субота, 26. новембар 2011.

Slatke male mazalice za usne :)

Obzirom da je zima vreme kada kozu posebno treba hidrirati i razmaziti, ja dajem prednost mazalicama za usne jer su one najvise izlozene hladnoci, vetru i isusivanju tokom hladnih zimskih dana :)
Odmah da kazem, padam na miris i ukus, a volim da su mi balzami malo masniji i doooosta hidrantni :)

A evo sta ja koristim kako tokom zime, tako i tokom ostatka godine :)

1. Blistex Lip Tone koji ima prelep i miris i ukus, a na usnama ostavlja blagu braonkasto crvenkastu boju i jako lepo vlazi usne (ne onoliko koliko bih ja volela, ali ne mogu da se zalim :) )











2. Blistex  Conditioning Lip Balm koji mi je u potpunosti zamenilo Labello Classic i njega koristim kada sam van kuce kako ne bih prljavim prstima packala po balzamima koji su u kutijici. Prelep miris, malo drugaciji od Lip Tone-a, ali i dalje jako lep :) Hidratacija na nivou za 10+ :)










3. EOS Summer Fruit koji koristim otkad mi je stigao i potpuno sam zaljubljena u miris, ukus i hidrataciju, ali mi je zao da ga potrosim brzo jer mu jaaaako dugo treba da doputuje iz amerike, pa ga stedim i mackam ga pomalo, a da mogu, mackala bih ga po ceo dan, na svakih 5 minuta :D








4. Oriflame Tender Care Vanilla koji ima jako lep miris, ali ne hidrira onako kako bih ja volela. Vise mi je za leto nekako, ali ga koristim i sada kada sam kod kuce :)







5. Oriflame Tender Care Caramel koji je daleeeeko bolji od vanile i puno bolje hidrira! O mirisu da i ne govorim, ne mogu da prestanem da ga njuskam kada otvorim kutijicu :D







6. Oriflame Tender Care Chocolate koji je najnoviji od  TC mazalica mirisi jako na crnu cokoladu, ali meni taj miris bas nekako prija u ovim hladnim danima i hidrira skoro podjednako kao i karamela, ako ne i za nijansu bolje :)







7. Oriflame Tender Care Protecting Balm koji je osnova svih gore navedenih TC balzama, ali koji je meni najmanje zanimljiv jer nema nista poseban ni miris ni ukus, ali je zato odlican za usne, zanoktice, iziritirani nos od stalnog briskanja (za ovo su svi balzami odlicni, a jos kad mirisu dobro tik ispod nosa, kud ces bolje :) )







8. Avon Naturals Honey je balzam koji prelepo mirise, ima prelep slatkast ukus i jako lepo neguje usne, ali mene malo nervira to sto je previse cvrste teksture i jako tesko se prstom moze dozirati lepo. Osim toga, odlican!







9. Dr Fix On Your Lips koji je moje otkrice godine za tricavih 109 dinara u Lili drogerijama! Prelep miris, bez ukusa ali nega na vrhunskom nivou! Trosim skoro jedan mesecno i uvek moram da ga imam u zalihama









10. Balea Young Splashy Watermelon koji sam uzela letos u DM-u i tek nekoliko puta ga namazala obzirom da ne hidrira nesto preterano i kao da mi nekako "skupi" usne jer mislim da ima secera u sebi (mozda i lupam, al takav neki osecaj imam). Meni licno nije nista fascinantno, al znam da ga deca obozavaju :)








11. Sun Dance balzam za usne sa zastitnim faktorom 30 (nije za zimske dane, osim za one koji planiraju da idu na planine, pazite da vam ne izgore usne tamo gore :) ) koji mi je na moru spasio usne i apsolutni je must-have na plazi!











12. Hemel krema za pete, najbolje sam ipak morala da ostavim za kraj :) Mazem je svako vece pred spavanje i ujutru mi usne uvek budu mekane kao pamuk, bez obzira na to sa kakvim sam usnama legla da spavam :) Nazalost mi je kremica pri kraju, ali cim je potrosim, odmah jurim po novu :)









Sta vi volite da koristite od mazalica za usne i koliko vam je to uopste vazno? :)

Do sledeceg citanja, kisi kisi :******

23 коментара:

  1. 5. Oriflame Tender Care Caramel! Imaaaam i divan je :)))

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš su lijepe sve, volim kad vidim da kutijice balzama nisu zapackane nego su lijepe i uredne (to se pogotovo vidi na zadnjoj mazalici, baš si je stručno održavala :)

    Znam ja da krema za pete ne mora baš da se maže na pete, ali ja imam takav neki osjećaj da bih svaki put kad namažem tu kremu, osjetila miris nogu :D

    ОдговориИзбриши
  3. Kad ti stigneš sve ovo da koristiš? Meni je problem što nekad zaboravim da stavim ove mazalice u drugu tašnu, pa onda još dodatno smanjim korištenje :D ...Zainteresovao me ovaj EOS Summer Fruit!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Ti si se bas opremila, nema zime za tebe :) volela bih da probam ovaj blistex prvi, a meni inace nikako, ali nikako ne odgovaraju dr fix i taj sun dance, nista nisu pomogli, za sad mi je najbolje otkrice beogradski melem :)

    ОдговориИзбриши
  5. Uf, ja sam opsednuta mackalicama za usne i uvek moram da imam namackane usne :) Trenutno koristim Essence onaj balzam u kutijici, pre njega sam imala ovaj Balein sa lubenicom i bila sam odusevljena, verovatno cu ga opet kupiti :) Omiljen balzam mi je jedan iz Avona, koji mi oporavi usne za sekund :) Jel Dr Fix On Your Lips ostavlja neku boju na usnama?

