понедељак, 28. новембар 2011.

Sigma Gift Guide za praznike :)

Kako idu praznici i vreme poklona, valja se baciti u razmisljanje sta kupiti bliznjima!
Ovaj put, koncentrisacu se na poklone za devojke koje vole da se sminkaju, pa im samim tim treba i dobar pribor za sminkanje kojim ce se svakodnevno ulepsavati :)

Sigma cetkica za sminkanje postaju sve popularnije kako u svetu, tako i kod nas. Dostavljaju sirom sveta, kao i u Srbiju, imaju jako dobre Shipping Charges, pa na nekoliko narucenih cetkica, platicete dodatnih 9 dolara da bi vam one savrseno upakovane u roze ili crvenu vrecicu stigle na kucnu adresu za tricavih 15ak dana :)
Bilo da ih kupite nekome na poklon, ili ih pak sebi narucujete, iznenadicete se i obradovacete se kada vam stignu jer za jako male pare dobijate izuzetno kvalitetne cetkice za lice, oci, usne... Pitanje je samo, sta vi zelite :)

Ja posedujem dve Sigma cetkice, a to su F82, round top kabuki sa Sigmax tehnologijom koja cini da se sav proizvod sa cetkice prenese na vase lice, a ne da ga dlacice upiju; i E30, pencil cetkica za oci koja neverovatno precizno nanosi senku za donji kapak. Narucila sam pre neka dva meseca ove cetkice, i moram vam priznati da zalim sto ih nisam porucila jos jer su predivne! Aliiii, za vreme Sigmine akcije za Black Friday narucila sam Complete Kit without brush roll (klik) :) Jedva cekam da mi stigne i verujem da me nece razocarati :)

A evo sta Sigma nudi na svom sajtu  :)

Predivni set - bez brush rolla za 89dolara

Profesionalni set sa sviiiim cetkicama koje postoje (drooling :D )

Novi sinteticki Precision set sa specijalnim SigmaX dlacicama (tiha patnja :) )

Dry'n'Shape futrola za brzo i efikasno susenje cetkica bez da se dlacice rastrkaju

Nakon setova, meni je za oko zapala kabuki cetkica koja je iz Hollywood kolekcija u ljubicastoj boji sa ravnim vrhom, takodje radjena specijalnom SigmaX tehnologijom

Jako korisna i dobra stvar je svakako njihov aparatic za ciscenje i poliranje lica koji svi po blogovima hvale :)

Preeeeedivan i koliko sam cula - ogroman neseser u divnoj ljubicastoj boji :)
Postoje tri palete senki Bare, Flare i Dare i planiram u skorijoj buducnosti da pribavim sve 3 jer su boje savrsene i jako lepo izgledaju na ocima :)

I najsladje sam ipak morala da ostavim za kraj iako sam toliko zelela da vam predstavim nove stvarcice :D
Pre nekoliko dana, Sigma je izbacila Travel setove sa imenima poznatih gradova, a to su Tokyo, New York, Paris i London. Moj favorit je ipak pinkicasti Tokyo iako mi je i London jako privlacan sa drskama od 18k zlata, a New York kao i uvek classy i elegantan u crnom, dok mi pariska crvena moram priznati i nije bas legla :)

A najnovija vest iz Sigme, pristigla danas na mail, je najnovija Make me up kolekcija u svom travel izdanju u 4 poznate varijante - Make me crazy, Make me classy, Make me blush i Make me cool. Od ovih setova, moj favorit je definitivno ljubicanstveno-tigrasti Make me crazy, pa prema tome evo i slicica, da vidite kako izgledaju novotarije :)




Nadam se da ako do sada niste bile upucene u ponudu Sigme, sada to jeste, a ako vam je ovaj post zagolicao mastu da saznate sta jos Sigma ima u svojoj ponudi, posetite sledeci link-http://www.sigmabeauty.com/?Click=136355 i utonite u predivan sareni svet kvalitetnih a pristupacnih cetkica sa kojima ce vasa dnevna rutina sminkanja postati pravo uzivanje :)

A da vas obradujem ako ste odlucile da kupite neki od setica ili pojedinacnih cetkica, jos dva dana (do kraja novembra) mozete primeniti kod IN2011 kako biste ostvarile popust od 10% na kasi, a pri svakoj kupovini iznad 30 USD dobijate pokloncic od Sigme :)

Do sledeceg citanja drage moje, ljubim vas puno :) kisi kisiiii :****

3 коментара:

  1. Ovo sve tako dobro izgleda! Mene interesuje na koji nacin placas kada porucujes?

    ОдговориИзбриши
  2. moze da se placa internet karticom (ja imam intesinu), a moze i najobicnijom kreditnom karticom :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kreditnu nemam, ali ovu Intesinu bih mogla nabaviti! Hvala puno:)

    ОдговориИзбриши