уторак, 03. април 2012.

Something old (12pan), something new :)

Doslo je vreme na ponovni 12pan na koji sam beskrajno ponosna! Mislim da sam u nekim trenucima cak srecnija kada nesto potrosim do poslednje trunkice nego kad kupim novi proizvod :D To je valjda zbog toga sto gomilam, pa je car kupovine pocela da bledi :/ Don't know... Elem, u poslednje vreme sam vise stvari potrosila nego kupila, a rezultat toga je to sto nam 7. i 8. aprila u Beograd dolazi cirkus zvani Sajam kozmetike koji planiram da posetim i opeljesim, pa sam morala da se bacim u stednju, a za kupovinu su u obzir dolazile samo esencijalne stvari :)

Dakle, predstavljam vam svoj 12pan i kratak opis svakog od proizvoda :)
1. SebaMed VISIO krema sa hyaluron complexom koja me je ove zime spasila! Koristila sam je od oktobra cini mi se i moram reci da je za moju (ove zime) suvu kozu bila odlicna! Lepo se upije, fino hidrira kozu i preko nje se sminka odlicno nanosi. Trazim je svuda da je opet kupim, makar da je imam u rezervi, ali kako nam dobavljaci za SebaMed u poslednje vreme zabusavaju, ovim putem apelujem na njih da nam vrate ceo njihov asortiman u Lilije i apoteke :)
cena: 690din u Celsius apotekama 
kolicina: 50ml
2.Dermalex krema protiv kontaktnog dermatitisa/ekcema koja je moje otkrice sa kraja 2011.godine i to je definitivno moja svetinja medju kremama! Ko ima kontaktni dermatitis shvata zasto sam toliko odusevljena a ko nema, blago njemu, zavidim vam zaista. Ja ga imam na kapcima i to je stvarno uzasna stvar, oteceni, crveni isperutani kapci koje jednostavno ne mozete da sakrijete i zamaskirate. Da ne pricam o tome koliko ova napast svrbi i pecka! Ova krema me je spasila, nakon samo dva dana svi simptomi su nestali i od kada sam je kupila, mazem je svaki dan ujutru i uvece. Brzo se upija i moja koza vise nije sklona iritacijama. I jedan veliki plus za ovu kremu je takodje to da nema kortizone, steroide i ostale stetne materije, te se moze koristiti svakodnevno dug vremenski period :)
cena: oko 1000din u apotekama i Liliju
kolicina: 30ml
3.Alverde nocna krema za osetljivu kozu je solidna krema i meni bi isto ove zime bila odlicna da mi koza nije poludela i pocela ekstremno da se susi. Ova krema bi mi bila daleko bolja na leto nego sto je bila zimus, tako da u nekim toplijim mesecima mozda i odlucim opet da je kupim :) Brzoupijajuca, ne izaziva bubuljice i iritacije
cena: oko 300din u DM-u
kolicina: 50ml

1. Syoss Smooth Relax balzam za kosu kome je namena da kosu smiri i cuva je od naelektrisanja. Dobar balzam, ali posto sam odlucila da negu kose prebacim na Macadamia proizvode, mislim da ga u skorije vreme necu kupiti :)
cena: oko 400din mozda u Merkatoru, Rodi
kolicina: 500ml (traje mi od juna prosle godine!)
2. Alverde pena za umivanje za osetljivu kozu (ista kolekcija kao gore pomenuta nocna krema) koju cu definitivno opet kupiti jer je stvarno odlicna, blaga i jako lepo skida sminku! Stvarno savrsena pena za umivanje posle koje lice nije suvo i zategnuto vec mekano i nezno :)
cena: oko 250-300din u DM-u
kolicina: 150ml

