субота, 03. децембар 2011.

Sta sam volela u novembru :) +sta sam kupila u poslednje vreme :)

Jos jedan brzinski i slikovit post :) Moji novembarski favoriti na jednom mestu :)


Deborah setic senki, Hemel olovka za oke i jedna od mini paleta iz velike Sephora palete - u novembru sam bila sva u jesenjim tonovima :)







Savrsenstvo za nanosenje pudera (tecnog, u kamenu, prahu, kakvog god) i korektora - Sigma F82, moj HM u nijansi 53, korektor u nijansi 52 i Alverde u kamenu u nijansi 03. I Sigma E30 koja je zalutala na ovu slicicu, trebala je da ide kod senkica :)






Kao sto ste mogli da primetite u jednom od prethodnih postova, ja sam balm-freak :D Ovaj mesec sam volela EOS, Oriflame TC karamela balzam, Blistex conditioning balm i Oriflame gloss booster -Peach Melba






Baaaas cesto sam koristila Garnier BB kremu, a ispod nje sam obavezno stavljala Nivea kremicu, dok sam uvece oko ociju mazala SebaMed Q10 okoloocnu kremicu :) A telo sam castila Avon buterom za telo sa mineralima mrtvog mora koji toliko lepo mirise i neguje da mi je zao da ga potrosim :)





Moji drazesni lakici - Circus confetti, China Glaze - Strong adhesion base coat u koji cu poceti da se kunem koliko je dobar :D i China glaze Re-fresh mint <3






Za negu ruku sam koristila Oriflame kremu za suvu kozu-predivan miris i odlicna nega za ovo hladno vreme! Zanoktice sam mackala kantarionovim uljem koje se nalazi u ovoj staklenoj amforici, i munjevito su se oporavile od soka zbog hladnoce i sad su opet lepe i zdrave :) I nezaobilazna univerzalna krema za pete koju sam koristila za... pa, sta mi je palo na pamet :D





A evo i stvarcica koje sam kupila u poslednjih nekoliko dana i kojima sam vec apsolutno odusevljena :)

Da li vi koristite neke od mojih novembarskih favorita ili novih stvarcica? Kako vam se svidjaju ti preparati? :)
Do sledeceg citanja drage moje, kisi kisiiiii :********

P.S. Ne zaboravite da se ukljucite u moj giveaway ako vec do sada to niste uradile :) :****



36 коментара:

  1. Kakva je bourjois cetka za puder?izgleda mi bogato, pufnasto? :) kakva ti je u odnosu na ecotools za puder posto znam da i nju imas

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo lijepa zbirkica, radobih se zarovila kod tebe.
    I mene zanima taj Burjois kist, nisam ih vidjela kod nas.

    ОдговориИзбриши
  3. Jao divan post, obozavam da razgledam ovako stvarcice na gomili :))) Ja imam par stvari sa slika a neke planiram da nabavim...:D
    I mene zanima kakva je ova cetka i koja joj je cena? ;)

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. drage moje, da li zelite da sutra ujutru ovde u komentarima okacim slicice sve 3 cetke pa da same procenite, a i ja cu napisati koju rec? :)

    jecka, ja sam je dobila uz kupovinu pudera, mislim da je jos nema u slobodnoj prodaji :/

    ОдговориИзбриши
  5. E, imam i ja taj oriflame sjaj peach melba, lep je, miriše savršeno, stavim ga ponekad preko karmina :)
    Zanima me ovo baleino mleko za telo :)

    ОдговориИзбриши
  6. Pa dakle...joj, kako me nerviras sa ovom Sigma cetkom :-))) ma ima da je kupim a ti ces da me naucis to sa on-line porucivanjem jer sam kao neka uplasena baka kad se radi o tome...zelim je! :-)))))) pa dopada mi se izbor kozmetike...lepo probrano i kvalitetno..imamo neke iste stvarcice, a i mene interesuje ovaj balea losion, jel to nesto za hidriranje? :-))

    ОдговориИзбриши
  7. Super stvarcice! :) Ocekujem review za FP! :)

    Najvise me sad zanima ova krema za ekcem sto si kupila. Jesi je mozda vec probala? Mama mi bas muku muci ovih dana sa suvom kozom i ekcemom, pa bih njoj kupila. Gde ima da se kupi i koliko kosta?

