петак, 02. децембар 2011.

NOTM-November

Brzinski postic sa mojim novembarskim noktima :) Na pocetku meseca je jedan pukao pa sam morala sve da ih otfikarim, ali vrlo brzo su porasli :) Uzivajte u sarenilu :)
color line 67

golden rose 348

Flormar 04


Catrice-Sold out forever

Gabrini Elegant 353

Essence Secrets of the past 03

Catrice From dusk till dawn (stari)

Flormar 34

Catrice Petit four as dessert

Essence Movie star+Circus Confetti

China Glaze Re-fresh mint

Deborah Love at first sight

Gabrini 315

Twenty One 11

Essence Blue addicted

Gabrini 385

S-he 466

Koji se vama lak najvise svidja? :)
Do sledeceg citanja, kisi kisiiiii :*********








21 коментар:

  1. Ne mogu da izaberem samo jedan... Svidjaju mi se: Gabrini 385, Color line 67, CG Re-fresh mint, zeleni Catrice, Deborah..... Uh, skoro sve nabrojah.. Imam i ja vecinu ovih ;)) Super post, obozavam da gledam lakice i noktice :DDD

    ОдговориИзбриши
  2. Essence Blue addicted,S-he 466 i mozda najvise Essence Movie star+Circus Confetti!

    ОдговориИзбриши
  3. Prekrasno!!! Meni se sviđa ovaj Deborah Love at first sight (naziv su mu baš pogodili) & Essence Blue Addicted :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ko bi rekao da su novembarski, tako su sareni :) prvi mi je wau, i ovaj catrice sivi i nude, a ovaj twenty one imam i ja :)

    ОдговориИзбриши
  5. noktici su ti super :) al najvise sam se nasmijala na rijec ''otfikarim'' :))

    hvala na pracenju

    uzvracam
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  6. hvala puno devojke na komentarima :)
    bez obzira koje je doba godine, volim da su sareni i da odgovaraju mom raspolozenju u tom trenutku :)))

    jenny, hvala i tebi :)

    ОдговориИзбриши
  7. super noktići... ako se baš moram odlučit rekla bih da mi je najviše srcu prirastao ovaj s-he 466 kojeg sam potrošila više od pola bočice pa ga čuvam za specijalne prilike ;-)
    ... ili essence blue addicted kojeg još nisam niti probala, ne znam šta više čekam :-D

    ОдговориИзбриши
  8. vau, koji sarenis :))) strava! meni su najbolji she 466, imam ga i ja i bas ga volim, onda golden rose 348, ovaj koralni flormar i svi od Catrice, mada imas bas super ukus, nema nijednog koji mi se ne bi svideo

    ОдговориИзбриши
  9. Joj kako su lijepi!!! Volim vidjeti tako lijepe i uredne noktiće, na ljudima uvijek prvo gledam ruke!
    Color line ovaj prvi je baš fin, She je zanimljiv, ima li ga u novom pakovanju?
    Gabrinčići su također fini, a ovaj Flormar supershine (i općenito ta kolekcija) mi je tiha patnja.

    ОдговориИзбриши
  10. teska odluka,aj nek bude drugi odozgo... :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ovaj prvi color line mi je apsolutno odličan! Obožavam takve nježne pastelne boje.

    ОдговориИзбриши
  12. hvala vam puno devojke na komentarima :) ja licno ne umem da kazem koji mi je najbolji... sve ih volim, sta da radim :D

    M, hvala, pratim i ja tebe :)

    ОдговориИзбриши
  13. Koliko lakova imaš, hehe? Ne znam koji mi je lepši :)

    ОдговориИзбриши
  14. imam ih oko stotke :shy:, a imala sam za cilj u poslednja dva meseca da mazem one koje nikada do sada nisam namazala i ovaj mesec cu taj ciklus konacno zavrsiti :) luda, znam :D

    ОдговориИзбриши
  15. Pa tuzan sam...ostavila sam ti komentar na ovom postu juce ili prekjuce, i nestao je...to mi se vec desavalo na par drugih blogova :-( e smor...nego, super noktici! i moj favorit od ovih je Catrice From dusk till dawn...mada nisam ravnodusna ni na ove druge :-)) al nemam ga gde naci ovde...

    ОдговориИзбриши
  16. Kakve divne nijanse. Ne mogu izdvojiti favorita. :)

    ОдговориИзбриши
  17. odličnooo...vidum tu je i jedan od mojih omiljenih Deborah Love at first sight!!

    ОдговориИзбриши
  18. you have an amazing beauty blog. love your nail colours! that blush one is so pretty, but they're all nice picks. :) i had fun browsing. :) i am your newest follower! hoping to stay connected. cheers, and have a great day!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    ОдговориИзбриши