уторак, 10. јануар 2012.

Tasnarija banging on my door :)

"Rano" jutro, 11 sati... Neko je legao na zvono kao da mu gori pod nogama, a ja ne shvatam da li sanjam alarm za uzbunu ili mi je zaista neko legao na zvono od stana... Posle trece zvonjave, dopire mi do mozga jedno, a to je... Post Express cika koji donosi moje prelepe Tasnarije! Rascupana i u pidzami istrcavam iz kreveta i sa blesavim osmehom deteta koje ocekuje poklon otvaram vrata kuriru koji me gleda blago zbunjenim pogledom. Otimam mu paketic, dajem sledovanje i sa radosnim "Hvala najlepse" zatvaram vrata. Otvaram sivu kesu kao da mi je poslednje, i imam sta da vidim! Cupavo sivo stvorenjce koje ce uskoro ponosno setati Beogradom i roze-ljubicastu lepoticu koja ce sacekati suncane dane za sepurenje po Beogradskom sivilu :)

Na prelepim torbicama mogu da zahvalim kreativnoj Ani Surdilovic (klik klik) koja stoji ispred (nadam se da nije premalo reci) brenda "Tasnarija" koji nam je bas pre nekoliko dana na svojoj Facebook stranici (klik klik) predstavio najnovije fantasticne modele za zimsku kolekciju od kojih sam ja vec pikirala... 4-5 dezena :)

 Da ne duzim, u lepotu mojih tasnica uverite se sami na sledecim slicicama, a za sebe obavezno odaberite nekoliko lepih komada sa Tasnarijine facebook stranice... Neka se nadje za svaku priliku po jedna, za svaki slucaj :)


Da li ste vi kupovale neku tasnicu u Tasnariji? Ako niste, da li planirate? :)

Lep pozdrav drage moje  :)

19 коментара:

  1. Predivne su mi tasnice ali nazalost daleko su mi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam kupila dve letos, pink i plavu. slatke su i efektne iako su krajnje jednostavne, ali mi nisu preterano funkcionalne, na moru sam ih jedino iznosala, ipak sam ja vise fan velikih torbi sa ruckom :)

    ОдговориИзбриши
  3. S.Art, draga, salju i u bivse YU drzave :)

    Darija, predivna je zaista, nisam izdrzala da je ne nosim danas :)

    Tacy, mene je jednostavnost a efekat i odusevio :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ana, ostavila si me bez reci. Opis tvog jutarnjeg odusevljenja me je zamalo rasplakao. Ne mogu da verujem da se neko tako oseca zbog necega sto mi radimo. Mnogo, mnogo, beskrajno ti hvala, obradovala si me!

    ОдговориИзбриши
  5. ajoooj bre, pa nije mi bila namera da se bilo ko rastuzi :( aha, ipak bi bile suze radosnice, hehe :)
    drago mi je da sam te obradovala, i torbice su mene :)

    p.s. Sivka je pokupila puno pogleda danas, bila je star of the day :)

    ОдговориИзбриши
  6. hehe upravo hehe ne verujem, pisem o svojoj toribic koju dobih ispod jelke.eeeee bas mi drago da se ovo tako siri... kao mala sekta samo smo svi sa divnim torbama!! :)
    Inace ja kupih opet HM puder, ovaj novi me nesto ne privlaci, ali kad videh tvoj post... pazi kad sam se zamislila da probam a ne stalno Hm iznova da kupujem... big kiss od Bamby

    ОдговориИзбриши
  7. Znaci vise....ostacu siromah od ovih blogova...sve moram da imam... :-) ne mogu da te ispratim, pises redovno sto mi se jako svidja,ali me nije bilo posednjih dana pa nisam sve jos iscitala...samo napred...tasnice su lepe, ali sam nepopravljiv fan velikih torbi!

    http://lenalifestylebeautyandstuff.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ih imam prilično, hehe :) Lepa je ova sa krznom!

    ОдговориИзбриши
  9. Prekrasne su tašnice!!! Moraću pogledati jer mislim da sam ranije pročitala da ne šalju van Srbije, ali evo pročitah kod tebe da šalju :))) što je super vijest!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Vec imam dve i planiram jos jednu da porucim :)))

    ОдговориИзбриши
  11. those bags are adorable! I haven´t heard about this mark..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. samo nek nam se tasnarija siri, a nas obezbedjuje lepim torbicama :)

    evie, this is a Serbian brand, some great girls are manufacturing these bags :)

    ОдговориИзбриши
  13. Awesome and interesting clutches!

    Adore your blog! Following you through Google Connect. Hope you can share the love back by visiting my blog and following me too!

    Much love from Canada~

    ОдговориИзбриши
  14. wow, it is beautiful and so cute! :)
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши