уторак, 01. новембар 2011.

EOS - OMG

Drage moje, nemate pojma koliko sam srecna :) Dosla sam pre nekih sat vremena izmrcvarena sa fakulteta i na stolu me je docekao paketic sa Brigette's Boutique :)  Skocila sam od srece jer sam vec pocela da se brinem za svoju porudzbinu koja je poslata jos 30.septembra a jos uvek nije stigla. I tako sam ja sva zabrinuta sinoc poslala mejl korisnickoj sluzbi sajta da pitam kako mogu da mi pomognu ako mi u naredno vreme ne stigne balzam, medjutim, sada nema ni potrebno da razmisljam o tome :)

Naime, narucila sam Evolution of Smooth (EOS) balzam sa ukusom/mirisom Summer Fruit (meni ima miris na neki multivitaminski sok ili vec tako nesto divno, a ukus je preeeedivan takodje). Ovaj proizvod je 100% prirodan, 95% organski, ne sadrzi petrolatum i parabene. Cena na Brigette's Boutique mu je 3.29 USD za 7grama, a postarina me je izasla oko 4 dolara, sto je apsurdno da je proizvod jeftiniji od same postarine, al sta da se radi :)

Da ne duzim, evo slicica ove divotice koja predivno neguje usne i ostavlja ih mekanim i ukusnim, njam njam :) Mislim da znam kome ce se svideti hihi :)








Da li ste mozda probale ovaj proizvod i kako se vama svidja?
Ja vec vidim da cu se zaljubiti u ovu lepotu i da cu narucivati jos raznoraznih ukusa koje imaju u ponudi ;)

Do sledeceg citanja drage moje, kisi kisi :) :****

24 коментара:

  1. Ja bih bas volela da probam, dosta pohvala sam citala za te balzame, javljaj utiske! :)

    ОдговориИзбриши
  2. mene je oduvek oduševljavao, valjda što je tako čudnog oblika za jedan balzam, mislim da ću ga i ja isprobati, obožavam balzame :D

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ali izgleda stvarno divno! Ambalaža je super!!

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala, ali sam videla i čitala o njemu, ja sam oduševljena kako slatko on izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  5. predivan je, preporucujem ga zaista :) sad sam se setila na sta me podseca miris, na onaj deltin nosonja sladoled, ne znam da li ga uopste vise ima :D
    sledeci put narucujem set od 4 komada, odusevljena sam :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jao, blago tebi! Meni su oni mnooogo slatki... ali ako su još i dobri, onda još više blago tebi :) :D

    Koji ti je to nosonja sladoled, Delta sladolede je kupio Nestle još pre ihahaj godina... :)
    Nosonja :D

    ОдговориИзбриши
  7. odlican je ovaj, veruj mi :) koristim ga po sto puta na dan koliko sam se navukla na miris i ukus, a realno usne uopste nisu postale zavisne od balzama, ali ja jesam :D
    ma daj kako ne znas za nosonja sladoled, dugacak kao valjak, narandzaste boje :D

    ОдговориИзбриши
  8. Sad sam se setila sladoleda, ali se ne secam bas kako je mirisao! A jel on imao kao neki rupicast plasicni stapic, nalik merdevinama, ili je to neki drugi sladoled imao? :D
    Joj, smejem se sad, vratila si me u detinjstvo! :]

    ОдговориИзбриши
  9. hahaha taj rupicasti stapic je koliko se ja secam imao neki cokoladni sladoled ali se ne secam koji :D znam na sta mislis :D ovaj je ja mislim imao najobicniji stapic :) moj decko kaze da ga podseca na onaj sok ,ivi, od breskve :D

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam ga probala...iskreno nikad nisam narucivala preko neta...ne znam zasto se plasim toga, pogotovo kad su strani sajtovi u pitanju.Moraces da me naucis, ozbiljno ti kazem:-) Jel to sto imas nije mozda Strawberry Sorbet EOS lip balm...pratim na YT Ingrid i ona je recimo odusevljena tim proizvodom i mislim da je rekla da je to ogranicena serija i da nikad pre nije videla njihov balzam u rozoj kutijici :-) tako da si super kupovinu napravila.Svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  11. i ja sam se plasila narucivanja pa sam probila led sa Sigmom i odlucila se i za ovaj balzam :) hehe naucicu te, nije problem :)
    ovaj je Summer Fruit, a taj Strawberry mogu samo da zamislim kako divno mirise :) necu stati samo na ovom, narucicu ih jos sigurno :D u poslednje vreme sam luda za balzamima, bice cak i post o tome :D

    ОдговориИзбриши
  12. I ja malo zazirem od narucivanja... Ali sam ovaj balzam jos negde videla i odusevila se kako je praktican! Mnogo bih volela da ga probam! Podseca na nesto ali ne mogu da se setim na sta ... :)))

    ОдговориИзбриши
  13. Toliko sam puta čula i čitala o tom EOS balmu od raznih "guru"-a na youtube-u i zaista je presladak. Možeš li reći kako ti se čini nakon dugoročnog korištenja? :) Hvala!

    ОдговориИзбриши
  14. stvano mi je odlican! njega i blistex u stiku koristim kada sam van kuce (ne volim prljavim rukama da ceprkam po onim teglicama balzama)! vec planiram koji cu sledeci da porucim :) ja stvarno patim od toga da uvek imam mekane i lepe usne i ne podnosim kada su suve tokom zime, a ovaj balzam mnogo lepo neguje! uz to ima najsavrseniji ukus i miris :)

    ОдговориИзбриши
  15. Anibani kada budes ponovo narucivala zovi i mene,zelim i ja ovo malo cudo,pa da podelimo troskove.Odlican ti je blog.:)

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман12. јул 2013. 21:10

    Da li mozes da mi kazes preko kog sajta si narucila? :)

    ОдговориИзбриши
  17. Imate na fb, stranicu gde imaju EOS. Jedna devojka ih prodaje za 700rsd, dok sam ja nasla nekoga kod koga su 550rsd, u pregovorima sam trenutno. ;)

    ОдговориИзбриши
  18. Kako to mogu da narucim ja sam iz Srbije hocu da narucim za svoju sestru?!

    ОдговориИзбриши