субота, 07. април 2012.

MAC See Sheer


Prvo ide 150 slika moje prve MAC divotice, a tek onda dolazi tekst :D Jos jednom, hvala Jeleni na predivnom pokloncicu, predivan je :) 
See Sheer je prelepa koralna nijansa koja je na usnama, za razliku od same boje karmina, blaga i sjajna. Svidja mi se kako mi stoji, a mislim da ce jos bolje izgledati kada malo pocrnim. 
Po meni, karmin je malo suvlji tako da ja obavezno stavim balzam pre nego da stavim karmin.
Rekla bih da kada se ne jede i ne pije traje nekoliko sati na usnama, ali posto ja stalno nesto pijem/jedem, meni bas i ne moze dugo da potraje bez popravljanja :)

Da vas vise ne davim, stizu zeljene slicice, pa uzivajte :)

Bare lips:

With See Sheer:


Imate li neki od MAC karmina i koja vam je omiljena nijansa? :)
Kako vam se svidja See Sheer? :)

Do sledeceg citanja, kisi kisiiiiiiii :*

24 коментара:

  1. Ja sam kontala da je neka jaca i vise pikmentisana nijansa :), a fin je.Uskoro i ja sebi kupujem nesto od MAC-a.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas li neki site gdje mogu kupiti njihove proizvode, a da salju nama, ex yu?

      Избриши
    2. da, bas je blag, to mi se jako svidja :) nazalost, nisam se bas interesovala za narucivanje MAC stvarcica pa ne znam gde se mogu poruciti online :(

      Избриши
  2. Baš je lijepa boja, sviđa mi se :)
    Ja još nemam ništa od Mac-a :( Stalno si govorim da ću uštedit za to, ali nikako :)Mislim da bi bilo vrijeme da si kupim nešto :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ni ja nemam jos nista od Mac-a ali moram nekako nabaviti uskoro :/
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. pa ovo uopste nije drecava boja!!! bas deluje nekako prirodno na usnama, ja ocekivala da je to bas tamnije, ali Ani meni se ovo svidja. Jedino sto mislim da su mi usne malkice prirodno ruzicastije no tvoje, to bi verovatno pojacalo boju kad bih ga stavila, ali imacu ga na umu sigurno, a definitivno cu uzeti neke nude, njih bih bas volela :) hvala na recenziji :))))
    p.s. bas su ti lepe usne :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala za komplimente, crvenim :)))
      jedva cekam da vidim tvoje kad stignu :)

      Избриши
  5. Anci divno ti stoji, bas onako kako sam ja zelela da stoji meni. Nisam pogresila, cim sam ga videla znala sam da se desila ona stara: nije kome je namenjen, vec kome je sudjen :)
    Odlicno ti stoji, i danas sam se odusevila kad sam videla i uzivo. Stvarno je bas za tebe. Drago mi je da je otisao u prave ruke :)

    Prava nijansa za smedje devojke, sa toplim podtonom. Nikako za hladne plavuse poput mene. Meni je bio izmedju crvene i ciglasto-narandzaste (bilo sa balzamom, bilo bez).

    MAC ruzevi su jedino sto imam od njih i odusevljena sam. Trenutno "mrcvarim" Creme Cup i Creme d´ Nude, a uskoro cu i Full Speed i Insanely It :) Prave vesele prolecne :)

    ОдговориИзбриши
  6. Really like how this lipstick looks on your lips!

    ОдговориИзбриши
  7. bas lepo izgleda na usnama, svidja mi se sto nije prejak.
    ja volim mac karmine i uvek kupim bar neki kad idem negde (a i maltretiram prijatelje i porodicu da mi donose), a kako sam sad u fazi pink karmina, trenutni hit mi je pink nouveau koji je divan, doduse malo previse drecav za dan, ali za uvece fenomenalan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja prosle godine u solunu nisam smela da udjem u mac radnju, ne bih izasla iz nje :D

      Избриши
  8. Ja obozavam mac-ove karmine, jedni od najboljih, russian red, morange su mi bas dobri ali imaju i dobar izbor rozih. Volim drecave karmine vise, ali ima i par prirodnih nijansi koje volim onako boja koze ili svetlo roza :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam probala mac ruževe, ali mi se mnogo sviđa ova nijansa. Super post.
    Kiss

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши