петак, 13. јануар 2012.

Intervju sa "Sofi sapuni" + utisci o sapunima i balzamima za usne :)

Jos pre nekoliko meseci, na forumu Ana naisla sam na ime "Sofi sapuni". Devojke su hvalile sapune, a one koje ih nisu probale su se raspitivale gde ih ima... U tom trenutku, nisam znala da "Sofi" ne proizvodi samo sapune


, vec i kupke u obliku bath bombs-a (pojela bih ih kakvu divnu boju i miris imaju)


, ulja za relax i anticelulit masazu


, preukusne i izuzetno negujuce balzame za usne, gift setove...


 Od tolikih pohvala, pre kratkog vremena posla sam u pohod za balzamima i sebi obezbedila plavi Freshkiss i crveni Opiumkiss (u Beograd jos nije stigao Chocokiss, ali cim stigne, moj je). Moje odusevljenje ovim balzamima ne prestaje i svakodnevno oba nosim sa sobom gde god da idem i mackam ih cim osetim da mi nedostaju na usnama! Miris je ocaravajuci, a sastav prirodan i negujuci!

Nakon kupovine balzama, zainteresovala sam se i za sapune i nabavila sam sebi dva sapuna koji se zovu :
 "Iz dubine zemlje"
Odlican za umivanje i piling lica! Koza odise cistocom vec nakon prvog umivanja :)


"Cokolada i pomorandza" 
Sapun od kojeg ce svi pozeleti da vas gricnu kako lepo mirisete nakon tusiranja :) Hidratantan i prelepog mirisa.



Ljubazni gospodnim Goran Šoć je pristao da meni, a i vama, priblizi "Sofi sapune" i predoci nam neke planove za buducnost. Bacite pogled na mini interview koji vam mozda otkrije nesto novo i namami vas na kupovinu ovih prirodnih i negujucih sapuna:


1.Ko cini "Sofi sapune"?
 U Sofi trenutno radi nas troje, Draženka, Slađa I Goran, tj ja. U planu je da osvezimo tim sa još jednom kreativnom osobom. U srednjoj budućnosti bi trebalo da nas bude oko 6, možda sedam. Suština je da se dobro zabavljamo na poslu (to nam uspeva), stvaramo nesto sto je super I da delimo isti entuzijazam.

2.Odakle ideje i inspiracije za proizvodnju toliko raznovrsnih proizvoda na bazi prirodnih sastojaka - sapuni, ulja, bath bombs, balzami...?
 Da budem iskren, svi ti proizvodi imaju slične sastojke, trudimo se da budu sto kvalitetniji I uvek sveži.
Sapuni su ti koji traze najveći angažman. Ne, kugle su nas najviše namučile. Svejedno, svaki proizvod je rezultat dubokog promišljanja. U kreiranju necega novom ukljucujemo sve one ljude za koje smatramo da njihovo mišljenje može doprineti a takvih ljudi ima dosta. Za dizajnerski deo tj vizuelni identitet su se pobrinuli doktori dizajna iz kuće Popular (www.popular.rs). Oni su super.   

3.Kao sto pise u opisu na Vasem web site-u, "Sofi" je stvorena u zelji da se domacem trzistu ponudi nesto sasvim novo i prirodno. Da li je od pocetka bilo lako stvoriti dobar proizvod ili i ne bas?
 Osnovali smo Sofi kao pioniri u toj oblasti, naravno da ne računam bakine sapune tzv “krmećake”. U tom celom ambijentu smo se svakodnevno sretali sa gomilom problema. Npr nepostojani pigmenti, nedostatak sirovina. E da, od maja do novembra 2010 kokosovog ulja nije bilo, zamislite 5 meseci bez proizvodnje a sapun bez kokosovog ulja je proizvod koji prilikom korišćenja ne pravi P E N U. Kvalitetna pena tj. gusta, obimna, sa velikim I malim balončićima je zastitni znak nase proizvodnje. Šumeće kugle su super stvar. Mislim da ni sada posle napravljenih 5000-10000 kugli nisam usao u sve njihove tajne. Obzirom da se kalupiraju ručno cela je tajna u pravom osećaju tj stisku.
Ulja za masažu kao I balzami za negu usana su stvar pravilnog odnosa sirovona. Tu nema trika, treba što više dobrih ulja tj biljnih masti bez parafina, vazelina tj onih sirovoma koje bi za negu tela pre koristio za podmazivanje sprava u teretani ili lanca za biciklo.


4.Da li planirate sirenje prodaje i mozda cak otvaranje sopstvenih "Sofi" prodavnica u gradovima Srbije?
 Sofi prodavnica je Draženkim I Slađin san. Za sada ih uspesno kočim u toj nameri. U direktnoj prodaji imamo super rezultate na uličnim manifestacijama gde odgovaramo na pitanja, dajemo sugestije, gde se obraćamo krajnjem korisniku kao proizvođači. Postoji ideja otvaranja prodajnog punkta u nekom tržnom centru ali za sada nista.

5.Internet je trenutno jedno od popularnijih mesta za kupovinu. Da li ce "Sofi" sajt potrosacima sirom Srbije (a i sveta) pruziti snabdevanje vasim proizvodima i na ovaj nacin?                                                                        Pa… verovatno. Idem da pitam Draženku za njeno mišljenje. Kaže da odgovorim potvrdno. Znači biće kupovina iz fotelje. Inace u delu sajta kod kontakta mozete naručiti proizvode.
6.Da li postoje i ako postoje, koji su to proizvodi koje "Sofi" za sada ljubomorno cuva u svojim radionicama, a uskoro ce ih pustiti na rafove prodavnica? 
KREME!!! Jedva čekamo da zaokružimo kozmetičku ponudu I sa kremama za negu lica I tela.
Put do savršene kreme nije jednostavan. Napraviti stabilnu emulziju (mesavina vode I ulja) koja se ne razdvaja, koja ne daje srebrnast sjaj kože, koja je nežna kao zekin repić, koja ima anti age efekat,  zastitni faktor, blag miris, organske emulgatore, prihvatljive konzervanse nije lako… ali mi znamo kako J

7.I za kraj, koje su tacne lokacije u Srbiji na kojima se mogu naci proizvodi " Sofi sapuni"?
 To niko ne zna. Bookstore Evrogiunti. Da, na aerodromu Nikola Tesla čekaju letnju sezonu da trebuju. Neki izvoz se čini izvesnim ali svakako nećemo zaboraviti naše iskrene korisnike.

Voli I brine o Vašoj koži

“Sofi” iz Novog Sada.

Da li ste vi probale Sofi proizvode? Ako jeste, koje i kako vam se svidjaju? :)


A ako niste, Sofi ce uskoro u saradnji sa mojim blogom uciniti da neka od vas isproba njihove proizvode :) Stay tuned ;)

36 коментара:

  1. jao, ovi balzami za usne izgledaju predobro. svaka im čast za grafičko rješenje i pakovanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja jako padam na pakovanje, ali ovde je sve savrseno i proizvod i ambalaza :)

      Избриши
  2. Sapuni izdgledaju predobro. Volela bih da ih probam.

    ОдговориИзбриши
  3. Svakla čast za ovaj post, volela bih da probam te mazalice za usta i sapune :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga :)
      Sapuna imas u Merkatoru ako ti je usput ;)

      Избриши
  4. Ja prvi put cujem za Sofi! Sram me bilo, totalno sam neobavestena:D Idem da bacim pogled na njihov sajt:) Mazalica za usta nikad dosta!

    ОдговориИзбриши
  5. probacu ih definitivno!!! bas me je privukla ova tvoja prica!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam probala jer ne mogu da nadjem balzame u Bg-u, odnosno cokoladni koji bih da probam... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce cokoladni uskoro doci i kod nas :( ja ga isto jedva cekam ;)

      Избриши
  7. Tako nešto slično ima i kod nas i zove se Sapunoteka :) Svakako ću provjeriti Sofi shop ;)
    Navratite :)

    ОдговориИзбриши
  8. U BiH ima brend Dr. Pasha, ja jako volim prirodne sapune, i na neki način ih sakupljam, za ovu marku nisam čula a voljela bih probati.
    Malo mi je čudno da vlasnik brenda ne zna gdje se njegovi proizvodi prodaju. To je moja jedina zamjerka.

    A ti si intervju napravila kao pravi novinar profesionalac, svaka čast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni je ovo prvi put da probam prirodne sapune i jako sam zadovoljna :) pokupovacu sve mirise i one bath bombs... uhhh :D
      Hvala draga, sad sam se postidela :))))))

      Избриши
  9. s obzirom da jako volim LUSH proizvode mislim da bi mi se i ovi svidjeli , pakovanja su jedino što zasad mogu da komentarišem s obzirom da nisam probala a ona mi se jaaako sviđaju, nadam se da će se ubrzo proširiti pa da se i mi u Bosni dočepamo kojeg :D

    ОдговориИзбриши
  10. nisam jos probala ali cim dodjem do jednog kupujem :)

    ОдговориИзбриши
  11. cula sam za njih i ranije, ali ih nisam probala jos uvek. posle ovog tvog tekstica moracu da potrazim nesto iz njihovog asortimana da probam...

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Lovely post!

    Shall we follow each other?

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam probala,ali nadam se da ću imati priliku probati :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ubav post!
    Cestitam ti nagradu.
    Cekam te na moj drugi blog http://hobitanija.blogspot.com/ :)

    ОдговориИзбриши
  15. Cestitam draga blog ti je divan zaista sam uzivala

    ОдговориИзбриши
  16. Jao, izgledaju fenomenalno stvarno :) Baš bih volela da probam nešto!!
    Svaka čast !!

    ОдговориИзбриши
  17. Jedva čekam da se dokopam nekog od proizvoda! Ne pomažeš uopšte mom kupoholizmu :D

    ОдговориИзбриши
  18. too bad there is no english...i like these soaps very much..where can i find them???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I will start writing in english too :)
      unfortunatelly, for now, you can only find them in Serbia :(

      Избриши