субота, 17. децембар 2011.

My giveaway present arrived + Some early B-day presents :)

Recently, I participated in a giveaway by a blogger named Amy (http://amysnails.blogspot.com/) and I won a beautiful prize of three polishes, two by Sinful Colors (Daddy's girl- a purple one with small golden flakies and Pearl Harbor which is transparent and has glitter that goes from one color to another = looove them both! ) and one by Bon Bons that is transparent and has glitters and flakies and i will love it on top of some boring colors :) When I saw the envelope in my mail box, I was sooo thrilled and this sure made my day :)
So, here are the pics and go check out wonderful Amy on her blog too :)

Daddy's Girl, Pearl Harbor, Bon Bons

Bon Bons, Pearl Harbor, Daddy's girl

E sad malo o mojim ranim rodjendanskim poklonima :D 
Moje drage Sigma cetkice su stigle i oooodlicne su! Nisam ih sve jos isprobala, ali na osnovu ovih nekoliko koje jesam, vidim da cu i sa drugima imati sasvim lepu saradnju :) Cetkice su poklon za rodjendan od mog dragog i ovom prilikom, beskrajno mu hvala sto je ispunio moju ludu zelju :D
P.S. Preko banera na desnoj strani mozete poruciti i malo vise se upoznati sa ovim divnim cetkicama :)

Drugi poklon je poklon od moje drage tetke, moj novi pomocnik bez kojeg bi ovaj blog bio bas dosadan (ko jos ne voli da gleda slicice :D ) . Naime, to je najlepsi fotoaparat koji sam ja videla u zivotu, a pored izgleda na koji nisam toliko ciljala, al sta da radim, sam se nametnuo :) ima i vise nego odlicne funkcije! Zilion opcija da slike ucini zanimljivim i ludim, super makro mod.... Jednom recju, kvalitetan, funkcionalan i prelep fotoaparat. Rec je o Olympusu VR-310, a sada vam slede slicie istog da malo parite oci elektricno ljubicastom bojom :D Hvala tetkaaaaaaaaaaaa :)

I malo stvarcica koje su mi bile neophodne (dada, cak tri laka su mi bila NEOPHODNA :D, a TS se jedva nalazi ovih dana, morala sam da ga kupim za zalihe) :)


Ako se vec niste prijavile za moj rodjendanski giveaway, uradite to brzo jer se zatvara za samo 3 dana :)

Da li ste nekada osvojile nesto na giveaway-u? :) Koji vam je omiljeni rodjendanski poklon koji ste ikada dobile? :)

Do sledeceg posta, budite mi dobre, lepe i zdrave :) Kisi kisiiiiiii :***********

16 коментара:

  1. joj mislim da je krajnje vrijeme da i ja naručim ove Sigma četkice :D čestitam na osvojenom giveaway-u :D aj nikad ništa tako da osvojim..

    ОдговориИзбриши
  2. Divni pokloni Anci. Nema veze sto su stigli ranije, pokloni su uvek doborodosli :) Sigmice, jao divne su :) Valjda ce i moje stici :(

    Aparat, lakici odlicno :)

    ОдговориИзбриши
  3. Emina, ovo mi je bio prvi put i bas sam se obradovala :) obavezno narucuj Sigme :)

    Jelena, hvala puno :) Pisala sam danas Sigmi mejl, javljam ti cim mi odgovore :)

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam ti na nagradi...a za cetkice sam cula vec od MalogPtica i Najlepse da su dobre i da im se svidjaju, pa vec vidim da cu ih naruciti uskoro. A aparat mi se ne svidja nimalo...bas je bljak...fuj...ukrascu ti ga, ha ha....:-)))

    ОдговориИзбриши
  5. Sigma kistici <3333333
    vec sam osvojila nesto na giveaway-u. par puta :D super osjecaj xD

    my blog♥mfashionfreak

    ОдговориИзбриши
  6. Lijepe stvarčice! Fotoaparat je krasan, a na Sigmi ti zavidim :)

    Inače, osvajala sam na giveawayima nekoliko puta, drage i lijepe sitnice kojie me uvijek obraduju

    ОдговориИзбриши
  7. Baš, baš lepo od tvog dragog, i meni je moj za rođendan uzeo nešto što je potpuno u mom fazonu, pazi kada sam se sva bila raspilavila :D
    Ja sam pre neki dan osvojila kod Nataše na blogu jednu prelepu ogrlicu, a danas od mojih dobila za rođendan notebook, i evo kuckam sa njega i učim da se snađem :)

    Sviđaju mi se četkice, TS moram i ja da nađem negde, a aparat je odličanm i moj je tako sav sladak, još je i pink, ali nisam preterano zadovoljna moram priznati :)

    ОдговориИзбриши
  8. ja nikad nista nisam osvojila:( smrc:(super si stvarcice dobila

    ОдговориИзбриши
  9. Sve sami strelcevi,pa i ja:).Predivine stvarcice imas,ali fotoaparat je pravi slatkis.:)Nego,kazi mi gde si uzela TS,u kom DM,ja trazim,ali ne mogu da nadjem,imam onaj najobicnije iz regularne ponude,ali on nije tako dobar?!Hvala.:)

    ОдговориИзбриши
  10. hvala devojke na komentarima, divne ste :))))

    TS sam uspela da nadjem u DM-u prekoputa Sava Centra, tamo obicno ima vecina stvari jer je dosta zavucen, a verovatno jako malo ljudi zna za njega, pa pokusajte tamo :)

    ОдговориИзбриши
  11. happy belated birthday :)wishing you a merry christmas and anamazing 2012!Just wanted to let you know about two great giveaways, that I am hosting! :) One ends at midnight,tonite! Very easy! Besos,bendiciones y buenas vibras.xo

    ОдговориИзбриши
  12. cestitke ... pogotovu sto imas dragog koji ti poklanja cetkice ;)

    ОдговориИзбриши
  13. lovely thing:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ОдговориИзбриши