четвртак, 22. децембар 2011.

Moji prekrasni pokloni za rodjendan :)))) p.s. Uskoro rezultati giveaway-a :)

20.12. je bio moj rodjendan i mnogi dragi ljudi su dosli da ulepsaju taj dogadjaj i da ga proslave zajedno sa mnom :)
A evo mojih dragih pokloncica koje sam dobila na sam dan rodjendana (one preuranjene ste vec videle :D ) :)))


flormar 392, U33, essence stay all day 04.stars and stories

Znam da zabusavam sa recenzijama, ali spremila sam dve i uskoro vam stizuuu :)
Takodje, cim nadjem  nacin da izvucem srecnog dobitnika, dolaze i rezultati giveaway-a :) p.s. Mislim da ce to biti izvlacenje iz sesira :D

Do sledeceg posta, ljubim vasssss :) :***************

10 коментара:

  1. Koja je nijansa sjaja essence? Deluje mi tamno, cvreno i divno :)

    ОдговориИзбриши
  2. moram da nabavim ovaj flormar lak u33, divan je, videla sam ga na forumu :)

    ОдговориИзбриши
  3. i like the necklace.
    Now following you.

    http://missabegaila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. slatki pokloni, pogotovo grudnjak :D. sretan rođendan btw!

    ОдговориИзбриши
  5. Cat, essence je 06 Berry me :) tako je kul i vamp, obozavam ga :)))
    taci, ja sam ga ulovila juce :)

    Miss, tnx, follow you back :)

    Voodoo, hvalaaaaa :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sorry što kasnim...SRETAN ROĐENDAN!!! Želim ti puno sreće i još divnih recenzija, poklončića, online kupovina i svega nečeg divnog :)))

    ОдговориИзбриши
  7. Great gifts.

    Happy birthday and of yours Merry Christmas! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ducili, hvala najlepse :)

    Taya, TNX, Merry Christmas to you too :)

    ОдговориИзбриши