четвртак, 06. октобар 2011.

Hands and Nails care

Nešto što definitivno ostavlja jak dobar tj. loš utisak kod žena jesu upravo šake i nokti. Zaista se zgrozim kada vidim ženu/devojku doteranu i sređenu i onda joj bacim pogled na šake i imam šta i da vidim... do mesa izgrickani nokti sa oljustenim lakom za nokte :/ Meni je ovo stvarno jako ružno,a verujem da je i muškarcima odbojno kada vide neuredne šake i nokte.
Ljudi koji me znaju, kažu da sam jako sitničava i da sve volim da radim i sredim perfektno i do najmanjeg detalja :) Ja to ne shvatam kao nešto loše, već naprotiv kao dobru stvar :D Prema tome, danas vam prikazujem proizvode koje ja koristim za negu šaka i noktiju :)

Prva stvar od koje počinjem negu šaka je svakako piling. Verovatno će vas čuditi što koristim piling za stopala, ali ako je dobar za stopala, što ne bi bio i za šake :D Ni jedan od ova dva pilinga nije pregrub, tako da sasvim lepo skine mrtve slojeve kože sa šaka i ostavi ih mekanim i nežnim. Pilinzi su Oriflame, levi je sa eukaliptusom, a desni sa mirisom breskve

Sledeća stvar su kreme. Ovo leto sam dosta koristila kremu za ruke, takođe iz Oriflame-a, ali ona je baš prava letnja kremica. Jako je lagana i predivno miriše, kao pravi voćni koktel, kako joj samo ime i kaže, ali kako počinje hladnije vreme, rukama ova nega neće biti dovoljna.

















Moj naredni Oriflame favorit po pitanju krema je Nourishing hand cream for dry hands i stvarno je jako hranljiva, meni je odlična za hladnije vreme i daleko je, da tako kažem, teža od gore navedene Fruit Cocktail kreme, tako da je za zimu definitivno moj favorit. Na slici je neko jumbo pakovanje a ima je i u pakovanju od 100ml.

















Pored ruku, i nokti zahtevaju negu i pažnju jer i njih može da strefi kojekakva beštija tipa gljivice, listanje, pucanje itd itd. Verujte mi da su gljivice ubedljivo najgora stvar koja može da spopadne nekoga ko je ''zavistan'' od lakiranja noktiju (been there, done that - užas živi, verujte mi!), pa je potrebno jako dugo vremena i truda da se one iskorene. Zato ću ja na prvo mesto staviti Akzent Antifungus vodicu koja može da se maže i kada su nokti nalakirani, nadograđeni, izliveni, i ''ubacuje'' se ispod slobodne površine nokta kako bi sprečila nastanak i dalji razvoj gljivica. Pored Akzenta koji je većinom preventiva, moj favorit je Nailner Repair koji je meni pomogao da se rešim ove gamadi i stvarno ga preporučujem svakome! Jeste malo skuplja  zezancija (oko 2000din), ali trajaće vam čak nekoliko meseci i odradiće dobar posao.











Sledeće na listi su turpije za oblikovanje i poliranje noktiju. Moje omiljene za oblikovanje su Ms Manicure od kojih trenutno koristim jednu, a još jednu imam u rezervi - stvarno su fenomenalne. Za poliranje koristim Titania turpiju koja ima 4 dela za poliranje i dva za turpijanje- jedan za prirodne i jedan deo za veštačke nokte. Koristila sam i S-he crvenu turpiju nekad davno i ona mi je takođe bila odlična, a ovu sam dobila, pa je takođe držim u rezervi. Ona ima jednu stranu za oblikovanje i jednu za poliranje noktiju :)

