понедељак, 24. октобар 2011.

Sajam knjiga, knjige na cekanju+favorites :)

Sajam knjiga u Beogradu je manifestacija koju svake godine volim da posetim i tu praksu upraznjavam vec.... ne secam se ni ja koliko godina unazad :)
Na sajmu sam bila vec juce, na samom otvaranju i mogu reci da je guzva bila prilicna. Verujem da se to moze pripisati ceni karte od 100dinara a i tome da su izlagaci bili u mogucnosti da pozovu svoje goste na otvaranje bez placanja ulaznice. Obzirom da sam i ranijih godina na sajam uvek isla vikendom, mogu samo da pretpostavim da ce tokom radne nedelje u prepodnevnim casovima biti nesto manja guzva nego u subotu i nedelju.
Veliki broj izlagaca daje sasvim solidne popuste, koji negde cak nisu ni istaknuti. Vulkan na dve kupljene knjige poklanja jos jednu po njihovom izboru i takodje daje karticu uz koju se ostvaruje pocetni popust od 5% koji se vremenom povecava. Delfi daju 15% popusta na kupovinu jedne knjige, pa se sto vise knjiga kupite, popust povecava, dok su na nekim knjigama vec obelezene nize cene za cak 300din. Obratite paznju, jer kod manjih izdavaca neka knjiga moze kostati 700dinara, a ta ista knjiga u Delfima/Laguni/Vulkanu ili kod vec nekog drugog izdavaca moze da se nadje na akciji za oko 400 din, a za tu razliku u ceni mozete pazariti  jos neku knjigu. Popusti i akcije su zaista odlicni, ali moj budzet je nazalost za ovu manifestaciju bio premali za sve moje zelje :)
Ja sam bila prvenstveno u potrazi za jednim velikim monolingvalnim recnikom koga (ocekivano) nisam pronasla, ali sam ipak zadovoljna izasla sa sajma nakon kupovine mini grcko-englesko-grckog recnika u izdanju Oxford Centra na koji sam pri kupovini dobila popust od 20% i platila ga samo 560din :) Takodje, kada sam vec i odustala od potrage za knjigom Lauren Conrad-Style i pomislila kako kod nas to niko sigurno ne drzi, nasla sam je na standu Delfa i ciknula od srece :D Postoje 3 verzije ove knjige sa 3 razlicite cene. Naime, postoji malena knjiga sa obicnim koricama i ona kosta (slagacu vas sada) oko 800din , dok od velikih "luksuznih" izdanja postoji jedna sa cenom od 1370 din i 1800 din. Razlika izmedju ove dve knjige je samo u izdavacu, a sardzaj je apsolutno identican, pa sam se ja naravno odlucila za jeftiniju i na tu cenu dobila popust od 15%. Mojoj sreci nije bilo kraja zbog obe knjizice :)
Evo mog predivnog ulova sa sajma :)

Knjige koje sam u poslednje vreme procitala su Candy od Kevina Brooksa, knjiga je savrsena (na engleskom), prosto te vuce da citas jos i jos! Na jednom standu sam nasla ovu knjigu prevedenu na srpski, kao i njegovu drugu knjigu koja se zove Lucas koju ja nazalost nemam (i sad se jaaaako kajem sto nisam uzela srpsku verziju :((( ), ali bih jako volela da je nabavim na engleskom. Lucasa sam takodje citala pre nekoliko godina i ostala bez reci kako je knjiga dobra, tako da, ako zelite dobru knjigu da kupite na sajmu, Lucas i Candy dele prvo mesto na mojoj listi favorita :) Pored Candy, ovo leto sam na moru cituckala Verujem u ljubav od Vesne Zakonovic-Arezine. Prava knjiga za razbibrigu, lagana, interesantna i sasvim lepo napisana :)

Moram da priznam da sam ranije puuuuno vise citala i da sam u poslednje vreme malo zakazala i ukoravam samu sebe zbog toga, tako da od danas imam zadatak da sve ove lepe knjizice koje sam pocela da citam zavrsim, a novotarije da sto pre krenem da citam :)

Jedva cekam da krenem da ih citam :)

