уторак, 17. јануар 2012.

My giveaway present arrived vol.2 :D

Ne biste verovali, a i meni je bilo tesko da poverujem, ali... Osvojila sam lakice na jos jednom giveaway-u :)))))))
Devojka koja je vodila giveaway je divna lakoholicarka iz Slovenije koja je potpisuje kao Ulmiel, a njen blog se zove: Did someone say nailpolish? :) Vrrrrlo simpaticno :)
Evo ga i link do njenog bloga na kojem mozete videti gomilu lepih lakica, slicica sa putovanja i mnogih drugih stvari: http://ulmiel.blogspot.com/ :)

A evo i moje predivne nagrade :)
Deborah:Burlesque red, Depend 204, Eveline holo 401

You're a heartbreaker, 268, Waking up in Las Vegas, Welcome to the jungle

Gomila preeedivnih lakica od kojih sam nekako najvise ushicena zbog essence Waking up in Las Vegas, cuveni NFU Oh dupe za najdivnije flakies na svetu! :) Ma, svi su mi predivni i vec ih obozavam :))))

Koji se vama najvise svidja? :) Imate li neki od ovih lakica? :)

32 коментара:

  1. Čestitke na osvojenoj nagradi..imam You are a heartbreaker koji sam takodjer osvojila na giveaway-u :)

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitaaaaaaaaam :) I ja bih se najvise obradovala flejkiju, toliko ga ocajnicki zelim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvalaaaaa :)
      stvarno su smaraci sto tu kolekciju nisu uvezli :(

      Избриши
  3. Čestitaaam :)
    ovi deborah šljokičasti mi savršeno izgledaju <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. oni su neki Aden, al nemaju broj pa ih zato nisam napisala :( al da, divni su :)))

      Избриши
  4. stumbled on your blog, love it!

    Check out my blog when you have time ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Super su, Waking up in Las Vegas,Catrice i sljokicasti su extra! :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Jao divni su lakici! Bas mi je drago da si osvojila nagradicu:))

    ОдговориИзбриши
  7. hvala devojkeeeeeeeeee :)))))))))) ja sam presrecna :)

    ОдговориИзбриши
  8. CUTE BLOG. I INVITE YOU TO VISIT MY BLOG AND IF YOU LIKE IT TO FOLLOW ME FROM GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW U BACK
    XOXO FROM ITALY
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    ОдговориИзбриши
  9. Super su, cestitam :) meni je ovaj suvu essence zapao za oko, i flejkiji naravno

    ОдговориИзбриши
  10. lindas lindas *-* adorei todas, só n gostei pelo fato de algumas ter cintilância =/
    To seguindo vc aqui, depois vai la no meu e faz o mesmo?
    Beijão
    http://femininaesofisticada.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Idi breee....sta ga lakica...sva sreca, pa nisam toliko opsednuta lakovima, ali vidim ja da ti se kolekcija povecala i to mnogo :-) cestitam!!! u zdravlju da ih mackas!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moracu da kacim updateovane slicice kolekcije xD hvalaaaa ;)

      Избриши
  12. jaooo...kakkva sreca....pa i ja bi se isto tako radovala...kao detence :) srecno mackanje :)

    ОдговориИзбриши
  13. i wish i could understand your blog

    http://thelookedover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Nikada nista nisam dobila preko giveaway-a :( Prosto sam prestala da verujem da je moguce da se bilo sta osvoji..

    ОдговориИзбриши