среда, 22. фебруар 2012.

Lush No Drought - sampon za suvo pranje kose

Lush No Drought je moj prvi Lush proizvod, a obzirom na moje utiske o njemu, nece ostati i jedini :)
Sta sve  Lush ima u ponudi, mozete pogledati na njihovoj web stranici: http://www.lush.co.rs i sigurna sam da cete se vrlo brzo naci u situaciji da ispred sebe drzite list papira A4 formata, zapisujuci sta sve zelite da kupite :) Za vas koji ne zivite u Beogradu, Lush je obezbedio i kucnu dostavu svojih proizvoda koje mozete naruciti na gore pomenutoj web stranici :) Moja wish lista je poduza, to cemo neki drugi put ;)

Dugo sam patila za Batiste samponom za suvo pranje i sebe kudila sto ga nisam uzela letos u Hrvatskoj, ali mojoj nesreci je dosao kraj :D Kada se kod nas tek pojavio Taft puder za kosu, ja sam ga svuda trazila i prodavacice u Lilly-u su mi stalno govorile kako cim stigne, rasproda se... A ja baksuz, kakav jesam, svaki put kad bih dosla u Lilly bez dinara, oni bi ga imali, a kad bih ja dosla nameracena da kupim Taft, njega ni od korova. No, moj baksuzluk se ispostavio kao beskrajno dobra stvar! Surfujuci netom, naisla sam na to da Lush izbacuje No Drought sampon za suvo pranje kose od neverovatnih 115grama! Cim sam videla kolicinu i cenu od 816.00 rsd, odmah sam zaboravila na Taft samim tim jer Taft sadrzi 10grama a kosta 409.00 rsd. Dakle, 11puta veca kolicina Lushovog sampona, a samo duplo veca cena! Mojoj sreci nije bilo kraja kada sam pozvala Lush u Knez Mihailovoj i ljubazna prodavacica mi rekla kako su ostala samo jos dva primerka. To vece, trknula sam do Kneza i postala srecna vlasnica No Drought-a :)


Dosta filozofija, evo par reci o samom proizvodu :)

Sama struktura je kao obican bebi puder, takav je osecaj pod rukom (da se tako izrazim). Mirise osvezavajuce na limun i grejp, sa kose u sebe upija masnocu i samim tim je ostavlja osvezenom izmedju dva pranja. Posto ja imam  šiške, za sada sam ga stavljala samo na njih jer mi se one nekako najbrze umaste i mogu reci da izgledaju bukvalno kao tek oprane!



Moja procedura za nanosenje pudera je sledeca: Iz bocice sipam malo pudera u saku , prstima zahvatim puder i utapkam ga u koren kose. Zatim izmedju dlanova i prstiju razmuljam puder i prodjem kroz kosu prstima i sakama. Sacekam minut, dva, rastresem visak pudera sa kose i korena i ocesljam se. Meni ovo funkcionise fantasticno! Moram da napomenem, iako svi to znate, ovo nije zamena pranju kose vodom i samponom, kao sto i pise na bocici, ali ako ste u zurbi ili jednostavno zelite da osvezite kosu izmedju dva pranja kako mirisom, tako i da pokupite visak masnoce sa nje, ovo je odlican proizvod :) Vec vidim da ce mi trajati sto godina jer je jako mala kolicina potrebna, te je bas izdasan :)



Da li ste vi probale No Drought ili neki drugi proizvod za suvo pranje kose? :) Sta mi jos preporucujete od Lush stvarcica? :)

Do sledeceg citanja, kisi kisi :)

42 коментара:

  1. Nisam probala, ali razmislit ću :) Trenutno koristim Balein.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovu recenziju sam cekala, hvala ti :) Kupicu obavezno, do sad sam te probleme resavala obicnim baby puderom, jer kod nas nije ni bilo nista slicno..Jedva cekam da isprobam! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe, nema na cemu :)
      odlican je, stvarno, a miris je njammmm :)

