недеља, 01. април 2012.

Marijin kreativni kutak + dobila sam nagradicu :)

Ako niste cule za "Marijin kreativni kutak", a i ako jeste, odmah trk na facebook stranicu : Marijin kreativni kutak(klik klik) na kojoj cete videti radove izuzetno talentovane devojke koja pravi vrlo zanimljiv i povoljan nakit! :) Nakon slicica koje slede, sigurno cete uhvatiti sebe kako se prebrojavate i pravite spisak sta cete sve uzeti za sebe, drugarice, sestre itd :)

Pre nekoliko nedelja, Marijin kreativni kutak je vodio nagradnu igru u kojoj se mogao osvojiti prsten ili par divnih mindjusa :) Ja sam odlucila da se takmicim za prstencic i na moje veliko iznenadjenje, prstencic sam i osvojila :) Marija je izuzetno azurno prsten poslala prvog narednog radnog dano, prelepo upakovanog u piramidicu sa masnicom :) Isti dan, prsten je setao ulicama Beograda i sepurio se sa moje ruke :) Pravi letnji hit, ogromni plavi prsten sa svemirskim teget-zlatnim sarama po sebi, prosto savrseno!
A posto slika govori vise od reci... Uzivajte u slicicama :)



A evo i nekih stvarcica sa Marijine facebook stranice koje su mene odusevile :)

Hvala Mariji puuuuno puno na divnom pokloncicu, a vi ako jos uvek niste posetile njenu facebook stranicu, trk tamo da odlucite sta ce ovog leta biti vas poseban komad nakita jer u Marijinom kreativno kutku stvarno svako moze naci za sebe nesto sto mu se svidja :)

Do sledeceg posta, kisi kisi :)

4 коментара: