понедељак, 09. јануар 2012.

Sigma 12 brushes kit-review

Nakon dobrih mesec dana koriscenja mog predivnog dvanaestodelnog setica cetkica, red je da napisem po koju rec o njima!
Pocecu sa cetkama za lice.


F30
Cetka za nanosenje pudera u kamenu ili prahu. Od prirodne, jako nezne i mekane dlake. Odlicna cetka, zilijardu puta bolja i cvrsca od Ecotools cetke za nanosenje pudera.
ocena:10

F50
Cetka za nanosenje tecnog pudera, takozvana duofibre, stippling brush, ilitiga po naski -tvor(malo cudno i mirisi, ovo ime joj onda i nije strano). Iskreno, jos uvek nisam naucila da se izborim sa njom. Nadam se da cu uskoro i to nauciti jer zelim i ja sa njom da postignem cuveni air brush izgled tena! Za moje umece ocena 3+, a za cetku, ocena 10 :)

F40
Da nisam narucila ovaj set, ne bih otkrila najsavrseniju cetku za nanosenje rumenila! Cetkica je od prirodnih i jako mekanih dlacica koje ne kupe ni previse ni premalo proizvoda, znaci taman koliko treba. Naravno, uvek se moze dozirati i vise rumenila. Odlicna je i za kontur i za nanosenje rumenila, a preslatka mi je kad joj se vrh zarozi od praha rumenila.
ocena:10

F60
I vise nego dobra cetka za nanosenje tecnog pudera. Dosta slicna EcoTools-ovoj koja ima istu namenu, s tim sto je Sigmina nesto tanja i cvrsca. Sa njom je neznatno manja prekrivna moc nego kad se proizvod nanosi sa F82, ali oprosteno joj je.
ocena:9

F70
I poslednja u nizu od cetkica za lice je cetkica za nanosenje korektora. Fantasticna je za ono cemu sluzi (kao sto rekoh, nanosenje korektora), ali je pored toga fenomenalna i za nanosenje baze za senku i kremastih senki na oci. Vrlo slicna Ellite cetkici za nanosenje senki, samo sto je Sigma malo cvrsca.
ocena: 10

E30
Ovo je cetkica koju imam jos od ranije (jedna od vas ce uskoro imati priliku da je poseduje) i koja je odlicna za precizno nanosenje senki na donji kapak uz trepavice ili za fino blendanje. Fantasticna cetkica bez koje se prosto ne moze!
ocena:10

E70
Kosa cetkica koja odlicno blenda ali je dosta velika pa se mora pazljivo raditi sa njom. Odlicna je i za nanosenje highlight-a ispod same obrve.
ocena:9

E60
Cetkica koja je poprilicno dugacka iako se to na slici ne vidi, ali je odlicna za samo nanosenje senke i blago blendanje. Ne pribegavam joj cesto jer je dosta masivna, ali kada je koristim, radi svoj posao na nivou.
ocena:9

E55
Odlicna cetkica za nanosenje senke i grublje blendanje. Manja od prethodne, a samim tim i laksa za rukovanje. Koristim je dosta cesto i obozavam je.
ocena:10

E40

Jedna od cetkica zbog kojih sam zarko zelela ovaj setic je bas ova cetka za blendanje. Za nju zaista nemam reci, ispunila je sva moja visoka ocekivanja i neizbezna je u svakom pravljenju smokey-a! Takodje odlicna za nanosenje transparentnog pudera kako bi se setovao puder na podocnjacima i oko nosa, gde je velikoj cetki tesko da dodje. Znaci, multifunkcionalna.
ocena:10

E65
Ova cetkica je dosta slicna Essence cetkici za nanosenje gel eyeliner-a, ali je ova za razliku od Essence-ove malo kraca. Dosta je precizna i jako lepo se njome moze naneti liner. Takodje moze da posluzi i za popunjavanje obrva sencenjem.
ocena 10

E05
Moje odusevljenje ovom cetkom i dalje ne prestaje da raste! Ovo je nesto najbolje cime sam ja ikad izvukla apsolutno savrsenu liniju i "krilce" od liner-a. Ranije sam imala traume od stavljanja gel linera jer to u pocetku nije ni malo lako i zahteva tooonu vezbe. Sad cu zvucati kao teleshop reklama, ali... otkad imam ovu cetkicu, nanosenje linera je pesma!
ocena: 10+++++

Nadam se da cu uskoro imati hrabrosti da napravim neki tutorijal sa ovim cetkicama kako bih vam docarala njihovu funkciju, a do tad... Recite mi svoja iskustva sa Sigma cetkicama i koje biste voleli da posedujete?

Ukoliko se odlucite na kupovinu neke od cetkica ili setova, posetite Sigma Sajt (klik klik) i ukucajte kupon kod 0112XJML sa kojim cete ostvariti 10% popusta do 31.januara, a ukoliko kupite u iznosu vecem od 30$, dobicete pokloncic od Sigme . I, sta cekate? :)

26 коментара:

  1. Odusevljena sam! Četkice su apsolutno must have, i moram ih naruciti! Hvala na post-u!

    ОдговориИзбриши
  2. Uf... ovaj kit ima mnogo bolje cetkice od mog, big like :-)))

    ОдговориИзбриши
  3. Ove cetkice su jako dugo na mojoj wish listi, nadam se da ce uskoro doci vreme kada ce biti moje :)

    ОдговориИзбриши
  4. I nominated you with an award :) Check it out! ---> http://psychonails.blogspot.com/2012/01/versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  5. Koji god blog posjetim svi pricaju o sigma cetkicama tako da ne sumnjam da ih i ja uskoro necu imati pored tolikih pohvala :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam odusevljena mojom F80 a narucila bih ovu E40, bas mi treba dobra cetkica za blendanje... ;))

    ОдговориИзбриши
  7. Bas mi je drago sto ti skoro sve cetkice vrse posao, znaci ovo je potpuno isplativ set :)
    Svidjaju mi se F40, F30, E40 i E05 - skromno :D

    ОдговориИзбриши
  8. ceo blogosvet je poludeo za sigmom :)
    mada deluju stvarno dobro...

    ОдговориИзбриши
  9. Svidja mi se ovaj kit, bas bih volela da imam f30 i f40... i jos neke...:)

    ОдговориИзбриши
  10. Jaooo..hocu i ja ove cetkice! :( Koliko si ih platila?

    ОдговориИзбриши
  11. wow, koliko divnih komentara :)
    jeste relativno skuplji kit (89 USD), ali kada se saberu pojedinacne cetkice, ispadne skuplje ;) stvarno je odlican, ja sad ne znam sta bih bez setica :)

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicno izgleda i odlicne recenzije. I ja moje volim jako, jako, jako i jos jednom ti hvala na pomoci.

    Posto moram nekako da opravdam buduce kupovine doticnih sama sebi, moracu da nadjem i nekog krivca za nabedjivanje :D

    ОдговориИзбриши
  13. nisam imala prilike još probati ove kistove, ali nadam se da budem uskoro, imam nekoliko različitih od oriflame, iz Mullera i tako mislila sam da bi si uzela od Ecotools jer ih ima kod nas za kupiti, ali obzirom da kažeš da nisu ni približni ovima, mislim da sam odustala od Ecotoolsa. By the way odlične recenzije si napisala i super što si napomenula za ovaj popust ;)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Imam nekoliko njihovih cetkica, moj favorit je E25, savrsena je :)

    ОдговориИзбриши
  15. Želim da probam tvora, i najbitnije, želim da naučim da rukujem tom četkom :D

    ОдговориИзбриши
  16. Jelena,kupovacemo zajedno, al od sad na jedan paket :D

    Ivana, hvala puno :) ja obozavam moju Ecotools za rumenilo i koristim je i za rumenilo i za puder, to je super stvarcica :) ne odustaj od Ecotools cetkica tako lako, obzirom da su na dohvat ruke, pruzi im priliku i neces se razocarati ;) imam jedan post i o njima, pa pogledaj :)

    Cat, ja zelim privatne casove da naucim da rukujem tvorom :/ :D

    ОдговориИзбриши
  17. Setić ti je odličan! :) Oduševljena sam četkicama i volela bih da ih imam. Sinoć sam htela da ih naručim ali sam se rastužila pošto nisam videla Srbiju u listi zemalja u koje isporučuju proizvode. Da li mi je nešto promaklo, pitam se. Kako si ih ti naručila?

    ОдговориИзбриши
  18. Kada napises adresu, u polje ispod napises srbija, a medju drzavama odaberes other, not shown :)

    ОдговориИзбриши
  19. Deluje super! Svidja mi se četka za lajner, jooooj :D

    ОдговориИзбриши
  20. e ovo mi je mozda omiljeni post :-)
    nemam Sigma cetkice, ali mi sve ove koje si predstavila deluju diiiivno...bravo za post!!!

    ОдговориИзбриши
  21. I'm dying to try these Sigma brushes. I've heard nothing but good things

    Xo

    ОдговориИзбриши
  22. wow...obožavam četke, i počela sam da stvaram polako kolekciju....ali ove tvoje su perfect :)

    ОдговориИзбриши