Meni omiljene kremice su definitivno one za nokte i zanoktice. Favorit mi je Hemel for nails. Kada potrošim ovo pakovanje, probaću i njihovu multivitaminsku za nokte, ona može da bude samo još bolja, a i ova je odlična. Lepo oporavi zanoktice i nokti zaista brže rastu sa njom. Volim i ulje koje je kupljeno u DepilMedic shopu, a domaća proizvodnja je u pitanju, njega mažem na zanoktice nakon lakiranja noktiju. Njegova funkcija je da omekša zanoktice kako bi se lakše pomerile drvenim štapićima za tu svrhu. I poslednja kremica koju koristim za nokte i zanoktice jeste Dahlia krema čija je formula verovatno identična onoj kremici koja se dobije u poklopcu njihovog skidača za nokte koji je meni apsolutno omiljen u poslednjih nekoliko meseci!
A evo i sličica svih navedenih proizvoda :)


I poslednja stvar koja nokte spašava od žutenja i farbanja nakon tamnih lakova su baze. Trenutno koristim ovu miss sporty, a i Catrice je jako dobra- ona je za ojačavanje noktiju, baš kao i ova Flormar sa kalcijumom. Planiram da uzmem China Glaze Strong Adhesion Base, ali za sada su ove tri sasvim solidne :)
Šta vi sve koristite za negu ruku i noktiju? :)

Nadam se da vam se svideo post :) Do sledećeg čitanja ;) Kisi kisi :***

14 коментара:

  1. dobar post, hvala što si ovo sve podijelila s nama ;-D

    ОдговориИзбриши
  2. Ima nesto gore od neurednih ruku - neuredni nokti na nogama:D Super post!

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, a ja izgleda nepravedno zapostavljam Oriflame :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, sad mi je zao sto nisam uzela ovu kremicu iz Oriflame-a Fruit cocktail... :))

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam isto opsjednuta urednim noktićima i mekanim rukama. :) Nije mi palo na pamet koristiti piling za noge, dala si mi ideju. Inače, vjerna sam Melemu i Neutrogeni jer imam jako osjetljive ruke, ali uvijek imam i neku mirisnu kremicu u torbi, čisto da ne bude dosadno. Koristim također i kremu za nokte od Afrodite, puno mi pomaže. Za obranu od gljivica prije nego što i nastanu uvijek sa sobom imam Lamisil kremu (iz ljekarne) i što još... Aha, bazni lak je Manhattan sa vitaminima i mineralima i svim tim neki sastojcima. I lijepa je bočica. :)

    ОдговориИзбриши
  6. hvala devojke na pohvalama :)
    kabanice, pokusacu da nadjem tu lamisli kremu ovde, ako ne, videcu da mi neko posalje iz hrvatske :)

    ОдговориИзбриши
  7. Slazem se sa tim da su ruke i nokti definitivno nesto na sta treba obracati mnogo paznje :) Ja sam svoj ritual nege noktiju opisivala u jednom postu na mom blogu - jako vazna tema, svakako :)

    ОдговориИзбриши
  8. Gde ima da se kupi ta Hemel kremica? Ja je vec duze vreme trazim i bas nemam srece. :( Inace super ti je post, a i blog :) Svaka cast :D

    ОдговориИзбриши
  9. hvala puno na pohvalama :)
    u Beogradu je mozes kupiti na zelenom vencu malo iznad onog lilija koji gleda na stanicu autobusa 52,53 i jos negde u piramidi, ali ne znam gde tacno :)

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post!!! I ja koristim sporadicno hemel, neverovatna stvar, a i traje jako dugo, jedino, mene malo mrzi da utrljavam, pa sada pokusavam sa uljima u flomasteru, mada nisu tako dobra moram priznati.

    ОдговориИзбриши
  11. hemel je stvarno neprevazidjen, ali i ja isto imam malo problem sa tim utrljavanjem, al trudim se da ostanem istrajna :D

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, tek ga sad videla... Ne znam kako uvek propustim neke postove :(

    Oriflame ću definitivno morati da počnem da koristim, nemam ništa od njih...
    A ova Titania debela turpija za poliranje je naaajboja, stalno je mama i ja iznova kupujemo :)
    I Hemel kremica je odlična !!

    ОдговориИзбриши
  13. Obozavam tvoj blog, nastavi ovako, uzivam citajuci recenzije koje pises, veliki pozdrav od Dine. PS. dodala sam te u omiljene sajtove :)

    ОдговориИзбриши