недеља, 02. октобар 2011.

Kupovina lakica za smirenje + Septembarski favoriti :)

 Kazu da prija kupiti neku sitnicu kada se zestoko iznerviras... I ako tako kazu, ja im verujem, a i na 
mene kupovina deluje skroz pozitivno kada se iznerviram, tako da verujem s razlogom :) Elem, nakon saznanja da sam pala ispit, morala sam da smirim zivce, te sam trknula do Kineza i nakupovala se Gabrini lakova :D Tu su zalutala i dva Golden Rose-a, i jedan, po Jasminima telefonski trazeni, Deborah Pret a Porter kojim sam se odusevila na prvi swatch koji sam videla xD

Evo i slicica sa brojevima lakica ispod njih :)
                                                                                  385, M107, M108, 398, 373, 348, 328

I lak koji zasluzuje svoju zasebnu slicicu <3 Nije ni cudo sto mu je ime "Love at first sight", jer kao sto sam vec i rekla, apsolutno sam se zaljubila u njega na prvi pogled :D
                                                   Deborah-Pret a Porter-13 Love at first sight


Imam oko 34 nikada nenamazana laka i stvarno cu morati malo da usporim sa kupovinom lakova ili da pozurim sa njihovim mackanjem :D

Elem, kao sto i u naslovu pise, ovo su lakici koje sam u septembru mazala
Moj omiljeni holo> S-he 427Classics bez broja China Glaze - Flip Flop FantasyS-he 439 S-he 165 <3Catrice Beam me Scotty (kako je samo divno matiran, a zelenkaste sljoke mu daju neki fenomenalni smek, ma predivan)
 Gabrini Summer Edition M106
S-he 208 Aqua Shine, sa sitnim flakies-ima koji se na slicii bas i ne vide :S


Da se primetiti da sam u septembru bila opsednuta sljokavim lakovima sto me cudi jer sam vise fan lakova koji nemaju sljokice, sedef i ostalo... al izgleda me uhvatila neka cudna faza :D

Post je bio malo duzi, ali nadam se da vam se svideo :)
Do sledeceg citanja :) kisi kisi <3




13 коментара:

  1. Mnogo mi se sviđaju gabrini i GR sivi, baš tražim neku takvu boju.
    A ovaj GR 328 je super boja, ali ne može da se postigne bez 4 sloja :/ Jedino nisam probala sa kreč belim lakom ispod :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se svidja ovaj stari S-he 439, jako interesantna boja, sad mi je zao sto ga nisam kupila pre povlacenja. Ako ti je za utehu, ja imam preko 50 neisprobanih ;)Lepi su ti noktici :)

    ОдговориИзбриши
  3. Confessions of the Psycho Cat - nisam znala da ga toliko treba da se postigne ovakva boja :/ mada imam jos jedan njihov ovako drecavitis i isto deluje jako vodenasto, al ja drugi sloj stavim deblji pa ispadne ok... videcu :D

    Hermetic - ja sam bila ubedjena da i u novoj turi imaju sve iste bojice kao i ranije, samo da je promenjeno pakovanje o.O hahah, dobro je, nisam jos toliko zaglibila :) hvala, ja bih samo volela da su malo duzi i jaci :)

    ОдговориИзбриши
  4. all the colors are great, I am loving green and grey most of the others !

    Fashion and Cookies

    My Twitter

    ОдговориИзбриши
  5. hvala ti što pratiš moj blog :D i da slažem se sa tobom, i mene shopping uvijek oraspoloži pa makar to bila i neka sitnica poput laka :D Ovaj Deborah mi divno izgleda..morati ću ga potražiti :D

    ОдговориИзбриши
  6. hvala i tebi sto pratis moj ;) obavezno ga potrazi, nadam se da ih je i kod vas ostalo po parfimerijama :)

    Vale, thanks :) great blog btw ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Meni se svi sviđajuuu :D :D

    I da, kupovina itekako ume da smiri ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Love at first sight imam sad na nokitma :) obožavam ga!!

    ОдговориИзбриши
  9. hvala pticice :)
    ana, ja ne mogu da docekam da ga namackam(a nacekacu se) :D

    ОдговориИзбриши
  10. Super su ti lakici! :)
    Najvise mi se svidjaju Deborah, She i Catrice!

    (p.s. Imam maleeeecku zamerku. Ovaj font kad pises koji su lakovi u pitanju mi je previse sitan)

    ОдговориИзбриши
  11. hvala sonja :) povecacu font vec u sledecem postu :) hvala na tome sto si mi skrenula paznju da smeta sto je previse sitan font :)

    ОдговориИзбриши