понедељак, 13. фебруар 2012.

PINJUNKY bedzevi :)

Danas me je postar obradovao paketicem koji ni u snu nisam ocekivala :) Naime, jedan od ucesnika "Sofi" nagradne igre, talentovani Aleksandar Topic, je odlucio da mi se zahvali za balzam, te mi je poslao najnovije bedzeve iz njegove predstojece kolekcije PINJUNKY bedzeva :) Volela bih da sam za ove bedzeve znala i ranije, al eto, nikad nije kasno da se navuces na dobre unikatne bedzeve koje pravi neko iz Srbije, a po jako povoljnim cenama :)
Moram priznati da obozavam talentovane ljude koji prave kvalitetne stvari i uspevaju da se probiju na nasem trzistu koje u 95% slucajeva zeli isto sto i drugi imaju, a ne unikatno, posebno i handmade :) Prema tome, triput URA za Aleksandra i PINJUNKY :)
Moji lepotani :)

A evo i bedzeva koje mozete poruciti na FB stranici a koji su se meni svideli :)

Za more :)

Za zaljubljene seke :)

Diamonds are forever :)

Za sladokusce :D



Za vintage smizle :)


Za bird-lovers :)


Za srednjoskolce i one koji se tako osecaju :)

Za nas koji vecito imamo Rudolf-nos, matching bedz :)

I za kraj-bedzevi sa propratnom opremom za ovo vreme - mozda nas ugreju jos vise :)

Aleksandar je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu na smeru grafickog dizajna i bavi se grafickim dizajnom, fotografijom, ilustracijom, dizajniranjem bedzeva, printeva za majice,a uskoro planira izlet u modne vode. Dobio je 3 nagrade na takmicenju za Hugo Boss, saradjivao je sa brendovima Chirply, BOŠ, Wannabe Magazinom i Goranom Tesanovicem. Vise o Aleksandru mozete naci na njegovom blogu, a ja mu zelim puno uspeha u svemu sto radi :) http://blackmensbow.blogspot.com :)

Ove prelepe bedzeve mozete pogledati i naruciti na facebook stranici PINJUNKY-a i sigurna sam da necete ostati ravnodusni :) http://www.facebook.com/PINJUNKY?sk=wall :)


Kako vam se svidjaju moji bedzevi i da li ste sacnuli sta sve ima na PINJUNKY facebook stranici? :)
Ja cu moje nositi na crnom sakou, obicnoj beloj majici, torbama... Pa, na svemu :)

Jos jednom, hvala Aleksandre puuuuno puno :)

16 коментара:

  1. kako su slatki....stvarno je lep gest, i od mene mu HVALA :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Divan gest. Jako lepo od Aleksandra. Pravi kavaljer. Danas je to postala retkost.

    Anci, mislim da ces biti "glavna medju klincima" :) Prelepi su :) Ovi sa sovicama su me odusevili :) Jel im znas cenu mozda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se da je retkost :)
      a koliko sam skontala na fb, rekla bih da je jedan bedz 100din :)

      Избриши
  3. Bedzevi su prelepi. :] Ranije sam ih sakupljala. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Bedzevi su odlicni ,najbolji su mi sa dijamant temom :D

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo za Aleksandra, i za ove divne bedzeve i za ovaj lep gest:)

    ОдговориИзбриши