Od sledece tri knjige, pocela sam da citam Mama na ivici nervnog sloma i Zenske razgovore, a definitivno cu prvo procitati Zenske razgovore u kojima je Dusan Radovic kroz kratke pricice tako verno prikazao nas zene/devojke. Ovu knjigu preporucujem iz dubine duse kao knjigu uz koju cete se pre svega dobro nasmejati iskustvima Zena, a i mozda se negde i prepoznati, ko zna! Divno i lagano napisana knjiga koja zasluzuje da je svaki dom ima u svojoj kolekciji :) "Mamu" sam nazalost samo otvorila i procitala prvu stranicu tako da utisak zaista ne mogu da napisem, a Jedi Moli Voli jos uvek ceka na svoju premijeru, ali po komentarima, mislim da ce mi se svideti :) Film nisam gledala, tako da mislim da cu daleko bolje doziveti knjigu  :)

I jos jedna knjiga koju sam pocela da citam jeste Provincijalac od Momo Kapora (trenutno nisam u mogucnosti da je slikam) koja je takodje odlicna i koju jedva cekam da nastavim/pocnem ispocetka da citam :)

Ako niste imale ideju sta da kupite na sajmu, mozda sam vam dala neku ideju ili dodatnu preporuku za knjigu koju ste vec mislile da pazarite :) Lepo se provedite na ovogodisnjem Sajmu knjiga i javite utiske i sta ste lepo kupile da nahranite um i dusu :)
Do sledeceg citanja, kisi kisiiiii <3

12 коментара:

  1. Super post bas mi se dopada! Od tih knjiga sam jedino procitala Jedi,moli,voli, meni je divna, ali je bas za relaksaciju na plazi, nije za ove tmurne dane :( Trenutno citam Pobednik je sam, od Koelja

    ОдговориИзбриши
  2. Eee, ja sam juče oko pola 6 svratila sa dragim na Sajam i nije bila velika gužva tako da smo lagano mogli da se šetkamo !

    Pokupovali smo samo stručne knjige i knjižurine za mog brata, njega i mene, tako da ništa od nekog lepog romana... :D
    I SUPER post :D

    Ali cena ulaznice je bila pun pogodak ! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ani, prethodna tri posta su SJAJNA!!! Uzivala sam citajuci :)

    Vec neko vreme nisam u sakama drzala dobru knjigu, cim se vratim kuci obnavljam clanarinu u bibilioteci :) A prvo sto cu da uzmem ce biti ovi Zenski Duskovi razgovori!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan izbor i zanimljiv post!!
    Ja sam ovo ljeto nakupila hrpu knjiga po stvarno povoljinim cjenama...sad sam na nekoj "pauzi" od ljeta nisam ništa čitala, nekako mi se neda. Ali prva knjiga koja je na redu je Daniel Glattauer "Protiv sjevernog vjerta"

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, hvala puno na svim ovim informacijama :) Ja se nadam da ću stići turistički da obiđem sajam knjiga jer radim 12 sati dnevno na jednom drugom :/

    ОдговориИзбриши
  6. hvala puno na pohvalama za post :)
    lepo je cuti vasa iskustva i preporuke za knjizice :)
    a tebe mackice mislim da sam videla sinoc malo posle 9 na stanici kod sajma ka gradu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Super informacije, bas ovih dana planiram da odem na sajam knjiga i pogledam sta ima... :)
    http://myfashiondiaryxo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. jao planiram ici u subotu i jedva cekam nadam se da ce virjeme biti ok :)

    ОдговориИзбриши
  9. "style" me baš zanima.. ove ostale nekako nisu u opisu onoga što ja čitam :)

    ОдговориИзбриши
  10. lepo se provedite na sajmu devojke :)
    Lucy, ja sam odustala od Style i pre nego sam stigla na sajam i onda... Surprise, Surprise :)))

    ОдговориИзбриши
  11. Mozes li da mi kazes koji je izdavc za tu knjiu od Lauren Conrad-Style,ili sva tri posto bih bas vlolela da je imam a ne mogu ici na sajam pa da vidim jer moze sa nekog od sajtova izdavaca da se naruci online,hvala unapred:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne postoji domaci izdavac te knjige. Jedino da porucis preko ebay-a

      Избриши