puderom u prahu nakon nekih 6 sati recimo (imam normalnu kozu, ne znam kako bi se ponasao na masnoj zaista). Miris je malo cudan i na njega cete sigurno obratiti paznju tokom nanosenja, ali nakon sto se puder nanese, zaboravicete da je uopste i bilo ikakvog mirisa :) Bas danas sam ovu bazu stavljala drugarici koja ce ceo dan ludovati na svadbi, pa se nadam da ce mi preneti utiske o izdrzljivosti na njenom licu :)

Elem, evo nekoliko slicica kako on izgleda sam na mojoj saci i kako izgleda u poredjenju sa Bourjois Healthy Mix br53, gde se i mnogo bolje vidi razlika i boja na kozi :)



A evo i poredjenje sa HM
Moj zakljucak je da je ovo jedna skroz fina baza koju cu svakako trositi ove zime i verujem da cu je kupiti ponovo cim budem imala priliku :)

Da li ste koristile Catrice bazu i koji su vasi utisci ako jeste? :)

Nadam se da vam se svideo post :) Do sledeceg citanja :) Kisi Kisi 

14 коментара:

  1. E, džaba mi kada ovo nema kod nas, a dobro izgleda, samo, naravno, pretamna mi je ova nijansa, ja sam ostala zapanjena kako tebi HM 53 deluje svetlo na ruci, a na mojoj ne može biti tamnije biti :)

    ОдговориИзбриши
  2. Fino izgleda ovaj puder, mislim da je vise za neke posebne prilike a ne za svakodnevnu upotrebu kao hm..ja sam htela da isprobam nesto slicno njemu, revlon photo ready, ali nije bas za moju kozu. Vise volim mat pudere, pa da nanesem highlight na mesta koja zelim da sijaju :)
    Lepa recenzija!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam zakucana sa ovim jednim puderom sto ga imam, a nema naznaka da ce se ikada potrositi, nekako je neunistiv, tako da mi je super da vidim preporuku za neki povoljniji, da mi zadovolji zelju za isprobavanjem :) Super opis!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Super post ali nije u redu da pises o njemu kad ga nema kod nas :-D salim se, naravno. Bas bih volela da probam catrice, cini mi se da imaju svasta nesto zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam jedan Catrice bronzer koji dobih upravo zahvaljujuci divnoj autorki,hehe,pozdrav,odlicna recenzija

    ОдговориИзбриши
  6. hvala devojke na pohvalama, divne ste :)
    ma dajte, pa uvek se nadje neko ko ide do bosne ili hrvatske da vam uzme ovako neku stvarcicu :) a eto ako bas nemate nikog, ja se dobrovoljno prijavljujem da kad budem isla sledeci put, da vam pokupim sve sto vam treba hehe :)

    Cat- iznenadjujuce je svetao ovaj hm na meni, a catrice mnoooogo taman na ruci, nije takav na licu :)
    Tacy- u pravu si, mislim i ja da nije bas za svaki dan, al iako ima ove kao reflektujuce pigmente, nije da se sija ne znam ni ja kako :)
    Barakuda, nadam se da te dobro sluzi bronzer :)

    ОдговориИзбриши
  7. E, pa šta nam pišeš o tome kad toga nema kod naaaas... Samo da se čovek nerviraaa !
    Šalim se:D
    Baš bih bolela da probam svašta nešto od Catrice-a !! :)

    I ponovo ću te angažovati da mi uzmeš po nešto, hihi :D
    Super post !

    ОдговориИзбриши
  8. hehe pticice, trebala si da mi kazes da ti donesem kad sam ti i essence uzimala :) podrazumeva se za sledeci put kad budem isla ;)
    hvala :)

    ОдговориИзбриши
  9. catrice je super brand, kvaliteta je sasvim pristojna a cijene još pristojnije ;-D
    vi ga nemate a mi ga imamo samo u kozmu... šteta, meni je recimo kozmo predaleko i to mu je najveća mana :-p

    ОдговориИзбриши
  10. hmm... predaleko kao na drugoj strani grada/u drugom gradu ili predaleko kao u drugoj drzavi? :P ja jednom godisnje imam prava na debele zalihe, pa ti vidi kome je teze :D

    ОдговориИзбриши
  11. Kako se ja sporo snalazim sa ovim blogovima, pa to je strasno. ti si Anibani sa foruma!!! kakav sam ja lik...meni se dopao post, svidja mi se sto radis swatch detaljno. nisam koristila Catrice do sad, ali ako se nudis za nabavku....mogle bi da se dogovorimo:-)i ja sam pocela blogovanje,ceka me doooosta ucenja.pratim te i cekam nove recenzije.
    cmokic:-*
    http://lenalifestylebeautyandstuff.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. hehe da, anibani sa foruma :)
    drago mi je da ti se post dopada, a ako budem isla u hr ili bosnu, prijavljujem ovde hehe :)
    pratim te ;)

    ОдговориИзбриши
  13. ja volim ovaj puder,imam suhu kozu i bas mi odgovara.kad ga stavim koza mi izgleda zdravija:)

    ОдговориИзбриши