понедељак, 17. септембар 2012.

AVON Super Drama mascara

Da da,znam da sam obećala da će sledeći post biti posvećen Facefront highlighter-u, ali ova maskara je ipak morala da zauzme njegovo mesto :) Za koji dan biće, obećavam :)
Yes, yes, I know I've promised a post about Facefront highlighter, buuuut this mascara had to take it's place :) In a few days, highlighter will be here :)

Dakle, ovo je maskara koja je u prethodnom AVON katalogu premijerno prikazana i kao i u prošlom katalogu, i u ovom je njena cena svega 399 din za 7ml proizvoda. Maskara obećava ''dramu'',a ja bih rekla da to i pruža :) Moje trepavice je jako lepo izdužila i učinila ih gušćim a takodje ih je i dosta lepo uvila, a pritom nisam primetila da se kruni i razmazuje. Najinteresantnija stvar vezana za ovu maskaru je svakako njena četkica koja izgleda kao gomila propelerčića koji su jako lepo raspoređeni da vam razdvoje trepavice i lepo ih definišu. Pa, da pređemo sa reči na slike :)
So, this is a mascara that Serbian Avon launched in it's last catalog, and in both last and present catalog it's price is around 3.5euros for 7ml of the product. Mascara promises ''drama'', and I would say that it is exactly what it gives you :) It made my lashes look longer and thicker and also curled them up nicely, and I didn't notice that it falls down on your cheeks or smudges. The most interesting thing about this mascara is it's brush that looks like a bunch of propellers which are nicely put together to make your lashes nice and well defined. So, let's see some pics :) 



Dosta četkice, sad malo i trepe :)
Enough for the brush, let's see some lashes :)


bez maskare / without mascara

sa maskarom / with mascara



Da li ste probale ovu maskaru i ako jeste kako vam se dopada?
Ja sam jako zadovoljna i definitivno ostajem pri tome da su meni AVON maskare najbolje, konkretno mislim na SuperShock, a njoj automatski dodajem i gore pomenutu SuperDrama :)
Have you tried this mascara and if you have, do you like it?
I am very satisfied and I am a big fan of AVON mascaras, especially SuperShock and this one SuperDrama :)

Uskoro će se ovde naći post o AVON maskama za lice koje sam ja tek sad otkrila (stidim se, znam), pa evo slicica moje poslednje AVON kupovine u kojoj su se pored maski našle i SuperDrama i SuperShock maskare :)
Soon I will be writing about AVON facial masks that I have discovered recently (shy), so here are the pics of my latest AVON purchase in which there were SuperDrama and SuperShock mascaras :)

Kissesssss :*****

19 коментара:

  1. Koristila sam pre Super Shock maskaru i bila mi je ok, nista posebno, ovu nisam probala :)

    Drago mi je sto si se vratila!

    P.S. jedva cekam postove o njihovim maskama za lice!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja se kunem u supershock, obozavam je i stalno je kupujem :D

      bice maskice vrlo uskoro, jedva cekam da ih istestiram :)

      Избриши
  2. Ne usudjujem se da uzmem supershock iako je svi zivi hvale, jos pre par godina kada sam uzimala avonove maskare svrbele su me oci od njih, a bilo mi je jako krivo jer sam ih obozavala. Mozda i uzmem neku da probam, mozda je promenjen sastav. Inace maske su divne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas steta! mada mozda i jeste promenjen sastav pa ti ipak bude odgovarala :)

      Избриши
  3. JA SVE NESTO IZBEGAVAM TAJ AVON, A NA KRAJU ISPADE DA SU MU BAS OK PROIZVODI

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja ne koristim puno njihovih proizvoda, ali ove dve maskare koje sam navela i planet spa buter sa mineralima mrtvog mora su mi najbolje stvari koje imam i uvek iznova kupujem. za maske ne mogu jos da tvrdim, danas pocinjem sa isprobavanjem, ali obzirom na to da ih svi hvale, mislim da nisam omanula :)

      Избриши
  4. Meni je supershock bila super maskara iako se brzo susila.Ujednom periodu sam potrosila cak tri zaredom,ali kako izgleda ne moze sve biti sjajno u tom periodu su mi i dosta opadale trepavice sto sam na kraju njoj pripisala.Steta,jer davala je bas dobar izgled.Bila mi je fenomenalna ona stara nekadasnja astonisging lengths.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja nisam primetila da mi opadaju trepavice :/ bas mi je zao sto ti je to cinila

      Избриши
  5. Probala sam je i odlicna je, odradi posao koji treba, a to je da izduzi trepavice i pruzi volumen. Jedino na sta imam zamerku, jeste to da malo slepi trepavice, bar moje, ali u sustini sve pohvale. xo

    ОдговориИзбриши
  6. ja nisam nikad maskare avon koristila, zaljubljena sam u jednu oriflame :))) a lepo deluje na okama taman onako kako ja volim,mada nisam sigurna kako bih se snasla sa cetkicom....

    ОдговориИзбриши
  7. Hmmm cudna neka cetkica :D Ne volim takve, volim one klasicne cetkice, ali djeluje mi efektno. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Izgleda da ja jedina nisam zadovoljna ovom maskarom. :( Ja sam je kupila u braon crnoj varijanti i moram reci da sam ocekivala mnogo vise od nje. Meni slepljuje trepavice i nema neki poseban efekat. Nije mi bila dobra ni Super shock al mi je zato Super extend bila fenomenalna.

    ОдговориИзбриши
  9. ti imas duge i guste trepavice bas kao i ja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedno vreme sam ih mazala hemel kremom za nokte i zanoktice i divljacki su porasle i postale guste :D mogla bih opet da počnem sa tim tretmanom,delotvoran je :)

      Избриши
  10. sad me i ta maskara mami,nisam trebala ovo pročitati! :D
    nego,kakva je to hemel krema? moje trepke su živi očaj,probala bih bilo što!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha blogovi su uzas :D

      to je inace krema za nokte i zanoktice ali meni odlicno radi posao na trepama
      mislim da je to jer sadrzi ricinusovo ulje u sebi :)

      Избриши