1.Nivea Clean Deeper gel za umivanje sa blagim grumiljicama za piling. Ovo definitivno nije pravi klasicni piling vec je vrrrrlo blag gel koji ja mogu cak i svakodnevno da koristim jer ne grebe kozu i ne deluje kao pravi piling. Odlicno skida sminku i koza je posle ovog gela maksimalno cista, stvarno mozete da osetite kako na njoj nema apsolutno nikakvih necistoca i ostataka sminke. (sori na slici novog proizvoda :D )
cena: oko 500din u Merkatoru, Rodi, Liliju, DM-u
kolicina: 150ml
2.AVON Planet Spa buter za telo sa mineralima mrtvog mora  je ubedljivo najbolji buter za telo koji sam ja ikada probala! Miris mu je fenomenalan, na more i leto i zadrzava se dosta dugo, a  nega savrsena! Odlicno hidrira kozu, a pritom nije masan i tezak. Vec sam kupila novi i trudim se da ga uvek imam u zalihama jer ga obozavam!
cena: u zavisnosti od kataloga, moze se uzeti na akciji kada su dva proizvoda za 700din za tricavih 350, a mislim da mu cena ide i do 600-700din
kolicina: 200ml

1.Maybelline Affinitone puder koji sam u poslednje vreme koristila kako bih izjednacila boju lica i vrata. Nazalost, meni uopste nije odgovarao (posle kratkog vremena je postao jako vodenast) tako da ga necu kupiti ponovo.
cena: ne secam se
kolicina: 30ml
2. Fitogal krema za ruke je meni fantasticna! Cim sam primetila da je ponestaje kupila sam je ponovo jer se super upija, nije masna i ruke su posle nje i u sred one najgore zime i hladnoce hidrirane, glatke i mekane. Najcesce je koristim uvece i ujutru i ruke budu fenomenalne!
cena: oko 100-120din DM
kolicina: 100ml
3. AVON Naturals krema za telo sa mirisom vanile lepo hidrira i fantasticno mirise na vanilu. Brzo se upija i kozu ostavlja neznom i mekanom. Tekstura joj je malo cudna, nekako vazdusasta i sedefasto-krem je boje, ali taj sjaj u kremi se na kozi ne vidi. Kupila bih je opet :)
cena: oko 250din, zavisi od kataloga
kolicina: 200ml

1. Blistex Conditioning Lip Balm je jedan od najboljih balzama za usne koje sam isprobala i jako mi je zao sto se vise ne proizvodi, a ja sam svoj potrosila :( Predivan miris, blago hladjenje usana i fanstasticna nega  koja ne tera da se usne mazu svakih 5minuta! Ako neko ima predlog za neki dobar blistex balzam, jedva cekam da cujem preporuke :)
cena: oko 200din
kolicina: 4.5grama
2. Macadamia Natural Healing Oil Treatment je ulje za kosu o kome ce biti vise reci u zasebnom postu koji dolazi vrlo skoro! Ovo je bocica od 10ml i traje mi od oktobra uz ne bas redovno koriscenje (recimo 2 puta mesecno)
cena: 260din Ultra Sun na Novom Beogradu, Alexandar Cosmetics u Novom Sadu i Nisu
kolicina: 10ml


To je to sto se tice potrosenih stvaricica, a evo slika noviteta za koje tek javljam utiske  :)

(pokloncic od Hemela x2)

Poklonce od moje drage i predrage Jelene :) Moj drugi O.P.I. lakic (zaljubljena sam :D ) i moj prrrrrrrvi MAC karmin u nijansi See Sheer (jos uvek sam u soku od srece :D ) i predivni Catherine Arley lakici od kojih je jedan holo - sreca sreca rados' :) Hvala Jeco :****


I najsladje za kraj, pokloncici od dragog koji je bio u Mostaru i odlucio da me razveseli kozmetikom :) <3 Catrice Nymphelia rumenilo i sjaj za kojim kukam od kad su se pojavili po inostranstvu, fenomenalni lakici i raznorazne mazalice za telo, nije mogao bolje, zaista :)  Hvala mu puuuno puno :) <3

