петак, 02. март 2012.

Lush Lemony Flutter Cuticle Butter

Jos jedan Lush post, al sta da radim kada mi ova cudesna kremica upravo klizi po zanokticama i cini ih mekanim i mirisnim :) Can't help myself :)

Nedavno sam kupila Lush-ov Lemony Flutter (cena:812.00rsd za 50ml proizvoda) i vec posle prvog mackanja sam se odusevila! Pa, da pocnemo...


Kako sam cula, Lemony Flutter se jako brzo proda, te ja kad sam cula da ga imaju u Lush-ovoj prodavnici u Uscu, istog trenutka sam odletela tamo da ga uzmem! Miris kremice me je vec u prodavnici ocarao, bas kao i osecaj kada se namaze na zanoktice. Mirise na limun, a mene jako podseca na miris neke zvake ili tako neceg jestivog jer kad kremicu namazem na zanoktice, jedva se suzdrzim da ih ne prozderem u sekundi :D Ono sto je meni bilo jako vazno a sto me iritira kod krema za zanoktice jeste da ne bude previse masna. Ovaj buter se jako lepo razmazuje i mislim da ce mi trajati sto godina jer ga je jako malo potrebno naneti obzirom na to da bukvalno klizi po kozi i momentalno je ostavlja mekanom. Buter je minimalno masan i to mi se jako svidja jer kao sa ostalim kremicama, ne moram da namazem zanoktice i pola dana meditiram i nista ne doticem. Tako da za miris, masnocu i negu 10+ od mene! Dobra stvar je i to sto je ova krema i za ogrubelu  kozu laktova i peta i mogu potvrditi da ih odlicno neguje! Svaki dan je koristm na zanokticama i kad zaboravim da je stavim, grdim sebe jer noktima i zanokticama uskracujem uzivanciju



Vec vidim da cu jurnuti opet u Lush cim mi bude pri kraju, a necu se zaustaviti samo na ovoj kremici jer sam pikirala dosta stvari za koje sad steduckam :)

Evo i slicica same kreme i sastojaka koji se nalaze u njoj :)




I da, najfantasticnija stvar kod Lush-a mi je sto na proizvodima ima nalepnica ko je pravio taj proizvod! Fenomenalna ideja, zaista! :)

Da li ste vi probale Lemony Flutter? Sta jos preporucujete od Lush proizvoda? Vec sam se navukla, pomozite mi pri odabiru :)

22 коментара:

  1. Uf, svi u poslednje vreme samo o Lush-u pričate/pišete! :D Moram da trknem hitno i da pokupujem gomilu stvari :D

    ОдговориИзбриши
  2. mmmmmmm.........navlacis me da probam ovo,nisam imala prilike do sad,ali tek kad istrosim Afroditu,da ne gomilam.drago mi je zbog posta, bas sam cekala da cujem tvoje utiske za buter...moras probati ako do sad nisi sapun Honey I washed the kids, vanila in the mist, bilo koju uljanu kupku...ja sam se nameracila sad na sprej protiv bubuljica,ne znam kako se zove da sad ne trazim na sajtu,crna je standardna bocica,bas se malo stavlja i traje, a trebalo bi da pomogne u onim danima, kad ne mozemo da iskontrolisemo pojavu bubuljica pa se jave,a ovo ih bas ublazi,povuce se crvenilo...joj ne znam sta pre da ti predlozim...samo udji u radnju i prati gde te nos odvede :)))))))) cmokic :********

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. veruj mi, ovo je nesto najbolje sto sam ja ikada koristila za zanoktice i ne nameravam da ga se odreknem :D cak mi se cini da mi i nokti brze rastu, a mozda i tripujem :)
      obavezno cu pogledati te stvarcice koje predlazes :) napravila sam ja poduzi spisak :D :****

      Избриши
  3. Ja ga obozavam. Kako imam veliki problem sa zanokticama, koje su suve u bilo koje doba godine, posebno tokom zime, ovo malo cudo mi je spaslo ruke od jesenas. Cudim se kako ga ranije nisam probala. Mislim da nikad vise necu moci bez njega. A kako tek mirise... Divota.
    Cak sam i cele ruke pocela da mazem sa njim. Volim sto se brzo upija, iako se na prvi mag cini jako masnim. Uvek ga macnem pre izlaska iz kuce i dok se jos pokupim i krenem napolje, ruke su ga vec upile.

    Svaka preporuka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ti si kriva jer si me naterala na njega hehe :D beskrajno ti hvala na svim pohvalama za njega :)))

      Избриши
  4. genijalna ideja je to s naljepnicama... to još nisam čula! super! obožavam miris limuna na kozmetičkim preparatima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. super su im nalepnice, odlicna ideja :) a ovaj miris limuna je nesto posebno, zaista :)

      Избриши
  5. Jako sam tuzna od kada se zatvorio u Novom Sadu :(

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. i jeste yummy, meni svaki put dodje da prozderem prste :D

      Избриши
  7. Nisam probala ovo, ali zvuči kao fenomenalna mirišljava stvarčica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. veruj mi da i jeste i fenomenalan i mirisljav butercic :)

      Избриши
  8. Joj, ovo mi se mnogo dopada. Nikako da se častim nečim iz Lusha :)

    ОдговориИзбриши