субота, 07. јануар 2012.

14 pan project-it should be 10 pan, I know, I know ;)

Drage moje, srecan vam Bozic! Zelim vam da ga provedete u miru i veselju i da vam cela godina bude puna zdravlja, veselja, ljubavi i svih onih slatkih sitnica koje vas cine srecnima :)

Moram da priznam da se bas dobro osecam kada nesto potrosim skroz do kraja! U poslednje vreme sam pocela da gomilam (6 pudera vam govori nesto, zar ne?), odlucila sam da odredjene proizvode ne gomilam i da kupujem nove tek kada prethodne potrosim. Tako sam odlucila da ne gomilam i kamene pudere, kremice za telo   i za lice... Za balzame za usta ne smem da se zakunem jer ih trenutno imam... pa, mnogo, tako da ipak nisam bas skroz prestala da gomilam :)
A evo i sta sam potrosila u poslednje vreme i po koja rec o svakom proizvodu :)

Oriflame krema za ruke koja prelepo mirise, a jos bolje neguje! Ovo je neko jumbo pakovanje od 150ml i mogu reci da dosta dugo traje! Narucicu je ponovo sigurno, ali sada zelim da probam Afroditinu sa bademom, tako da je ovaj put preskacem :)
Balea losion za telo koji je... savrsenstvo medju losionima za telo! Nega, miris... Koliko je ovaj losion dobar, ne mogu vam opisati, probajte ga sami i odusevite se :)

O Hemel kremi za pete mislim da nema potrebe da pisem utiske jer sam vec pisala koliko sam odusevljena njome, bas kao i Dr Fix balzamom za usta sa mirisom karamele :)

Essence Top Sealer o kojem imam samo reci hvale... Dok ne dodje do sredine ili malo vise, odlicno se maze, nakon toga zna da povuce lak i da se razvlaci, ali oprastam mu jer je odlican i dosta dugo mi traje obzirom na moje manicno mazanje noktiju :)
S-he olovka za uklanjanje viska laka oko noktiju kojoj se potrosio aceton unutra, ali ja na dodatke namacem svoj aceton tako da iako je "mrtva" jos uvek radi posao :)

Avene termalnu vodu sam uzela letos na preporuku dermatologa da se prskam njome ukoliko mi na plazi iskoci crvenilo... za tu svrhu je posluzila, ali obzirom da sam cula da devojkama sluzi da hidriraju kozu i da im dodje maltene kao krema, kod mene tu funkciju apsolutno nije imala :)
Aloe dezodorans koji mi jedini odgovara nakon pacenja sa kojekakvim alergijama i godinama nosenja bebi pudera, sve pohvale za njega! Traje mi po 6 meseci, jako je izdasan, prelepo mirise i sto je najbitnije, ne izaziva mi apsolutno nikakve iritacije!

Miss Sporty je najobicnija providna maskara koju ja koristim za fiksiranje obrva i za to mi je odlicna.
Avon SuperShock maskara od koje se ne odvajam. Odlicna mi je i cetkica i sama struktura maskare. Uskoro ce post sa poredjenjem nekoliko maskara, pa sami procenite efekat :)

Jos jedna mazalica za telo. Prelepog mirisa, ali za moj ukus pregust buter... Da, buter i treba da bude gust, ali kod ovog mi jednostavno nesto nije odgovaralo... Mislim da se nece naci opet u mojim mazalicama.

Kremica koja mi je trajala dosta dugo i bila mi je savrsena u letnjim danima jer je izuzetno lagana, a opet jako lepo hidrira! Obzirom da zimi koza trazi malo vise, ne koristim je trenutno, ali na leto je uzimam opet, sigurno

Alverde kameni puder u nijansi 03 koji jos nisam potrosila ali sam mu dotakla dno(i to se racuna :)) ). Nakon njega cu uzeti novi Bourjois HM u kamenu, ali i ovaj mi je bio odlicna zamena za Hemel puder u kamenu za koji sam mislila da ce mi biti nezamislivo bez njega.

Catrice Multicolour Rouge koji koristim do besvesti a traje li traje... Odlican proizvod koji, cini mi se, sada ima malo drugacije pakovanje i ime. Definitivno cu morati da uzmem jos jedan na leto jer ovaj proizvod daje predivan sjaj licu kada se malo pocrni.