    ОдговориИзбриши
  8. peach melba mi je savrsen, obozavam ga otkad sam ga uzela :)

    Lena, naucicu te, bez brige draga :) sve korak po korak :) a na Balei pise da ima 40% kojekakvih ulja za bolje hidriranje :) malo je masnjikav kada se namaze ali brzo se upije i bude divan na kozi :)

    Sonja, bice review :)
    Krema je za kontaktni ekcem, ja ga imam na kapcima(samo na jesen i zimu se pojavi, uzasan svrab, crvenilo, perutanje, otekli kapci=horor!). preporucivani su mi kortizoni koje mi ne pada na pamet da mazem, a i oni su samo privremeno resenje! pre neki dan sam u lilijevom katalogu videla da imaju ovu za kontaktni i za atopijski ekcem na snizenju za 820din u njihovoj apoteci (ne sadrzi steroide, parabene itd.). odmah sam potrcala da je kupim i evo danas ce biti drugi dan da je mazem i jutros sam se na moju veliku radost probudila sa skroz zdravim kapcima :) dobra stvar je sto moze duzi period da se maze, a ja cu istrajati bar nekoliko nedelja :) sa moje strane, preporuka :)

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti puno! :)

    Zvuci mi dobro, bas zato sto nema kortizona.
    Uzecu i ja. Bas se nadam da ce joj pomoci..

    ОдговориИзбриши
  10. Konacno neko ko ima isti problem kao ja.Imam ekcem na levom kapku vise od godinu dana, izluđuje me. Vec mesec dana mazem 1% hidrokortizon, jer mi se kapak raspada ako ga ne namazem. Moram kupiti tu kremu. I da, diiiivan ti je blog. :)

    ОдговориИзбриши
  11. nadam se da ce vam pomoci kremica, javljajte obe kako vam se pokazala krema :)

    ОдговориИзбриши
  12. Konacno i da mi bezblogeri ostavimo komentar :) Hvala Anci :)

    Blog ti je odlican.

    HM puder i korektor su mi od omiljenih, a FP sam konacno nasla semu za nanosenje, pa sam srecna kao malo dete. Cetku i dalje nisam probala, sve mi zao da je prljam tako svetlu. A ovaj Oriflame balzam sam narucila od cokolade, samo zbog tvoje recenzije :)

    Jedva cekam Sigmice :)

    ОдговориИзбриши
  13. Galaxia, tnx for following :)

    Jelena00, ja ne mogu da ih docekam, danas sam bas razmisljala kada su poslate :D

    M, hvala :)

    ОдговориИзбриши
  14. Sve mi se sviđa :))) Jesi li zadovoljna sa Garnier BB?

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala Ducili :) BB mi je odlicna, stvarno pun pogodak kada nemam vremena za sminkanje a zelim da mi ten bude ujednacen i bez crvenila itd :)

    ОдговориИзбриши
  16. beautiful items!

    I follow u here , follow me please
    And I ask you if follow me also here because my google give me a problems :((
    BLOGLOVIN

    ♥♥♥♥♥♥♥♥

    kiss
    Erika
    My Free Choice

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala - raduje me takav odgovor :)...konačno je došlo vrijeme da je isprobam!

    ОдговориИзбриши
  18. Erika, i am following :) great blog :)

    Vanja, EOS sam porucila sa Brigette's boutique, imas baner u sidebar-u :)

    Ducili, nadam se da ce odgovarati :)

    ОдговориИзбриши
  19. nice haul Anibani........ the mini make up palette's shades are very nice...:)

    ОдговориИзбриши
  20. hi, i really like you blog i think that you are very talented and that it is amazing , i lovethe stuff that you bought and it would be really nice if you took a look at it
    ps. you are really talented
    www.trueidentities.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Mozes li mi reci gde si kupila ova Bourjois flower perfectiom?Od momenta kad sam ga videla na njihovoj fb stranici ga prizeljkujem.

    ОдговориИзбриши
  22. Bourjois kozmetike ima u svim Jasmin parfimerijama :)

    ОдговориИзбриши
  23. Mene zanima novi Bourjois puder. Nedavno sam uzela njihov bio detox, ali za ovaj se bojim da bi mi bio pretaman jer je najsvjetlija nijansa 52 :/

    ОдговориИзбриши
  24. Olá.

    http://alwaysbeautiful-by-carlacunha.blogspot.com/

    Obrigada
    Carla

    ОдговориИзбриши
  25. i can't believe! I've teh same bebhora eyes palette!!
    big kisses

    http://chicneverland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  26. Hvala puno :) smashin,pratim vec odavno i obooozavam postove :)

    ОдговориИзбриши
  27. Samo da prijavim da je mami krema za ekcem pomogla! :)

    ОдговориИзбриши
  28. jako mi je drago zbog toga! :) i meni je pomogla, stanje je odlicno i pored koriscenja kojekakve sminke na ocima :)

    ОдговориИзбриши
  29. your blog is very nice. I also got these awards. congratulations! :=)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши