петак, 09. март 2012.

Hemel rumenilo Fresh & Silky

Kao sto ste do sada mogle da primetite, jako volim Hemel kozmetiku, a posebno njihove pudere u kamenu i od nedavno fenomenalne olovke za oci, te sam morala da se ponovim sa rumenilom koje sam nekad davno koristila a koje se otkad ikad polomilo i zavrsilo u kanti :)
Nedavno je u Hemelu bila akcija za rumenila i pudere u kamenu, a ja kako sam svoje Hemel rumenilo jos pre sto godina polomila, a po normalnim cenama su mi bila preskupa, ova akcija mi je super dosla te sam svoju kolekciju rumenila obnovila i njoj se pridruzilo rumenilo u nijansi 04 :)
Rumenilo je mat i jako dobro je pigmentovano, nije ni previse meko ni tvrdo, taman kako treba. Jako lepo moze da se dozira, moze se tek blago naneti, a takodje se moze i nadgraditi da bude malo tamnije - ko kako voli. Meni traje po ceo dan, a boja mu je (po meni) jako neobicna-mesavina ljubicaste, crvene i braonkastih nijansi. Swatchevi na ruci su dosta verni, a u kutijici je vernija slika gde se vidi samo rumenilo, bez poklopca :)



Hemel dekorativa je jako kvalitetna i bas zbog toga sto je povlace iz prodaje sam ja zelela da se obezbedim ovim rumenilom koje je sa 1200 din bilo snizeno na 400 din sto je super cena za njihovu kozmetiku :)


Da li ste koristile neke od Hemel dekorativnih proizvoda i kako vam se svidjaju? :)

65 коментара:

  1. Moram priznati da nikad do sada nisam probala Hemel proizvode:) Gledajući ovo rumenilo baš ću potraziti:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrazi obavezno, odlicni su, a uskoro dekorative vise nece biti :(

      Избриши
  2. a joj, bas lijepo izgleda. ne znam da to kod nas negdje ima kupiti

    ОдговориИзбриши
  3. This looks nice...I don't know this brand tho.

    ОдговориИзбриши
  4. Super izgleda, bas je lepa boja. Nisam do sada probala Hemelovu dekorativu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaj obavezno dok ne rasprodaju zalihe :) cesto budu snizenja pa se mogu kupiti po bas povoljnim cenama :)

      Избриши
  5. Super si prosla sa snizenjem, ipak je bilo dosta skupo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno jesam :) volim sto su im cesta snizenja u poslednje vreme :)

      Избриши
  6. Nisam nista koristila od njihove dekorative,bas zbog cene,pre bih kupovala L'oreal... Da li i dalje ima proizvoda na snizenju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. trenutno nema nista na snizenju, kad bude nesto, javljam ;)

      Избриши
  7. snizenja su uvijek dobra stvar :DD
    taggala sam te za blog nagradicu ovdje:
    http://endlesslove-dzeni.blogspot.com/2012/03/i-got-blog-tagg-d.html

    mahanje :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puuuno za nagradicu, objavljujem je cim pre u postu sa ostalim nagradama :) :****

      Избриши
  8. That dusty rose blush looks amazing. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ОдговориИзбриши
  9. Love rose blush !!

    Dear, I am hosting FoxHouse giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot to me...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    ОдговориИзбриши
  10. nemam nista od njihove sminke,ali je bas bilo skupo onda pre snizenja, covece,nisam imala pojma da su na tolikoj ceni.A gde uzimas Hemel?sta jos imaju i kad ce obustaviti dekorativu totalno?i sta bi mi preporucila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dosta su skupi(dekorativa) kada nije snizenje :) clan sam Hemela pa ga uzimam po cenama manjim za 23% od kataloskih :) a moze se kupiti na zelenom vencu iznad lilija u njihovoj radnji i ako jesi i ako nisi clan :)
      dekorativu povlace i vise je ne proizvode i s vremena na vreme imaju popuste na lakove, senke, kamene pudere, rumenila...
      meni su rumenila odlicna, ali je ja mislim samo ova jedna nijansa ostala. kameni puderi takodje perfektni, ako si jako bleda ili jako tamna, naci ces 1,3 i 4 nijansu, dvojke nema, a meni ta treba :) senke su im takodje odlicne, kao i olovke za usne i oci :)
      ostalo od dekorative zaista nisam probala pa ne mogu da tvrdim :)
      takodje od preparative ti preporucujem kremu za pete (ona je za sve u stvari. ja je koristim najcesce na usnama-preporodi ih za noc, ispod nosa-stalno mi curi nos :(), kremu za nokte i zanoktice - nokti brze rastu od nje, a ja je mazem i na trepe, budu fantasticne posle nje :D tecni sapun mirise kao san i jako lepo neguje ruke, odlican je! hmmm, da, rukavica za skidanje sminke, maska za lice za regeneraciju koze, krema za drvo i krema koznu galanteriju... to je ono sto sam ja probala i cime sam prepreprezadovoljna :)

      Избриши
    2. puno ti hvala na preporuci....sve si mi detaljno ispisala, ja nikako da se zahvalim ko covek, izvini :(((

      hvala, :***

      Избриши
  11. Great post! I am following you:) Check my blog and if you like it, you are welcome to do the same! Kisses <3<3

    ОдговориИзбриши
  12. Ti fakat znas kako odabrati pravi make-up moja mama je imala neka dacno neko rumenilo koje je dobila od tetke ali ga vise nikad nisam nasla :(

    ОдговориИзбриши
  13. izgleda super, i nijansa je baš pogođena :)

    XO,
    Lucija
    WLL

    ОдговориИзбриши
  14. I adore your blog! Would you like to follow each other on Blogger/GFC and like on Facebook? :)

    Missingsparkles.com
    My Facebook page

    ОдговориИзбриши
  15. Great blog and I'm your newest follower.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.com

    LOVE
    Minnja

    ОдговориИзбриши
  16. Great product...Must try :)

    Dear, I am hosting FoxHouse international giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    ОдговориИзбриши
  17. Hi
    I am following your blog.
    Please follow mine.

    http://thetechnoworldblog.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  18. Love your style and love your blog! Please check out mine when you get a chance. Also, I'm working with BCBG on a fabulous giveaway for my readers and would love for you to enter!

    http://www.goodbadandfab.com/2012/03/scent-of-woman-bcbgmaxazria-fragrance.html

    www.goodbadandfab.com
    style and musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    ОдговориИзбриши
  19. hmmm nista nisam do sada njihovo probala
    bas cu obratiti paznju da vidim o cemu se radi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. obavezno :) uskoro ce biti snizenje dekorativne kozmetike :)

      Избриши
  20. love your blog:)Maybe we can follow each other?

    Agnes

    ОдговориИзбриши
  21. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Da, Hemel zaista ima odične proizvode, jesu malo skuplji ali imaju ponekad te akcije, tako da treba iskoristiti priliku! Nisam koristila nihova rumenila, jesam neke druge proizvode, ovo nekom drugom prilikom, jer mi deluju baš privlačno :)

    ОдговориИзбриши
  23. I like your blog, its very nice :)
    follow me :)
    http://mateuszwlodarczyk.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  24. Koristila sam ovo rumenilo nekada davno, isto je zavrsilo u kanti (polomio se poklopac :( ), i stvarno jedno od najlepsih koje sam ikada imala u posedu. Koristila sam i njihove maskare i mislim da su sasvim ok za dnevne varijante. Trenutno imam Star Dust prah koji posluzi leti kao highlighter, vise volim njihovu preparativu. Sve u svemu, lepa recenzija :)

    ОдговориИзбриши