петак, 18. мај 2012.

Macadamia Healing Oil Treatment

Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment (uhhh, koliki naziv :D ) je proizvod za kosu koji sam otkrila u oktobru prosle godine na sajmu kozmetike. Devojka na Alexandrovom standu mi je preporucila ovo ulje (samo u manjoj bocici, od 10ml - 260din) te sam ga uzela kao probu, a vec nakon prvog koriscenja sam se i odusevila :)
Ulje se moze koristiti kao dodatak samponu, balzamu za kosu, pakovanju za kosu, farbi, a takodje se moze koristiti pre pocetka feniranja - na mokru kosu, te smanjuje period susenja kose za nekih 40-50% (provereno, daleko se brze osusi kosa kada se ulje stavi na nju + se kracim periodom susenja kosa manje ostecuje jer je krace u dodiru sa toplotom), kao i na suvu kosu nakon feniranja.


Ovo ulje postoji u tri varijante, od 10ml - 260din, od 30ml i od 125ml - 1670din. Obzirom na to da mi je ulje od 10ml dosta dugo trajalo-uz ne bas redovnu upotrebu, odlucila sam da ovoga puta uzmem veliko pakovanje i da ulje koristim redovno, nakon svakog pranja kose.

Kada zelim da mi se kosa lepo i zdravo sija, nekoliko kapljica ulja stavim u sampon i em sto mi kosa bude predivna, em sto se lakse rascesljava. Odlicna stvar je sto ulje ima pumpicu, te se moze lepo dozirati koliko ulja zelite da istisnete, bez da preterate i zavrsite sa masnom kosom, umesto sa sjajnom i zdravom leprsavom kosom :)
Moja kosa je malo nemirna, a kada ulje stavim pre susenja, nakon susenja mi vise nista ne treba i kosa ne mrda, nije naelektrisana, zamrsena i suva.

Ulje, kao i svi ostali Macadamia proizvodi, se moze kupiti u Novom Sadu u Alexandar Cosmetics prodavnici, i u Beogradu u Ultra Sun-u. Za Nis i Pancevo (koji takodje imaju Alexandar prodavnice) ne smem da pricam napamet da drze Macadamiu jer zaista ne znam to, te ako neko ima informaciju, neka je slobodno podeli :)
Ja planiram da u buducnosti kupim balzam i pakovanje za kosu, kao i fenomenalni cesalj koji u sebi sadrzi ulje :)
A koga zanima nesto vise o Macadamia proizvodima, sve mozete pogledati na sledecim web stranicama:
http://www.macadamiahair.com/
http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/productlist/1448/MACADAMIA_Hair_Care

Da li ste koristile ovo ulje ili neki drugi Macadamia proizvod? :) Kakvi su utisci i sta mi jos preporucujete? :)
Do sledeceg posta, kisi kisi :) :****

32 коментара:

  1. Bas zelim da probam. :] Jos nisam otisla u njihovu prodavnicu da pogledam sta imaju, ccc. :P :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sto pre idi i kupuj manje pakovanje da probas :)

      Избриши
    2. Uzela sam manje pakovanje, od 10ml u Pancevu, znaci imaju ga. :]] Imaju sada radnje jos na par mesta, Krusevac cini mi se..

      Избриши
  2. Hmm, razmišljala sam da ga uzmem sad na sajmu, ali me strah, jer meni kosa hoće da se masti :/ Kakva je tvoja kosa inače kad tebi ne masti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moja kosa se dosta cesto mastila ranije pa sam sad uspela da je dovedem u red i ne masti se tako brzo, ali ja ulje stavljam vecinom samo na krajeve pre susenja i nikako ne zamasti kosu :)

      Избриши
  3. Ja sam valjda jedina na ciju kosu to ulje nije imalo nikakav efekat :(

    ОдговориИзбриши
  4. Jako dugo sam slusala sve najbolje veazno za celu liniju Macadamia proizvoda za negu kose i tako sam zelela da probam, ali nisam znala gde se mogu kupiti kod nas. Saznala sam da se mogu naci u Alexandru i u aprilu, na sajmu kozmetike sam kupila Nourishing leave-in cream(hranjivu kremu za kosu), Healing oil tretment i Deep repair masque. Jedino sto mogu da kazem za sva tri proizvoda je da NIKADA NISTA BOLJE ZA NEGU KOSE NISAM PROBALA!!!Ne samo da je kosa sjajna i zdrava, neverovatno nezna na dodir...a tek miris...koristim redovno sve svaki put kad operem kosu i sigfurna sam da ce mi jakooo dugo trajati, jer je jako malo proizvoda potrebno za savrsen efekat :) Sve preporuke...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas mi je drago da cujem dobra iskustva za ova druga dva prozivoda jer i ja planiram da ih uzmem :)

      Избриши
  5. Bas mi je zao sto ga nisam uzela na sajmu ali idem sledece nedelje u NS pa cu svratiti u Alexandar. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ili u Alexandar ili u Ultra Sun kod nas u beogradu svrati ;)

      Избриши
  6. volela bih da probam, ali sam trenutno prezadovoljna orofluido uljem a trebace vreeemenaaa da ga potrosim :)

    ОдговориИзбриши
  7. A gde je Ultra sun,ja bih da negde uzmem najmanje pakovanje.Bas mi je suva kosa pa bih koristila kao kapi pre ili posle feniranja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. na ovom linku ti je mapa sa detaljima kako da dodjes do tamo :) http://www.solarijum.com/kontakt.php

      Избриши
  8. Kupila sam ga i ja odavno i bilo mi se sasvim ok, ali u poslednje vreme stoji jer pokusavam da izbegavam proizvode sa silikonima, a ovo ulje ga ima, kao i njihova maska koja je takodje dobra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. svi pricate o tim silikonima, moram i ja da istrazim sta to ne valja sa njima :D

      Избриши
  9. Meni je isto fantasticno. Planiram da uzmem 30ml, obzirom da mi je 10 trajalo skoro 4 meseca :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam megalomanski posle onog od 10 odma uzela ovo od 125 :D

      Избриши
  10. Jao sto sam se naslusala o Macademia proizvodima. Jel zna neko gde to ima da se kupi?
    xoxo

    Poseti: thereviewella.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. napisala sam na kraju posta gde sve ima da se kupi ;)

      Избриши
  11. Nisam ga jos probala, sve nesto mislim da mi nije potreban. Ali mislim da cu uskoro probati, zato sto ide leto, vrucine i moja kosa polako pocinje da lici na metlu ako dozvolim da se presusi :D

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман28. мај 2012. 10:34

    Neki dan mi je frizerka stavila to ulje na kosu, super je mirisa. Primjetila sam da ima pune police njihovih proizvoda što znači da su dosta kvalitetni kad ih ona koristi.
    Ma iz Ma...kisi kisi

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман29. јун 2012. 14:36

    Mogu li se ti proizvodi naci u CG?

    ОдговориИзбриши
  14. Kupila sam ulje, sampon, masku i cesalj evo pogledaj ka sam prezadovoljna svim proizvodima http://gspot-cica.blogspot.com/2012/07/leto-i-macadamia-natural-oil.html :)

    ОдговориИзбриши
  15. Porucila sam masku od 500 ml jer vidim da je sve hvalite, nadam se da nisam pogresila :)...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iako je nemam mislim da nisi pogresila, proizvodi su im odlicni :)

      Избриши