уторак, 03. јануар 2012.

NOTM-Decembar

Prvo, Srecna vam svima Nova Godina! Zelim vam sve najbolje i da vam se sve zelje i mastarije ostvare u ovoj godini! Da budete zdravi, srecni, zaljubljeni (srecno!) i da vam sve ide od ruke :)

Moji nokti u decembru su bili sarenoliki, a evo i slicica da to docaraju :)

Aura Inches br306

Ilona Lux br50

Catrice-London's weather forecast

Gabrini M108

Essence Blue addicted + Circus confetti

China Glaze Awakening

OPI -Glow up already (moji rodjendaski noktici, obozavam ih :D )

Flormar U18

Essence Replay, na domalom Bon Bons

Sinful Colors Daddy's girl

China Glaze Ruby Pumps + Essence Make it golden (novogodisnjiiii :) )

Kako ste vi mackale nokte u novogodisnjoj noci? :)

15 коментара:

  1. Prelepi noktici, svi lakovi mi se mnogo svidjaju, a posebno iznenadjenje je Awakening, divan!

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatko :)

    Ja isto kao i ti, samo bez zlatnog detalja, za Novu Godinu :) Ruby :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super! Najvise mi se svidjaju rodjendanski i Replay... :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divni su svi!! Ne mogu da se odlucim za najlepsi lak! :)

    Ja sam mackala za docek CG - Swing baby :)

    ОдговориИзбриши
  5. I love those essence polishes on you. I really wish they came out with more of them in the US. The few I have tried have fabulous formulas.

    ОдговориИзбриши
  6. hvala puno zenske na komentarima :) hehe, uhvatila me neka sljokicava manija, sta cu :D

    tnx ladies :)

    ОдговориИзбриши
  7. prvi plavi su mi divni, a i rođendaski su baš dobri!:)

    ОдговориИзбриши
  8. Prvo sam pomislila jao prva i treca slika su mi divne kad ono skoro svi lakici su mi super :)
    Circus conffeti mi je sinoc zadao veliki muke pri skidanju huhh :)

    ОдговориИзбриши
  9. Prvi, drugi, cetvrti i deveti lak! :)))
    Jedino ljubicaste nijanse nisu po mom ukusu, sve ostalo bih nosila :D a favorite sam vec navela ;)

    ОдговориИзбриши