Da li ste vi probale nesto od ovih proizvoda i koji su vasi utisci o njima? :)

P.S. Ne brinite, vidim koliko vas me prati, ali skupljam i birkam pokloncice za Giveaway i jedva cekam da vas iznenadim za koji dan :))))))


19 коментара:

  1. Kako ja hoću da potrošim nešto, i dalje gomilam najstrašnije, 5 pudera, 30 karmina, 6 kremica za telo...dokle više? :D
    A ovaj alverde buter sam i ja uzela i ne sviđa mi se, čak mi ni ne miriše lepo.

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, super si, ja sam kao hrčak, samo gomilam a nikako da potrošim :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hristos se rodi i sve najlepse i ovde, draga :)

    Nisi jedina u gomilanju. Ja ne znam vise ni sta gomilam: lakove, mleka za telo, maskare... Moracu ovih dana da sednem i da proberem.

    Ovaj Balein losion me tako mami od kad sam ga videla. Ali pored 4 pune bocice Avonovog sejka od vanile (5a bocica je u upotrebi), Avonovog dead sea mineral butera i crvenog Garnier mleka za telo, mislim da mi ovaj stvarno ne treba :)

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, i ja isto gomilam kojesta a nikako nesto i da potrosim :o
    Osim ovog Alverde butera, on mi je super i mislim da ga vec treci put kupujem, meni savrseno odgovara.
    Ne obracam mnogo paznje na Baleine proizvode za negu, sad si me zainteresovala za taj losion.

    ОдговориИзбриши
  5. Srecan Bozic, takodje...
    Slazem se sa Putnicom, kako bih ja volela da nesto potrosim. :)) Kad to kazem, ljudi me gledaju kao ludaka. :D I volela bih da ne gomilam vise ali ne mogu da odolim... :) A ovaj losion od badema mi je trenutno omiljeni.

    ОдговориИзбриши
  6. Nice blog :)

    Www.vestircomanapaixao.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala na cestitkama, takodje sve najbolje za praznike i puno dobre sminke u 2012. pozz

    ОдговориИзбриши
  8. Vaistinu se rodio..hvala na cestitkama, redovni citalac..veliki pozz

    ОдговориИзбриши
  9. Sretan ti Božić :)
    Sad ću morati u DM kod nas provjeriti dal ima ovaj Balein losion za tijelo definitivno :) gledam već neko vrijeme dok trošim zalihe koji losion bi mogao biti dobar a razumne cijene, jer su ovi ostali Garnieri i Dove, i sve ostalo što sam do sad znala kupovati otišli u nebesa sa cijenama :/ super da sam naletila na ovaj tvoj post :)

    ОдговориИзбриши
  10. devojke, hvala na komentarima i utehama da nisam jedina hrcak :D
    Balein losion obavezno probajte, to je savrsenstvo mirisa i nege za 200din!

    girls, tnx for commenting and following :)))

    ОдговориИзбриши
  11. Devojke, zanima me da li je ovaj losion za telo LE ili u okviru stalne ponude?

    ОдговориИзбриши
  12. Srecan Bozic!
    Jedino sto sigurno mogu da potrosim su samponi, mleka i dr. mazalice :)) Mene nervira sto se taj Alverde buter jako tesko razmazuje, miris jos i nekako...sva sreca pa sam uzela manji samo da probam, eto njega sam potrosila! :D Zato je od mandarine divan, jako lepo se maze i neguje fino :)
    *Sayuri

    ОдговориИзбриши
  13. Tako ja sa parfemima! I isto sam odlucila da prvo potrosim, pa onda tek novi. Samo ne znam koliko ce da me drzi to. xD

    ОдговориИзбриши
  14. Sayuri, isti problem sa Alverde buterom, nikako ga razmazati :/ moracu taj od mandarine da probam :)

    Jelisaveta, ja parfeme gomilam jer ih dobijem, dva sam sama kupila, a imam ih... gomilu :D Pratim te ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Kremu za ruke iz oriflame-a imam, odlicna je :) Balea losion jurim po dm-ovima ali ga ne vidjam nigde, ugrabila sam samo onu kremu sa malinom i presavrsena je :D

    ОдговориИзбриши