четвртак, 19. април 2012.

Ulov sa sajma kozmetike :)

Na predlog Little Bird-a, radim postim o sajamskom ulovu i jos nekim lakicima koje sam kupila/dobila pre sajma :)

Nemam bas nekih preteranih komentara na temu sajma kozmetike, tamo sam isla iskljucivo zbog lakova, vecinu od onih koje sam zelela sam i nasla, tako da sam sve u svemu bila zadovoljna :)

Vise slika, manje price :)
China Glaze

O.P.I.

Moj prvi ESSIE lakic-Van d'go i moj prvi Seche Vite :)

Flormar N08, 29, M120

Nesajamski lakici :)
DonJuan 103


Kako vam se svidjaju moji noviteti? :) Imate li vi neki od ovih lakica i kakvi su vasi utisci? :)
Do sledeceg citanja, kisi kisi :) :****

30 коментара:

  1. divni lakovi, jedva cekam da vidim essie na noktima :)

    ОдговориИзбриши
  2. lakici su super :) ja imam china glaze pool party i razocarana sam, boja je savrsena, ali totalno je mat :( gde si nasla essie lakove? obisla sam ceo sajam, nisam ih videla :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja uvek stavljam top coat tako da nemam frku sa tim sto je mat,utoliko mi je interesantniji :D
      a essie je bio na drugoj strani hale, prekoputa alexandra, u nail line-u :)

      Избриши
  3. prelepi su, posebno essie. i ova dva pink ch. glaze. super ulov :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jos pitas da li mi se svidja ulov :D nego jel ima neko sem mene da nema FFF :D

    ОдговориИзбриши
  5. Prediiiiivni su, odlican ulov sa sajma. :)
    Imam nekoliko sa ovih slika i svi su mi odlicni. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Pre pre preeeeelepo ! :)
    Ja malo kasnim sa komentarom, ali baš mi se dopadaju lakići :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga puuuno puno :)
      nema veze, nikad nije kasno ;)

      Избриши