субота, 14. април 2012.

Catrice Nymphelia LE blush + 03 Nymph's Glow lipgloss

Catrice je pored Bourjois moja omiljena marka kozmetike i moram da priznam da jako patim jer je nema kod nas u prodaji. Ali zato, dovijam se na sve moguce i nemoguce nacine kako bih nabavila njihovu kozmetiku :) 
Nymphelia kolekcija je kolekcija koja je aktuelna u periodu februar-mart, ali posto je u BiH tek stigla, a dragi je bas u martu isao za Mostar, ja sam uspela da dobijem rumenilo i sjaj iz ove kolekcije :)

Rumenilo se zove Dancing Nymph i kako proizvodjac obecava, ono daje svezu bojicu i samim tim osvezava ten :) Obecanja proizvodjaca mogu da potvrdim jer je rumenilo predivno na licu, jako lepa nijansa narandzaste sa najsitnijim mogucim shimmerom koji nije napadan vec licu daje svez i zdrav sjaj. Rumenilo je malo tvrdje samo po sebi, te kad ga nanosim Sigma kosom cetkicom za rumenilo, nekoliko puta moram da ga doziram kako bih ga nanela u onoj kolicini koju ja zelim. Ovo je izmedju ostalog i dobra stvar jer je gotovo nemoguce preterati i staviti previse rumenila na obraze. Koristim ga od dana kad sam ga dobila skoro svakodnevno i vec vidim da ce biti must have proizvod na preplanulim obrazima :)

Sjaj iz kolekcije u najvsetlijoj nijansi 03 Nymph's Glow koji je predivna nude nijansa sa sitnim zlatastim shimmerom. Usne dobijaju onaj pravi "My lips, just better" ton + predivan blagi sjaj, kao sto mozete da vidite na slicicama :)

Bare lips:

With Nymph's Glow:
Nadam se da na slicicama mozete da uocite zlatasti shimmer o kojem sam pisala :)


Moje odusevljenje Catrice proizvodima ne prestaje, pa sam tako pun pogodak napravila narucivanjem ova dva proizvoda iz Nymphelia kolekcije :)
Da li ste mozda probale ova dva proizvoda ili neke druge Catrice stvarcice iz novog asortimana koje preporucujete? :)

Do sledeceg citanja, kisi kisi :****

P.S. Zelim vam svima srecne Uskrsnje praznike i da ih provedete u miru i blagostanju :)

24 коментара:

  1. Sad još više ne volim što ih nema kod nas, pa pogledaj ti to rumenilo, prekrasno je :O I usne izgledaju mnogo sočnije nakon ovog sjaja, makar mi tako deluje na osnovu slika. Prelepo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, i ja mrzim sto ih nikako nema kod nas i tako sam zelela ove dve stvarcice i bila sam presrecna kad sam ih dobila :) oba proizvoda su odlicna, stvarno!

      Избриши
  2. Super je rumenilo a i sjaj, tako mi je zao sto nema kod nas da se kupi... :(

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo je rumenilo, a ten ti je fantastican :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eh hvala, za ten su zasluzni healthy mix i healthy balance puderi :D

      Избриши
  4. Jao baš bih volela da nam dodje Catrice. Sjaj je savršen! Treba da pišemo peticiju da se uvede Catrice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja se slazem za peticiju, mozda nam udovolje zelju i konacno dodju i kod nas :)

      Избриши
  5. Steta sto ih nema kod nas. :/ Divno je rumenilo!

    ОдговориИзбриши
  6. jako mi se sviđa ova nude varijanta sjajila. zaista izgleda jako prirodno, a opet mrvicu bolje... :)

    ОдговориИзбриши
  7. Uh, kako mrzim sto Catrice nema kod nas... :(
    Rumenilo je divnoooo...

    ОдговориИзбриши
  8. Imam svašta nešto od Catrice i zaista mi se sve sviđa...nisam išla ovih dana do CM-a da pogledam novu kolekciju (eto kako smo se opustili mi koji imamo Catrice-moraću više da ih cijenim ;))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno ste se opustili, treba da ga cuvate kao oci u glavi :D

      Избриши
  9. Rumenilo je simpatično i lepo ti stoji! Baš mi treba neko takvo neutralno :)
    Na Sajmu sa htela da uzmem Flormar P113 (neutralno breskvaste boje), ali se prodalo... :(
    http://3.bp.blogspot.com/_N9vr1eR8MbE/TTNPOOyvYVI/AAAAAAAABuA/i2lo6RY84JE/s1600/Flormar+blush+on+P113+-+Copy.JPG

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga :)
      lepo je i ovo flormar, mozda ga imaju u parfimerijici :)

      Избриши
  10. pa ja imam utisak da meni ne bi stajalo, ali to je zato sto sam inace prema rumenilima malo rezervisana....sad gledam tvoje lice, i stvarno imas perfektan ten, i prelepe usne, te izvodim zakljucak da si ti neka nevidjena lepota :))))) i lepo stoji rumenilo na tvom licu, svidja mi se kako si ga dozirala, a zanima me koja je ta kosa cetka Sigmina, znam da si radila post sa njima, ali dok ne potrazim sama moram pitati ovako :))) hvala na odgovoru. i Sjaj mi je lep, nosiv, onako za svaki dan,sto bi se reklo. i da, mrzim sto ovde nema Catrice, malo malo pa neko pise o necemu iz te kuce...smor..a ja bih probala :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahah nevidjena lepota, doista, angelina mi zavidi :D al hvala na komplimentima, uobrazicu se :) :*

      cetkica koju koristim je Sigma F40, odlicna je zaista :)

      Избриши
    2. Ani je veoma lepa devojka! Ali i ti si Lenice isto! Obe sam vas videla, šta ću :)

      Nego, hoćeš da praviš post o novitetima sa sajma, znatiželjna sam :)

      Избриши
    3. ani se jos jednom zahvaljuje na komplimentima i crveni i iste komplimente prosledjuje pticici :)

      bas sam razmisljala sta sad da piskaram, pravim post odma sada odma :)

      Избриши
  11. Samo lakove imam :( Tako sam zelela rumenilo iz najnovije kolekcije, al nije moglo da se nadje. Valjda cu se docepati neke dekorative, toliko je sve hvaljeno...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja obozavam njihove lakove, od svih marki, njih najvise imam :D a kad se dokopas dekorative, obavezno probaj rumenila, sjajeve, karmine i gel linere :)

      Избриши