недеља, 19. фебруар 2012.

Bourjois Healthy Balance puder u kamenu

Najnoviji Bourjois proizvod na nasem trzistu jeste Healthy Balance puder u kamenu (899.00 rsd za 9grama proizvoda). Pored njega, dosli su i novi korektor sa cetkicom i maskara u fancy pink pakovanju. Kako mi je puder bio potreban, a i Bourjois stvarcice obozavam, istog dana kada se pojavio u "Jasminu", otrcala sam po njega i sebe obezbedila nijansom 53 Clair Beige, da mi se slaze uz Healthy Mix tecni puder :) Malo je reci da je ovaj puder odlican! Jako lepo matira, ne naglasava suve delove koze, ten ostavlja besprekornim i moram priznati da ni za jedan puder nisam dobila komplimente kao za ovaj! Nije brasnjav i jako lepo izgleda na licu a uz to i prelepo mirise :)
Puder dolazi u prelepom crvenom pakovanju od 9 grama i sadrzi ogledalce. Akcija je bila, ne znam da li jos uvek traje, da se kupovinom novog pudera u kamenu dobija i Bourjois kabuki cetkica koja je srednje meka/tvrda ali je ja ne bih koristila za ovaj puder jer mislim da je za njega pregruba i da bi kupila previse proizvoda. Cetka ce svakako biti nekad upotrebljena, a moje pohvale za Healthy Balance su neizmerne! I da, mislim da sam cak nasla i vise nego dobru zamenu Hemel puderu u kamenu koji sam mislila da je nezamenljiv, tako da je moja sreca ogromna :)

A evo i slicica pudera i cetkice :)




Da li ste probale ovaj puder u kamenu? Ako niste, da li planirate? Sta jos volite i preporucujete od Bourjois kozmetike? :)

Do sledeceg posta, kisi kisiiiii :)

28 коментара:

  1. Uopste ne koristim puder u kamenu jer mi je koza presuha i svaki mi naglasi suhe dijelove koze, ali zato sam odusevljena Heathy Mix tecnim puderom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HM je nesto najbolje sto sam ja probala i uvek moram da imam jednu bocicu njega, uvek mu se vracam :)

      Избриши
  2. baš mi je drago što sam naletila na ovaj postić, već si duže vremena razmišljam o nekom puderu u kamenu; definitivno ću ovaj prijedlog uzeti u obzir! hvala! :)

    ОдговориИзбриши
  3. nisam probala, iako imam dovoljno pudera u kamenu i ovaj me mami, ali sam cekala da cujem/procitam neke utiske, tako da mi je ova recenzija bas dobro dosla :)

    ОдговориИзбриши
  4. ako koristiš njihova pečena rumenila, probaj koristiti kabuki s njima. ja imam jedan brončani i ide savršeno sa tim rumenilima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala na savetu, probacu tako, obavezno :) za sad imam samo jedno njihovo rumenilo Rose D'or i predivno je!

      Избриши
  5. Ja moj jos uvek nisam otvorila, a bitno je da sam ga uzela :D Jos uvek trosim Inglotov, mada preko zime ne koristim kamene pudere. Uskoro ce prolece i otvaram ga :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. neka neka, bitno da si se obezbedila na vreme, mozda bude nestasica :D

      Избриши
  6. Vec duze vreme razmisljam da uzmem neki ovakav puder, posto tecni ne koristim svakodnevno,pa mi treba nesto samo za t-zonu, da malo ublazi presijavanje u toku dana...kako ti se cini ovaj puder u tom smislu, posto vidim da je anti-shine? :) jer, uzela bih nesto lagano,kao sto ti rece ne-brasnjavo, a da matira :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako lepo matira i ja bas dugo ne prosijam,a najvaznije je da ne ostavlja lice kao da si zaronio u dzak brasna :) ja sam ga stvarno na prvo stavljanje zavolela, a za Bourjois nije ni skup :)

      Избриши
  7. Mene vise zanima novi korektor. Volela bih da cujem utiske o njemu. :-D Bacam te u trosak :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskrena da budem, i mene zanima novi korektor jer imam jedan u takvoj "olovci" od Essence-a, a pri kraju mi je, i odlican mi je, a ovaj Bourjois je sigurno jos bolji, tako da ce i on doci na red, ja se nadam, u skorije vreme :D

      Избриши
  8. Joj i mene mami ovaj puder! Iako znam da nije namjenjen prekrivanju, zanima me kakav je po tom pitanju. Prekriva li išta?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja ga nisam koristila samog, bez tecnog pudera, tako da zaista ne znam da li bi sam preko kremice prekrio dosta, ali verujem da bi prekrio makar malkice ;)

      Избриши
  9. Da li si možda obratila pažnju kakva im je najsvetlija nijansa, mislim, da li je dovoljno svetla? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mislim da je svetla nijansa skroz prozracna... meni i ovaj moj kad ga samog nanesem na ruku, ni ne vidi se da ima bilo cega :) meni on cak posvetli neke tamnije tecne pudere ;)

      Избриши
  10. I ja sam gledala ovaj puder cim je izasao, i suzdrzala se od kupovine :) u principu, ni ne koristim pudere u kamenu, jedan i jedini koji iznova kupujem je mac blot, ali samo za matiranje..obozavam bourjois, ali cu ovaj za sada preskociti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uh, meni je mac san, al dok ne budem u mogucnosti da ga i ja capim, zadovoljicu se ovim :)

      Избриши
  11. Jedva sam cekala da procitam negde recenziju. Bas mi treba kameni puder, kupljeno. :DDD Nadam se da se jos uvek dobija cetka. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se i ja da ces dobiti cetkicu i da ce ti odgovarati ovaj puder :)

      Избриши
  12. super za recenziju ! citala sam o njemu ali su mi trebali detaljni utisci. znas li do kad traje ta akcija mozda? i jel postoji svetlija nijansa od ove? jao, upomoc, razmisljam da ga kupim...veeeeeeeeeiki like za slicice :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. postoji jedna nijansa pre ove, vanilla beige ja mislim :) a da li se jos dobija cetkica, to stvarno ne znam :( zovi najbolje neki jasmin pa pitaj ;)
      hvala za pohvalu za slicice, oko njih se najvise cimam i trudim da ispadnu sto bolje :)))

      Избриши
  13. Hej tek sad otkrih tvoj blog i sjajan je...Da li si ti mozda probala ovaj tecni? I znas li neki dobar koji bas ima svijetlu nijansu i da dobro prekriva?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. healthy mix imam evo vec drugu godinu i obozavam ga! meni odlicno prekriva iako ja nemam bubuljice i neke vece nesavrsenosti, jako lepo mi ujednaci ten. meni je lagan i stvarno ga jako volim ;) a najsvetlija nijansa kod nas je 52, mada u evropi moze da se nadje i 51 :)

      Избриши
  14. Jel mozes molim te da mi kazes kako si zadovoljna cetkom i da li moze za rumenilo? Hvala!

    ОдговориИзбриши