петак, 10. фебруар 2012.

Jucerasnji shopping :)

Na pocetku posta da vas podsetim, giveaway traje jos danas i sutra i ako se niste prijavile, trk na prijavljivanje :)

Juce sam sa tetkom isla u Usce u shopping, a prvobitan plan je bio da ona kupi cizme... Kupila je ona sebi i cizme, a i jos tonu stvarcica, a i meni je uzela ponesto :) 
Dugo zeljene bele plitke Starke su konacno moje, kao i predivna Carpisa torba koja ce se okilaveti od mojih knjiga za fax :D Leopardasta marama (jos da kupim leopardasti kombinezon i kompletirana sam xD - sala, naravno!) i Lush No Drought, poslednji, a moj :) Inace, No Drought ima 115gr i kosta 816din, a taftov puder za kosu ima 10gr i kosta 400din tako da sam dobro uradila jer sam sacekala sa kupovinom taft-a :)

A evo i slicica :)

Starke - Converse TC Usce 5290.00rsd

Marama Pull and Bear 490.00rsd

Torba Carpisa TC Usce 2400.00rsd

Lush No Drought 816rsd


I last but not the least... Masazer koji je (malo je reci) FANTASTICAN! Ima 4 nastavka, a bez nastavaka ima opciju IR zraka + masaze u vidu vibracija. Obzirom na to da imam problema sa ramenom i ledjima, ovo je nesto sto vec posle prvog masiranja pomaze :))) Slika je skinuta sa Tehnomanija web site-a, a masazer je kupljen u Big Bang-u u Uscu po ceni od 2199.00rsd :)



Kako vam se svidja moj jucerasnji ulov? :) Sta ste vi uhvatile na snizenjima? :)

35 коментара:

  1. starke su moj proljetni/ljetni/jesenski musthave outfita...imam točno takve, niske bijele :)
    sviđa mi se i šal, super je! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga :) jedva cekam lepo i toplo vreme da ih nosim <3

      Избриши
  2. Torba je divna :D Ja bogami hvatam samo sminku na snizenjima, uskoro cu hodati gola i nasminkana :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha tako nekako je i kod mene :D bankrotirana, gola, al nasminkana, sto jest jest :D

      Избриши
  3. Starke <3 Nisam gledala, da li su na nekom sniženju sada?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nazalost, nisu na snizenju, a sto je najgore, sada su za 300 din skuplje nego pre nekoliko nedelja -.- njih izgleda ne hvataju snizenja jer su klasika valjda :(

      Избриши
  4. Hi,
    I am following your blog.
    Please follow mine.
    http://stylishworldblog.blogspot.com/
    Thanks

    ОдговориИзбриши
  5. odlične su starke, imam iste, a marama mi se jako dopada ;)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. takodje su mi bele, plitke starke prve na listi za kupovinu, u prolece :) jel si znala da sa studentskim katicama - Euro<26 i Isic, imas popust u Converse shop-u i to popust na popust! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ajoj, nisam to znala :( imam karticu ali je stalno kod drugarice tako da nisam ni imala priliku da pitam juce...Hvala na obavestenju, znaci! :)))

      Избриши
    2. nema na cemu :) bila sam promoterka ovih kartica, ali mi je izgleda postala navika da ljude podsecam gde imaju popuste s njima, hehe ;)

      Избриши
    3. neka neka, i treba :) ja cesto i zaboravim da pogledam da li negde ima popust na tu karticu :)

      Избриши
  7. Uf starke, sad si me podsjetila da su i moje nekoć tako izgledale, toliko sam ih nosila da su izgubile svoju bjelinu. Jednom me kolegica pitala: "A to su bijele"? Mislim da to sve govori. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahaha ludo :D ja cu da nosim pendrek i samo da teram ljude oko sebe xD

      Избриши
  8. I ja planiram da kupim starke na prolece. ^^ Samo bih da budu duboke i sarene. Nadam se da cu naci takve. :]

    ОдговориИзбриши
  9. Starke su odlicne imam takve ali crne..a uhvatila sam svega na ovim snizenjima i previse ali nikad dosta :)

    ОдговориИзбриши
  10. super su paticice ! imam vec starke, ali ne bele nego crne, ali mi ove deluju kao hit za predstojecu sezonu ! pisi detaljnije utiske o ovom Lush proizvodu :)))
    pozzz i pratim te !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pisem cim isprobam :) sad jedva cekam da mi se isprlja kosa ahahah :D

      Избриши
  11. Sve je slatko! Narocito tasna i marama *animal print forever* Javi nam za lush kako se pokazao Kissic

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam svasta uhvatila na snizenjima. :)) Ovaj masazer deluje super, trazim mami da kupim nesto na taj fazon, bas super sto si spomenula.
    Torba iz Carpise je super... ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Lepo si se ponovila! Marama mi se dopada, i starkice naravno! Ali ja bih ti najradije taj masazer maznula, sve me boli danima...:)

    ОдговориИзбриши
  14. Svasta si lepo dobila :) Divno :) Starke, esarpa i masazer... Divota :)

    ОдговориИзбриши
  15. Sve ti je super,posebno starke:-)Imam iste i skoro sam ih kupila,zima i jest i naravno bile su snizene,jeeee:-)
    I tigrasto,zmijasti fazon mi se jako svidja,posebno tako u detaljima

    ОдговориИзбриши
  16. I own a pair of white Converse shoes too ^_^ They are classy!

    ОдговориИзбриши