уторак, 04. октобар 2011.

Nedeljni favoriti-za ceo mesec bi ih se nakupilo i previše :D

E pošto svi objavljuju svoje mesečne favorite, ja sam za početak odlučila da objavljujem svoje nedeljne favorite, pa ću verovatno kad se zasitite toga svake nedelje preći i ja na mesečne :D Elem, za sve ove proizvode će u nekom trenutku doći i review, tako da će ovo sada biti samo u sličicama i par reči šta sam od dekorative koristila prethodne nedelje jer mi je preparativa manje-više uvek ista, nekako sa tim volim da se držim onoga u šta sam sigurna da mi neće praviti haos po licu, pa ćete preparativu dobiti u nekom narednom postu :)

Dakle, prva i najbitnija stvar su mi svakako korektor i baza za šminku. Otkrila sam pre dva meseca alverde korektor u nijansi 002Beige i sasvim je lep, malo presvetao, ali sa bazom preko njega, ni ne primecuje se koliko je bled. Baza koju koristim od januara i u kojoj je (kao što vidite) ostalo minimalno pudera je Bourjois Healthy Mix br53 i tako je fina i lagana... Ma ja sam oduševljena njome kao i većina devojaka koje su je probale i do sada napravile zilion review-a na tu temu :)
Sledeća stvar je kameni puder. U pitanju je Hemel kameni puder u nijansi 3. Uvek sam koristila nijansu 2 koja mi je zimi mozda bila mrvicu tamnija, ali sam silom prilika uzela trojku i za leto se ispostavila kao odlična nijansa! Jako ga štedim jer Hemel povlači svoju dekorativnu kozmetiku, a ovaj puder mi je san snova, pa nek traje što duže :D
                            


Kupio me je i Essence 50s Girl Reloaded koji je beo (translucent) i preeeedivno miriše na vanilu :D jako lepo matira i koliko ga vec koristim, nikakvu mi reakciju nije napravio na licu, tako da ce biti super novi njihov puder u prahu za matiranje koji će biti deo standardne ponude i koji je verovatno identican kao i ovaj limitirani :)


Sledeća super stvarčica je Catrice rumenilo, koje je meni više kao neki bronzer/hajlajter nego rumenilo, al na kutiji piše rumenilo - respect :D Nijansa je 040 Pacific Beauty i kupljeno je prošle godine, zove se Multi Colour Blush i postoji u nijansama 010 i 040, ali je sada u malo drugačijem pakovanju i sa drugačijim rasporedom boja :)

Pored ovog rumenila, rado sam nosila i predivno rozikasto rumenilo sa diskretnim shimmerom iz Sephora paletice. Iz ove paletice sam ove nedelje dosta koristila i zlatnu, belu i crnu senku koje su sa bazom (Artdeco baza koja će mi svakako iz posta u post biti favorit jer bez nje više ni najbezvezniju senku ne stavljam)fantastične i mrdnule se nisu ni nakon nekoliko sati vrućine i đuskanja na žurci! Crnu senku sam čak stavila i na waterline i za razliku od olovaka koje mi se tu obicno razliju i od mene naprave rakuna, ova senka se nije uopšte razmazala što me je oduševilo!



U poslednje vreme se ne odvajam ni od Catrice gel lajnera u crnoj i braon boji, ali prošle nedelje sam najviše koristila crni koji me je i postojanošću i kvalitetom oduševio, ali mu je i ima fantastično: Black Jack with Jack Black :D padam na simpa imena proizvoda, šta ću :D Takođe i maskara koju već četvrtu po redu trošim je Avon SuperShock sa kojom moje trepe izgledaju stvarno superiška i iako imam jos 3 druge maskare, za ovom najčešće posežem :) Uz nju je i Miss Sporty transparentna maskara kojom ja učvršćujem moje razuzdane obrve :D


I Last but not the least su moj dragoceni Catrice Frozen Rose karmin za koji bih se toliko pokajala da ga nisam uzela na preporuku devojaka sa foruma ana.rs, ovom prilikom, devojke hvala za preporuku :) Karmin je tako lepo hidratantan i prijatan na usnama i divno izgleda, tako da će svakako dobiti i svoj zaseban post u vidu recenzije :) U celoj ovoj priči su mi moje drage četkice bile od velike pomoći, a koristila sam Ecotools,Essence i Alverde :)

I moje drago srculence u koje spremam šminku koju pripremim da koristim tog dana. To je moj malo blesavi ritualčić :)

Nadam se da vam se svidelo, do sledećeg čitanja :) Kisi Kisi :)

12 коментара:

  1. Ova Sephora paleta izgleda skroz slatko :)
    A meni Bourjois ima fenomenalne pudere, i samo bih njih koristila, ali najsvetlija nijansa koja ima kod nas, 52, mi je tamna, tako da sam u potrazi za nekim drugim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zainteresirao me ovaj Healthy Mix. Joooj, samo kupujem tu kad vidim da netko pohvali. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je nedeljni favorit HM serum bas mi prija tj ne osecam ga na licu.

    ОдговориИзбриши
  4. Cat, to je samo jedna od 5 paletica koje se nalaze u velikoj Sephora paleti, napravicu slicice za sve :) Navataj nekoga ko ide preko granice da ti nabave taj famozni 51 :)

    kabanice, healthy mix je meni apsolutno neprevazidjen! toliko sam zalila letos jer mi je bio presvetao kada sam pocrnela pa nisam mogla da ga mackam. predivan miris i kao da mi se nakon duzeg koriscenja iscisti lice os sicusnih bubuljica :) kao sto je Antigona napisala, mnogo lepo prija kozi lica :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zelim ovaj Essence 50s Girl Reloaded puder :D A za podlogu za senku se 100% slazem!Savrsena je, obavezan deo make upa ;)

    ОдговориИзбриши
  6. I meni je nedeljni favorit Bourjois HM puder, baš ga nosim ovih dana i mnogo mi je dobar :)

    A ta Sephora paletica je medena :D

    ОдговориИзбриши
  7. Artdeco baza je i među mojim favoritima, stvarno odličan proizvod! Essence puder i Catrice Frozen rose čekaju da ih kupim :) već dugo ih gledam, predobro izgledaju a i svi ih jako hvale. Jedva čekam da se napokon i toga dočepam :)

    ОдговориИзбриши
  8. catrice kozmetike nazalost nema u srbiji, ali ako budes isla u bosnu ili hrvatsku, obavezno ih potrazi :)
    a artdeco baza je oko 700 din ja mislim :) isplati se zaista svaki dinar jer traje sto godina i radi posao za sve pare :)

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti.AD bazu definitivno moram da uzmem, jer je bas sve blogerke hvale;) A ja zaljubljenik u sminku pa mi malo fali da me nagovoris:))

    ОдговориИзбриши