петак, 21. октобар 2011.

I hit their rock bottom :D

U poslednje vreme sam dosta stvarcica kupila a dosta toga se i potrosilo :) Kako ne bih pravila zalihe, odlucila sam da neke stvarcice ne kupujem dok im ne vidim dno :D To se odnosi prvenstveno na mazalice za telo jer me beskonacno puta privuce miris kreme/butera/losiona pa ga kupim i dno mu nikad ne vidim jer samo skacem sa jedne mackalice na drugu :)
Ovo su stvarcice koje sam u poslednje vreme potrosila i po neka rec o njima :)

Nivea gel za tusiranje koji koristim bukvalno otkad se pojavio u prodaji i povremeno ga zamenim nekim drugim, ali se uvek vratim ovom gelu jer predivno mirise i jako lepo neguje :)

Kosili sampon za sve tipove kose koji koristim vec nekoliko godina po preporuci dermatologa i od njega mi je kosa predivna i nemam problema ni sa pojavom peruti ni sa prebrzim mascenjem kose. Ne nameravam da ga menjam u skorije vreme :)



Balea mus za telo iz letnje limitirane kolekcije (jos uvek se moze naci po DM-ovima u Beogradu). Prvi put se susrecem sa musom/em za telo i mogu reci da sam odusevljena kako lepo neguje tokom letnjih dana i nije uopste tezak za kozu sto je jako bitno. Jer, na 40+ stepeni ne zelite da se ulepite kremom za telo :) Predivan miris, prosto pozelis da je sladoled a ne krema :)

Jos jedan jako dobar Balea proizvod koji sam ponovo kupila cim sam potrosila staru kutiju :) Anticelulit krema je u pitanju, ima je u dve vrste pakovanja - u tubi 200ml (cca 420din) i u kutijici 300ml (cca 430din). Nemojte misliti da sam pogresila cene i mililitraze jer je zaista samo 10din razlike u ceni za 100ml vise. Bar je bilo oba puta kada sam kupovala ovu kremu :) Jako dobra i hidrantna krema, radi posao i jako dugo traje (meni je trajala od juna do pocetka oktobra sa redovnim mazanjem dva puta dnevno svaki dan).


Dr. Fix on your lips od cokolade i karamele koji mene neodoljivo podseca na Oriflame univerzalni balzam od karamele. Odlicna nega, predivan miris su razlog jer trosim vec drugu kutijicu ovog balzama i ne nameravam uskoro da ga zamenim nekim drugim :) I Labello Classic Care koje mi je bilo nezamenljivo i morala sam da imam makar jedno u rezervi dok nisam otkrila Blistex, ali o njemu neki drugi put :)


Dahlia odstranjivac laka za nokte koji mi se trosi kao da ga pijem, a ne kao da skidam lak... To bi se moglo objasniti time da skidam lak sa noktiju svaki drugi dan :D Odlican odstranjivac bez acetona, apsolutno sve pohvale za njega :) uz svaku bocicu u cepu se dobije krema za negu noktiju i zanoktica koju sam koristila neko kratko vreme i sasvim je soliidnog kvaliteta :)






A evo i malo dekorativne kozmetike :) Mislim da je ovo ubedljivo najhvaljeniji puder na internetu :D Stvarno odlicna stvarcica za koju imam rezervnu bocicu i ne nameravam u skorije vreme da ga menjam. Koza se nakon duzeg koriscenja skroz ocisti, nema ni sitnih bubuljicica, ma savrsena bude nakon Healthy Mix-a! Meni je trajao od januara do sredine oktobra uz skoro svakodnevno koriscenje, tako da se zaista isplati :)






Proizvod koji se na moju veliku zalost povlaci iz prodaje, kao i ceo dekorativni asortiman Hemel kozmetike je Soft Touch kameni puder u nijansi 02 koja mi je bila savrsena za zimu... Imam jedan ceo u nijansi 03, ali on je preeeetaman za zimu i cuvam ga kao oci u glavi i stedim ga ko luda :D Stvarno velika steta sto ostavljaju samo nekoliko proizvoda od dekorativne kozmetike i jos veca steta sto ovaj puder nije medju tim proizvodima...





I last but not the least, maskare :) Avon Supershock koja je moj apsolutni favorit u proteklih godinu dana i uvek je imam u zalihama jer mnogo lepo razdvoji trepke, da im volumen i produzi ih, ma savrsena! :) Colossalka mi je bila solidna, ne spektakularna kao Supershock, ali bih je svakako opet kupila (trenutno ne jer imam tri maskare u upotrebi pa ce  me maskare u kupovini zaobici da ove ne bi zapekle :D ).
Alverde gel za obrve mi je bio ok, ali nekako ih ne drzi ceo dan na mestu, zato i nisam odlucila opet da ga kupim. Bila sam zadovoljna njime, ali ne fascinirana. I Miss Sporty providna maskara koju sam uzela da zameni Alverde gel za obrve i ona me zaista jeste fascinirala! Nakon potrosene prve bocice, uzela sam i drugu jer zaista drzi obrve ceo dan a da se ni jedna dlacica ne pomeri :)

Da li ste vi imale iskustva sa nekim od ovih proizvoda i koji su vasi utisci? :)

Do sledeceg citanja drage moje :) kisi kisiii :) 