Da li ste nekad koristile neke od pomenutih proizvoda i kakvi su vasi utisci? :)
Za koji od novih proizvoda biste volele da vidite review? :)
Do sledeceg citanja, kisi kisi :)

22 коментара:

  1. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCC !!!!!!!!!!!!!!! i ja sam u soku :DDDDD ...ej, njega bih volela da sliknes da vidim kako izgleda na usnama, lep je ovako ali vuce mi na crvenkasto, a drugarica ide za USA za neki mesec pa da znam na vreme da se pripremim...vec pravim listu za cetkice, neke senkice i koje karmince :)))))) super ti je sve ovo, moram ono macadamia ulje da probam, to me privlaci bas, Avon planet spa....OPI lakic je presladak...oriflame mazalice sam vec probala i tako....a bas te duuuugo nije bilo i lepo si se ponovila :)))))) :*****

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. karmincic je vec slikan, objavljujem post za koji dan, bez brige :) ja jedva cekam tvoje slicice kad se drugarica vrati iz USA :)
      nije me bilo dugo i jako se izvinjavam zbog toga, al od sad samo stancujem postove i review-ove :D :****

      Избриши
  2. Одговори
    1. Dolazi postic i za ulje uskoro, a posto sam koristila ovo malo odmah mogu da ti kazem da se vec posle prve upotrebe vidi razlika na bolje :) planiram da se prebacim i na pakovanje i na balzam uskoro :)

      Избриши
  3. Divni noviteti i pokloncici, neke stvarcice imam i svime sam zadovoljna tako da nisi pogresila. ;) Bas ti zavidim sto si nesto potrosila, ja jedvaaaa cekam da potrosim nesto a nikako i to da se desi. :((

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma i meni treba sto godina nesto da potrosim (najvise mi balzami i buteri za telo prave guzvu, a sad jos planiram ove nove balea da uzmem :D ), al kad potrosim, onda sam sva ponosna :D

      Избриши
  4. Odlican post, samo budi redovnija, ja svaki dan svracam:). Mene zanima gde u Nisu ima Alexandar cosmeticks?! Odlicna si. Hvala. Lola

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga sto me pratis :) bicu redovnija, obecavam :) ovo sam nasla za aleksandar u nisu : Fashion Cosmetics
      Studenička bb, Niš, 18000
      Tel: +381 18 576 688
      Fax: +381 18 210 267
      Mob: +381 60 700 85 85
      Web: www.alexandar-cosmetics.com :)

      Избриши
  5. Moracu cesce da svracam kod tebe na blog, imamo definitivno isti problem sa kozom :/
    Ja sam na kraju isla kod dermatologa zbog dermatitisa...sva sreca, sanirala sam to za sada :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da si i ti uspela da se resis ove napasti :)

      Избриши
  6. Drago mi je da ti se svidja :)

    ОдговориИзбриши
  7. Looooove the macadamia healing oil! I use it every time I was my hair. It really makes the texture feel better! I also love the Avon vanilla cream.. smells SO good!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. healing oil is something I will stick to in the future :) my hair is amazing with it :)

      Избриши
  8. U, odličan post :) Karmin je savršen, hoćemo swatcheve :D I planet spa je zakon, slažem se :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sledeci post je swatch karmina, jos koliko sutra stize :D

      Избриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post!!
    Ovo Catrice rumenilo bas lepo izgleda.. Sjaj isto..
    A Alverde penu moram da kupim!!

    Sonja

    ОдговориИзбриши
  11. kao Makadamia je zakon :D interesuje me gde kupujes blistex, nikako da ga nadjem ? :)
    tamara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. blistex mozes da nadjes u uscu i delti u apoteci, u svim dm-ovima i u Metropoliten apoteci, kao i u vecini drugih apoteka :)

      Избриши
    2. hvala na odgovoru :) pozdrav :)

      Избриши