недеља, 25. децембар 2011.

Bourjois Flower Perfection foundation u poredjenju sa HM-om :)

Odmah na pocetku, zelim svim mojim dragim "progoniteljima" koji danas slave Bozic da cestitam praznik i da vam pozelim sve najbolje i najlepse u praznicnim danima :)

Cim je Flower Perfection poceo da se prodaje, ja, kao i pola dragih forumasica, potrcala sam da kupim svoj dragoceni primerak (uz njega sam dobila i cetku, al to sad i nije toliko bitno :D ) :)

ovaj puder u svom poklopcu sadrzi sundjercic za nanosenje pudera, ali ja ga nazalost jos nisam probala, ostajem verna Sigmi f82 za nanosenje istog :)

Ovaj puder obecava sprecavanje preranog starenja koze i cak 16 sati postojanosti na kozi. Zaista ga nikad nisam nosila 16 sati, tako da ovu cinjenicu ne mogu da potvrdim, ali da se odlicno drzi oko 10sati, kako setovan, tako i solo, to mogu da tvrdim :) Naime, juce sam odlucila da ga ne setujem puderom u prahu i ceo dan je sasvim lepo izdrzao i nije prosijao skoro uopste :) Ja ga obicno setujem Alverde puderom u prahu ili kamenu i oni mu daju malo zivosti jer ovaj puder moje lice malkice izbledi, i da tako kazem, usivi :) Ne istice suve delove koze ako imate normalnu kozu kakvu ja imam, ali ako imate izrazito suvu kozu, ne bih ga bas preporucila.
Iako sam u parfimeriji uporedjivala HM53 i FP54 koji su na prvi pogled identicni, kada se ostavi puder na kozi, on prilicno oksidira i potamni, tako da sam se ja ipak odlucila za kupovinu FP53 i mogu vam reci da uopste nisam pogresila! ;)
Ovaj puder nanosim cetkom Sigma f82 i prvo ga natackam po licu i onda ga blendam i mogu reci da se predivno blenda i koza nakon njega deluje jako prirodno ali bez nedostataka :)

Da vas ne davim vise, pogledajte uporedbu HM53 i FP53 :)

blic^
bez blica^ (HM je malo "braonkastiji")
bez blica, dnevno svetlo^
vestacko svetlo+blic^

Da li ste vi probale FP i koji su vasi utisci o njemu? :)

Do sledeceg kuckanja, uzivajte u praznicnom ludilu i dobro se utoplite u ovim tmurnim i hladnim zimskim danima :) Ljubim vas puno, kisi kisiiiiiiiii :**********

20 коментара:

  1. Ja ga jos nisam kupila, uspela sam da odolim, s obzirom da imam trenutno previse tecnih pudera, ali cim jedan od njih potrosim sigurno cu uzeti. HM mi je inace omiljeni zimski puder, obozavam ga!

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,i toliko sam pozitivnih komentara sad pokupila o ovom FP da ne znam da li da nabavim tecni puder posle duuuzeg vremena.Sve se nesto bojim jer su mi ranije bas izazivali probleme.Anibani,draga,ti bese imas i Garnier BB kremicu,da li bi mi nju preporucila pre nego puder ili tebi ni jedno ne drugo ne stvara probleme?

    ОдговориИзбриши
  3. Tacy, ja ih trenutno imam 3, a kanim se da uzmem i rimmel 25h... muke zive :D

