субота, 29. октобар 2011.

Nails of the month :)

Ovaj post sam htela da objavim tek za koji dan jer sam spremila jos nekoliko lakica, ali mi se danas desilo to da sam otvarajuci ormar polomila jedan nokat i sve sam morala da ih skratim, tako da sad apsolutno nisu za pokazivanje i lakiranje :(
Na sajmu sam kupila China Glaze Strong Adhesion Base Coat koji koristim od tada i apsolutno sam zaljubljena u njega jer bukvalno zabetonira lak za sebe i nema bele crte, iskrzanih i izljuspanih noktiju, a znali su lakovi nakon dva sata da pocnu da mi se ljuste cak i sa cuvenim Essence Better than gel nails Top Sealer-om. Tako da, kao bazu ispod svih lakova sam koristila China Glaze Strong Adhesion Base Coat, a kao top coat Essence Better than gel nails Top Sealer :)
Evo slicica mojih oktobarskih mackanja :)

Catrice - Forget me not

Gabrini M107

Gabrini M116

Gabrini 398 Matte+TS

Maybelline Colorama 105 Urban Orange

Catrice - Am I Blue or Green

Gabrini Elegant 366

Gabrini 373

Golden Rose 244

GR 244+Flormar Graffiti

Golden Rose Paris 204

Kako vam se svidjaju bojice? Ja ne znam koju bih izdvojila kao omiljenu, jedva sam cekala sve da ih namazem :)

Do sledeceg citanja, kisi kisi :) :***

14 коментара:

  1. pa zadnji mi je najlepsi :)

    fashionableroad.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada izbor lakica, ali na roze sam slaba tako da mi je najlepsi ovaj M116:)

    ОдговориИзбриши
  3. Divni lakici... Najlepsi su mi Gabrini M116, GR 244, ovaj plavi poslednji i Graffiti :))

    ОдговориИзбриши
  4. Jaooo, ovi catrice su mi diiivni ! A ti si još uvek pod uticajem leta, sve nosiš neke šarendaće !
    Ja sam se nešto zatmurnila što se tiče boja, pa sve mažem neke muljavce :D

    ОдговориИзбриши
  5. i meni je favorit M116, predivan je na noktima :)
    Ma, ja bojice uopste ne delim na letnje i zimske, tokom cele godine nosim sve :)

    ОдговориИзбриши
  6. ovaj golden rose 244 je savršen! kako mi se samo sviđa boja, a ja čak ni ne nosim te pink nijanse :)

    ОдговориИзбриши
  7. prelijepi lakići, najviše mi se sviđa Gabrini M116

    ОдговориИзбриши
  8. Ma, svi su mi divni, ali ovaj Golden Rose Paris 204 mi je naj naj, koliko slojeva treba da bi boja bila ovakva? :)

    ОдговориИзбриши
  9. hvala devojke :)
    Cat, dva sloja sam ja namazala da bi boja bila ovakva :)

    ОдговориИзбриши
  10. Love all these colors!!! your nails look awesome

    ОдговориИзбриши
  11. Tek sad vidim ovaj post, savrseno, mnogo mi se svidja tvoj oblik noktiju a od lakica su mi favoriti Gabrini m116 (ne mogu da verujem da ga nisam kupila?) i Gabrini mat 398, ni njega nemam. Sutra pravac Kinezi!

    ОдговориИзбриши
  12. hvala puno, treba mi sto godina da porastu jer imam premalu nokatnu plocu i onda ih cuvam ko luda :)
    hehe, trci brze bolje :) nadam se da jos imaju M116 :)

    ОдговориИзбриши