      Избриши
  3. Sjajna recenzija! Koristim Balein, on je isto puder ali pod pritiskom u spreju (videla kod ^^ Eme na blogu :)), mada si me bas zainteresovala :)
    A od lush-a trenutno koristim sweet heart sapun i obozavam ga, a u steku imam penasavu kupku Creamy Candy :)
    Meni su bili odlicni njihovi dezodoransi u stiku, mada sam presla na alverde sada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) e vidis nikad nisam primetila da Balea ima bilo sta slicno :)
      joj, ja sam napravila poduzi spisak mazalica i sapuna koje bih da probam :) a ti si mene sad zainteresovala sa dezodoransom, ja ne koristim ove iz parfimerija, smetaju mi, samo neki sa aloe vera, al Lushovi su sigurno odlicni :)

      Избриши
  4. Nisam nikad koristila nijedan proizvod tog tipa, nikako mi nije bilo jasno ni kako to izgleda ni kako funkcioniše :D Eto sad znam, pa ko zna, možda i isprobam :D

    ОдговориИзбриши
  5. Kod tebe na blogu stvarno mozemo mnogo toga korisnog saznati i nauciti... Ja npr. nisam ni znala da postoji ovako nesto :D Super je,bas cu probati,ako uspem da nabavim! :)

    ОдговориИзбриши
  6. nisam koristila ovo, ali kad sam cula da si ga nabavila, bas sam cekala recenziju...mislim da cu kupiti,ubedila si me, jer sam do sad koristila obican bebi puder, i kad istrosim njega probala bih No drought...dopadaju mi se recenzija i slicice!pa definitivno cu uzeti ponovo neki od njihovih masazera,mislim da su jako dobri. :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga :) onaj tvoj masazer izgleda fantasticno! ja cu morati ili njega ili srculence da capim :)

      Избриши
  7. Luda sam za Lush-om i zao mi je jako sto ga nema u Novom Sadu vise.
    Ti njihovi misrisi su posebni.
    Mene je drug letos iznendaio njihovim poklon setom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mozes naruciti preko sajta pa ti stigne paketic na kucnu adresu :) blago tebi, imas vrlo pazljivog druga :)

      Избриши
  8. Nemam nista od Lush-a... bas me zanima kako ce ti se pokazati na duze staze! Da li ovakvi proizvodi isusuju kosu?

    xxx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iskreno, nemam pojma da li na duze isusuju kosu :/ verovatno ne jer mu je funkcija da trenutno pokupi visak masnoce, pa nekako verujem da ne susi :) ako gresim, neka me neko ispravi :)

      Избриши
  9. Hvala na ovoj recenziji, nadam se da ce biti jos tog talka u prodaji.

    Inace od lush-a koristim vec mesecima aromarant dezodorans, sjajna stvar. Bas traje dugo pa je isplativiji od bilo kog drugog dezodoransa, a ne pravi mi probleme sa zlezdama kao vecina koju sam koristila. Kupila sam zalihe oko NG kad su davali 50% popusta. Inace 20g mi traje od avgusta, tada sam kupila samo malo za probu i evo jos imam jedno parcence.
    Medjutim, kad god udjem tamo da razgledam, pogubim se i sve mi prejako mirise i samo pobegnem napolje. :)))

    Mogla si i njihovu stranicu da stavis da se citatelji upoznaju sa izborom. http://lush.rs/

    Kupovala sam za poklon sljokicavi masazer u obliku srca. Pun je simera i divno mirise tako da mogu i njega da preporucim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. evo editovala sam post i stavila i sajt, hvala na toj ideji ;)

      sad si me i ti zainteresovala ovim dezodoransom, moracu da ga uzmem u obzir jer i ja imam problema sa pazuhom :)

      a srculence sam videla, predobro izgleda :)

      Избриши
  10. Super post, stvarno...ja ga merkam vec jaaako dugo i uvek kao pomislim -ma necu da dajem novac, bolje da operem kosu :)mada sam videla da ga neke "strane" blogerke hvale, sada sam sigurna da cu odvojiti novac za njega :)
    od lush-a inace koristim svasta-nesto, npr.-
    piling za usne-slatka stvarcica, ali skroz nepotrebna
    colour supplement-simaticno, ali mojoj masnoj kozi ipak ne odgovara, presijavam se vrlo brzo posle nanosenja, mada je proizvod kao ideja skroz ok
    angels on bare skin je ooooodlicno "sredstvo" za umivanje, to im je i jedan od najprodavanijih proizvoda inace
    masazer za telo peace je takodje fenomenalan, posebno za zimu jer je masan i super mirise
    itd. i sl :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga ne preporukama, moracu da razmotrim ove stvarcice :)

      Избриши
  11. Hvala puno za ovaj post, nisam probala, ali me privlači :)

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicna recenzija,bas sam se pitala kakav je... Sad cu morati da ga uzmem.:) Inace,onaj Taft nije sampon za suvo pranje,vec puder za volumen kose,imam ga,jako je specificne teksture,skoro vlazan u dodiru s kozom,vrlo neobicno. Ali ga retko koristim jer zapravo vrlo prlja kosu,ona posle bude umrsena dosta,ne svidja mi se bas. Moze da se postigne efekat volumena,ali je kosa vrlo lepljiva. Eto,da ti ne bude zao sto ga nisi uzela:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e dobro je sto ga nisam uzela, lush mi je pun pogodak :) hvala na obavestenju ;)

      Избриши
  13. E bas ''hvala'' na informaciji o dostavi u druge gradove :D

    Elem, nisam probala nista od Lush-a, a bas sam skoro gledala jedan video o ovom proizvodu i deluje jaaako dobro.
    Ja sam tek skoro prvi put uzela neki proizvod za suvo pranje, Balein.
    Nemoj precesto da koristis, i ja sam cula da na duze staze isusuje kosu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e hvala na informaciji da ipak isusuje kad se duze koristi :) ja ga koristim mozda jednom nedeljno, nadam se da to nije precesto :)

      Избриши
  14. NIKADA ne izadjem bez pune kese iz lush-a ... sto je prilicno skup sport :P
    ja sam big fan od sampona u prahu ... po mom misljenju su svi jako slicni ... http://divinedefine.blogspot.com/2012/01/machs-dir-trocken.html#more ... naj jeftiniji je dm-ov

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se da je skup sport, zato ja sad stedim stedim :D

      Избриши
  15. ovo je nešto što mi tako treba, morat ću isprobati!

    seed-of-joy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam nikad probala neki preparat za suvo pranje kose:(

    ОдговориИзбриши
  17. Nažalost još uvijek nemam nijedan Lush proizvod :( nadajmo se da će se to uskoro promjenit :)
    Blog nagrada za tebe http://fairy-anna.blogspot.com/2012/02/blog-awards.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drzim palce da se promeni :) hvala puuuuno na nagradici, idem sad da je objavim ;)

      Избриши
  18. Anibani, I hope you do not consider this as spam. I am visiting blogs about fashion today because I have a guest blogger on my site today who wrote about fashion and photography. I was hoping you could visit and leave a comment for her. No matter who guest posts for me, I always try to generate extra traffic to their post. She wrote two versions; German and English. Thank you but if you consider this an intrusion into your blog please delete this comment and, I apologize.

    ОдговориИзбриши
  19. Wow. :D Trazim sampon za suvo pranje kose vec neko vreme, ali sam mislila da uzmem neki jeftiniji. Medjutim, posle tvoje recenzije mi se ovaj bas dopada. :D A nije ni skup mnogo. Probacu sigurno. Hvala! ^^

    ОдговориИзбриши
  20. Juu nisam ni znala za ove proizvode moram ih odmah isprobati tvoja recenzija me navukla :D

    ОдговориИзбриши
  21. hmmm ja nisam bas neki lush ljubitelj
    mada verujem da ima okej stvarcica, nego nemam zivaca za isprobavanje..
    a u te svrhe koristim bebi puder :)

    ОдговориИзбриши