    Barakuda, ja iskreno nemam problematicnu kozu u smislu da mi izlaze bubuljice, ali imam problem koji se zove kontaktni dermatitis pa zbog njega jako pazim sta stavljam na lice... Meni ni FP ni BB nikakve apsolutno probleme nisu izazvali, a ako se bojis, uzmi casopis Jasmin i probaj tester FP-a koji se dobija u njemu (dovoljan je za 2 puta, komotno) da vidis hoce li ti izazvati probleme. Ja sam se bojala BB kreme jer mi je Garnier izazivao ekcem pa sam iz testera u Lilly-u sipnula malo kremice u kutijicu od potrosenog balzama i tako isprobala i ovu kremu i odlucila se na kupovinu :) Ovakve stvari su stvarno individualne i ako se bojis problema, probaj prvo testere pa se kad vidis sta tebi licno bolje odgovara, odluci za neki od ta dva proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
  4. E lepo sto si napravila poredjenje...a ko je to slikao novim aparatom...:-))))super su ti slicice...ja sam se bila zagrejala da kupim FP, nakon pravljenja citave atmosfere koja prati neki nov proizvod, umesto HM, medjutim kad sam ga probala, prosto mi nije legao...nije mi to to, vidim po boji na licu i ne svidja mi se kako delujem sa njim. Opet, ima devojaka koje su zadovoljne. Bas mi je bilo krivo, i bocica mi se mnogo dopala, i mislim da je lepo odradjeno celo pakovanje...ali imam ja jos testera, sva sreca nije mi izazvao nikakvu losu reakciju na kozi ni bubuljice, pa cu ga kad me ne bude mrzelo, probati ponovo...za sada je HM bez premca. imamo iste nijanse :-))

    http://lenalifestylebeautyandstuff.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. HM mi je omiljeni tecni puder. Kad ga potrosim, mozda isprobam FP :)

    ОдговориИзбриши
  6. odličan blog!! pratim definitivno ;)

    nisam probala puder, koristim lorealov true match i zadovoljna sam s njime tako da mi je teško prijeći na neki dr :)

    posjeti moj blog www.worldisrunway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Probala sam i meni ne odgovara. Mnogo me umrtvi, tj umrtvi moj ten ali cula sam da pojedine devojke imaju dosta reci hvale za njega tako da je najbolji prvo uzeti tester, pre kupovine :-D

    ОдговориИзбриши
  8. apsolutno se slazem, bolje je prvo probati tester i ne zaletati se :)

    Ivana, hvala, pratim i ja tebe :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja ne menjam HM serum ali probacu tester ovog pudera, cisto da zadovoljim znatizelju :)))

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. oh great blog.. happy holidays x

    http://lolitasfashionideas.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Imam oba. I oba koristim. HM mi je nezamenljiv kad su malcice vise temperature, ali sam shvatila da mi FP vise prija na temperaturama ispod nule. Najbolje mi se nanosi vlaznim sundjercicem, brzim potezima, i super se stopi sa kozom. Ne prosijam se satima, pokrivna moc mu je odlicna. Posle mesec dana neizmenicnog koriscenja jednog i drugog, stvarno ne znam koji mi je bolji. Mozda HM za nijansu, ali daleko od toga da je FP los.

    Odlicna su oba i od oba koristim 52. HM mi je malcice tamniji, ali skoro neprimetno, dok FP nijansa mi je odlicna :)

    ОдговориИзбриши
  12. ja vec godinu dana koristim FP, i prezadovoljna sam, kao krema je, hidrira mi kozu i ne zatvara pore, ne isusuje je. imam i svetli i tamni, pa ih nekada i mesam!

    ОдговориИзбриши
  13. nice review dear anibani.... there is a surprise for u in my blog... pls check

    ОдговориИзбриши
  14. Draga, a koja je najsvetlija nijansa koja ima kod nas, je l' 52? Serum 52 mi je taman, bio bi mi sigurno i ovaj a deluje mi prelepo i kremasto!

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala puno zenske na komentarima i vasim utiscima o oba pudera :)
    Cat, koliko ja znam 52 jeste najvestlija kod nas, a tester koji se deli je 53 :/ pitaj u jasminu, mozda imaju testere i za 52 :)

    ОдговориИзбриши
  16. nice. x

    p.s. I'm having a giveaway from fox house if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    ОдговориИзбриши
  17. cute ! very cute ! :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Just stopping by your blog.Maybe we can follow each other?
    http://www.fashionmechic.com/

    ОдговориИзбриши