15 коментара:

  1. 'uz svaku bocicu u cepu se dobije krema za negu noktiju i zanoktica'... ovo je bilo ugodno iznenađenje, baš ću obratiti pažnju na ovaj odstranjivač ;-D
    ja sam se već odavno odučila od toga da pravim zalihe pa kupujem samo ono šta mi stvarno treba ;-)

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se ideja za ovaj post:-)
    planirala sam da uradim nesto slicno ovome.
    svidja mi se, samo napred!!!
    cmokic od Lene

    ОдговориИзбриши
  3. U ovaj mus balein bas izgleda primamljivo,ali za leto, za zimu mi treba nesto masno:) inadce ja sam bas razocarana tim dr fix balzamom od cokolade, sem prelepog mirisa nista u vezi nege nije dao mojim usnama, pre par dana sam kupila beogradski melem i malo je reci odusevljena! posle 3 dana mackanja usne su ko nove, a bile su bas suve..i naravno hm, moj omiljeni zimski puder, juce sam kupila novu bocicu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super ideja za post ;)
    Ja sam davno probala Kolosalku, i nije mi odgovarala uopšte, sada sam već i prestala da koristim njihovu šminku, sa Baleom sam generalno zadovoljna i rado bih probala ovaj mus, nadam se da ću ga naći :)
    E, da, i Supershock je baš super maskara :D Koja glupa fora, ali bilo je jače od mene :P :))

    ОдговориИзбриши
  5. Hihi, uze mi ideju za post... Šalim se! :)

    I ja planiram da ga uradim, ali ne još... Uh, svašta nešto mi je u planu :D

    Ovaj mus mi se baaaaš dopadaaaa !

    ОдговориИзбриши
  6. drago mi je sto vam se svidja ideja, a pticici se izvinjavam :) :*** nisam namerno, al izgleda to sve pod uticajem foruma hehe :D

    ОдговориИзбриши
  7. Bas mi se svidja ideja za post. Ja sam Colossalkom odusevljena...Healthy Mix-om takodje, samo sto ja koristim serum...Bas cu da probam ovaj Kosili sampon... :))

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Jel se i tebi dogodilo s body mousseom da nakon 3-4 sata miris postane kiselkast? Ne znam jel to ima veze s mojom kožom ili samim proizvodom... Jer mi se desilo samo s tim i još jednim maslacem za tijelo.

    ОдговориИзбриши
  9. hmm, ne secam da mi je ikad tokom dana drugacije mirisao ovaj mus od onoga kada bih ga nanela... moguce da te dve kreme imaju neki sastojak koji reaguje sa tvojom kozom pa stvara takav miris, ko zna :)
    znam da je i meni neko mleko niveino cudno mirisalo nakon nekog vremena pa verujem da je do nekog sastojka koji reaguje sa kozom :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ne znam sto, ali obozavam da gledam slicice potrosenih proizvoda!?!? :))) Savrsena ideja za post i nadam se da ce biti stalna rubrika!

    Od svega nabrojanog, koristila sam samo Kosili sampon, takodje po preporuci derm. i stvarno je odlican za kosu! Moja sestra koristi samo taj, inace ima jako osetljivo teme glave i neznu kosu.

    ОдговориИзбриши
  11. trudicu se da trosim kozmetiku sto vise pa ce i biti stalna rubrika hehe. i ja sam bas srecna i ponosna na sebe kad nesto dogura do kraja :D
    drago mi je da se i vama svidja kosili :) svetsko a nase hahah :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ja ne znam jesam li ikad vidjela dno nekoj mazalici za tijelo. Uglavnom mi dosadi nakon 4-5 mazanja i kupim nešto novo jer se sjaji i lijepo miriše, a ovo onda ide mama, baki, seki. Ova Balea za celulit je izvrsna, pogotovo cijena. A trenutno se mažem nekim Afroditinim grožđem i Sephorinim body butterom koji je ogroman!

    ОдговориИзбриши
  13. Devojke,da li mogu uzeti Kosili sampon iako imam farbanu kosu?Nesto mi se cudno desava sa kozom glave,bas se peruta,vise mi ne odgovara moj obozavani Loreal,jel Kosili preporucljiv protiv peruti?

    ОдговориИзбриши
  14. kabanice, ja sam se sama sebi zainatila da potrosim mackalice za telo jer sam u jednom trenutku imala 4 otvorena butera i od svakog po trecinu potrosenu pa sam odlucila da ih trosim jedan po jedan :)

    barakuda, nece ti skoditi kosili nikako na farbanoj kosi, ako mogu da ga koriste bebe, sto ne mozemo i mi "matori" :) ja sam na preporuku dermatologa u borbi protiv peruti kosu prala medicinskim samponom Mycoseb po uputstvu i Kosilijem i od tada sam ostala na Kosiliju :)
    mozda ti je najbolje da se konsultujes sa dermatologom oko terapije, ipak doca najbolje zna :) a i Ducray samponi su prilicno dobri za probleme tipa perut, masna kosa itd, ali su malo skuplji i nisu bas za svakodnevnu upotrebu ja mislim :)

    ОдговориИзбриши
  15. Draga moja blog ti je zaista divan... Mozes li mi uciniti uslugu i pogledati moj , hvala unapred

    http://zdravljeilepota.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши