субота, 19. новембар 2011.

Giveaway :) -Closed!!!!

 Drage moje verne citateljke,
Svaki put kada vidim da vas je sve vise i vise, odusevim se i to mi jako puno znaci :) Vasi komentari me toliko obraduju, i to mi govori da zaista citate moje postove i da zelite da pisem jos :)
Prema tome, odlucila sam da napravim jedan mali giveaway u susret mom rodjendanu koji nije bas tako skoro, a nije bas ni tako daleko :) Naime, takmicenje ce trajati do 20.12.2011., kada je moj rodjendan :)
Obzirom da sam nova u ovome, drzacu se jednostavnih pravila, a to je:
u komentaru ostavite svoje ime, prezime i email adresu (morate javno pratiti moj blog preko GFC-a), a ako vas ne mrzi, napisite i sta biste volele da vidite u buducnosti na blogu :) Ovaj giveaway ce biti samo za Srbiju jer jos uvek nisam sigurna kako bih pokloncice slala u druge drzave, ali cim se malo vise raspitam o tome, stizu nova internacionalna takmicenja :)
Sve pokloncice sam kupila ja sama i sve stvarcice su nekoriscene, naravno :)

Evo i slicica :)

Bice mi i vise nego drago ako podelite ovaj giveaway u svojim postovima ili sidebar-ovima :) Novi clanovi su i vise nego dobrodosli :)

Srecno igranje drage moje :)
Do sledeceg citanja, kisi kisi :*****

23 коментара:

  1. Zelim ti jos puno citaoca! Znas da te pratim :)
    tamaratacy87@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Tamara Savic
    savictamara88@gmail.com
    U buducnosti bi volela da vidim neki make up tutorijal. Pratim redovno, samo nastavi ovako :)

    ОдговориИзбриши
  3. Citam, ali eto nikad ne komentarisem ^.^
    Volim da citam recenzije proizvoda :)
    Hristina Lazarevic
    malimis91@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. minjaosma@gmail.com

    Baš lep gest sa tvoje strane, a moj rođendan je par dana pre tvog, hehe :)
    Šta bih volela da čitam na blogu u budućnosti? Hmmm, ja sam opsednuta karminima, pa kad god naletim na takav neki post, ja se oduševim :)

    ОдговориИзбриши
  5. Bas super za giveaway :)))

    email: jecka_piper@yahoo.com

    A na blogu bih volela da citam o lakovima naravno :DDD i o...ne mogu da se setim, ma o svemu, meni je svaki post na svoj nacin dobar i zanimljiv... ;)
    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. I ja bih volela neki tutorijal i da cesce pises o favorittima nedelje/meseca :)

    e-mail: blinkstar92@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Anja V.
    anja_thequeen@yahoo.com

    Volim jako tvoje postove, svidjaju mi se teme o kojima pises mada bi zaista bilo zanimljivo videti neki make up tutorial:) A postovi posveceni lakovima za nokte su mi uvek dragi! Sutra kod mene na blogu post o ovom giveaway-u, da prosirimo vest:)
    p.s. nadam se da nas me ne diskvalifikuje to sto nema prezimena:D Ne zna koliko ti je bitan taj podatak, vidim da ni druge devojke nisu pisale.

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Jaooo odlicno!

    GFC:ipoisonous
    e-mail:nmgdvrjm@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ana Grbic
    anagrbic00@gmail.com

    Sve sto se maze na i oko ociju je moj favorit!!
    Mozda da u postovima pored recenzija stavis i cene/mesto gde si sta kupila ako namamis i nas da znamo gde da trosimo jos parica:))

    ОдговориИзбриши
  11. I ja glasam za tutoriale :)
    Jovana Nikolovski
    jovanica23@gmail.com
    GFC: Aurora

    Srecno svima :)

    ОдговориИзбриши
  12. Aida Pepic
    apepic@Live.com
    Ono sto bih volela da vidim:
    Make up, make up i opet Make up!:-)

    ОдговориИзбриши
  13. superiska pokloni, ja necu ucestvovati jer sve imam i troduplo heheh, vidim strelac si kao i ja meni je9.12 rodjs, jedvaaaaaaa cekam poklone... naravno opet ce biti neka kozmetika heheh prijatelji me predobro poznaju

    ОдговориИзбриши
  14. Super pokloni!!!
    Jelena Radovic
    jecaneca1@hotmail.com
    Volim da citam recenzije,a volela bi da citam o avonovim proizvodima.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  15. Čestitam za prvi Giveaway, suuuuper je!
    Divno sa tvoje strane!! :))
    Nego ga tek sad vidim, nije me bilo nekoliko dana na forumu :D
    I ja da se priključim mymakeupandu@gmail.com

    Ja bih želela da vidim tutoriale, i ako uspeš svaka ti čast... Ja nikako ne mogu fino da uhvatim boje kad pokušam da se slikam... :(

    ОдговориИзбриши
  16. Pratim te od samog pocetka i bas mi se svidja blog, i ne znam o cemu bih ti predlozila da pises za sad je sve bilo po mom ukusu tako da samo tako nastavi :))

    Tamara Miljkovic
    Email: tamara90nbg@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Super giveaway...divna si :)
    Pratim te...i i ja glasam za make up tutorial :)
    xoxo
    Svetlana Zmukic
    dictionaryoffashion@gmail.com
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/
    P.S. Odoh da okacim na twitteru o tvom giveaway-u :)

    ОдговориИзбриши
  18. Super giveaway :) Hvala ti :)

    andrea.djk@gmail.com :)
    Pratim te preko GFC :)

    Ja bih volila čitati o kosi, moja je sva nikakva pa tražim savjete i neke home made maske i sl. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Pisi nam malo vise o puderima, tecnim,kamenim .. Tvoje preporuke koji nikako a koji je savrsen :)
    Trudim se , ali nikako da nadjem odgovarajuci puder, pa je svaka preporuka dobrodosla:).

    nevenanb@gmail.com
    Nevena Ninkovic

    ОдговориИзбриши
  20. Redovno citam, ali bas bas retko komentarisem...ali,pokloncici su tako diiivni! ssmo tako nastavi, super (jako koristan) blog! ;)
    milena veljkovic
    millennav88@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  21. wow!
    Mogla bi da napravis neki tutorijal npr.sminka za posebne prilike i slicno?
    Joka , joxy88@gmail.com
    xooxoxox

    ОдговориИзбриши
  22. Preslatko.. a volela bih da vidim jos recenzija :)

    viva.emptinness@gmail.com

    Nikolina D.

    ОдговориИзбриши