    ОдговориИзбриши
  6. Divne su mazalice, imam sve ove Oriflame i obozavam ih a imam i ovaj Avon. Moram da probam i Blistex za koji sam cula samo pohvale :))

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Najvaznije su mi mazalice za usne! Trenutno sam na Blistex-u i Clarinsu!

    http://beautyblogbyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko bre ti ovih zezalica za usne imaš? :))
    Ja sam probala Oriflame Tender Care Vanilla i onaj običa, nisu mi loši, ali su mi masni, ja zato i nekoristim nikakva labela, nikad, pa čak ni zimi, ne volim taj osećaj na usnama :/ Uradim piling jednom nedeljno, koristim karmine, i to je to :)

    ОдговориИзбриши
  9. istrosim ih ja sve jer ja bas volim da imam mackalice na usnama i da uvek budu vlazne od balzama :D
    Aurora, dr fix ne ostavlja nikakvu boju :)

    ОдговориИзбриши
  10. E hvala na odgovoru :) Ici cu da isprobam i to onda :)

    ОдговориИзбриши
  11. fantastic blog--your nails are gorgeous! i can never grow my nails.... and i really am bad at taking care of my nails. really enjoyed browsing... and new follower. have a great day, and hope we can stay connected!
    cheers!
    jasmine

    ОдговориИзбриши
  12. Jako zelim EOS!!!Stalno ga reklamiraju u Teenvogue-u, ima ga u svim bojama.
    Kako si ga porucila preko amazona ili kako??Nesto sam nacula da ne mogu da salju kozmetiku i parfeme iz inostranstva!!!

    ОдговориИзбриши
  13. narucila sam ga preko Brigette's Boutique (imas linkic u sidebar-u :) ), kosta oko 3 dolara i meni je bez problema stigao :)

    ОдговориИзбриши
  14. Meni je najbolja stvar za usne-vazelin!Pred spavanje "nacopam"na usne i ujutru su savrsene,mada i nemam inace problema sa suvocom usana.Pre neki dan uzeh Rosalov sjajnjikavo labelo i nije lose,mada mi je Rosal bio bolji pre cini mi se..

    ОдговориИзбриши
  15. Ja sa zakasnjenjem da prokomentarisem , ali kako su mi sad najpotrebnije mazalice za usne... :DDD
    Definitivno najbolja mazalica za usne, pete ruke za sve zivo :D jeste hemelova krema za pete, i toliko je volim da se svaki put odusevim kako uspesno radi svoj posao :DDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ziva istina! spasava svaku vrstu suve koze preko noci :)

      Избриши
  16. a ja ne znam koji put citam ovaj post, ali sada posebno, posto sam pocela da koristim Blistex mazalice, gde si ti ove uzela? nijednu od tih nisam videla u Dmu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ovaj lip tone je pre neke dve godine uzet u apoteci u Uscu, pa verujem da se jos uvek proizvodi. DM ne drzi bas sve vrste blistexa nazalost, daleko veci izbor je po apotekama

      a conditioning, ovaj bez, sam uzela u nekoj lokalnoj apoteci pre nekih godinu dana i kad sam ga potrosila gde god bih pitala za njega, rekli bi mi da se vise ne proizvodi, a ja ga letos nasla ponovo u Splitu u Muller-u

      Najveci izbor ubedljivo ima Metropoliten apoteka u kralja petra i ona u zmaj jovinoj, ako ne gresim adrese :)

      moracu da uradim ponovo ovakav post, dosta novih mazalica sam uvela u medjuvremenu :D

      Избриши
    2. Nisam znala da je po apotekama najveci izbor, hvala, ici cu sigurno u Metropoliten :)

      Obavezno, obozavam mazalice za ustaa :D i hocu da vidim tvoje Eosove! :)

      Избриши
    3. javljaj sta si ulovila, ja obozavam da isprobavam blistex :)

      bice jos jedan post uskoro :) eos je nazalost samo jedan jer sam crvendaca izgubila :(((

      Избриши
    4. vazi :)
      Videla sam na i-herbu da imaju lep izbor Blisexovih labela, ali prvo u Metropoliten, pa onda mozda uzmem preko i herba :D

      e bezveze :( izgledaju mi tako preslatko! bar imas taj jedan ali vredan :D :)

      Избриши
    5. e za i-herb nisam znala, al sto kazes-prvo ono sto nam je najblize :)

      veruj da i jesu preslatki, jos nisam prezalila taj izgubljeni :(

      Избриши