петак, 14. септембар 2012.

Kisstixx lip balm-Peaches and Carmex classic moisturizing lip balm

Najdraže moje,

Posle skoro mesec dana pauze, kao što sam obećala, stižu novi review-ovi :) Za početak sam pripremila dva balzama za usne koji su me apsolutno oduševili u poslednjih mesec dana, a to su Kisstixx lip balm sa ukusom breskvice(još jednom veeeeliko hvala Brigette's Boutique (klik klik) što mi je omogućio isprobavanje ovog balzama) i Carmex classic. Pa,da počnemo :)


Kisstixx Peaches je fantastican balzam za usne koji odlično neguje ispucale i problematične usne. Jako je prijatan na usnama i zaista je dovoljno namazati ga u samo jednom sloju na obe usne (ja sam napravila užasnu grešku kada sam namazala 3 sloja jer je ukus onda prejak i možda će vam pripasti muka, kao što je meni pripala od slatkog ukusa breskve) i ukoliko ne jedete ništa jako dugo će ostati tamo gde mu je i mesto. Ja ga često mažem uveče jer mi bukvalno preko noći preporodi usne. Kao što sam napisala, ima ukus breskve i ukus je predivan i jako dugo ćete ga osetiti na usnama, sigurno preko 2 sata.

Balzam ima zaštitni faktor 15,što je odlično kako za leto tako i za zimsko zubato sunce :)
Ostavlja blagi providni sjaj koji usne ne čini masnim već sočnim i zdravim.

Ostale proizvode iz Kisstixx kolekcije možete pogledati na njihovom web sajtu : http://kisstixx.com/,  a možete ih poručiti preko Brigette's Boutique-a ovde: http://www.brigettesboutique.com/category_s/235.htm

Nakon što potrošim ovo pakovanje planiram da naručim jedan paketić od dva balzama za usne a koja će to kombinacija biti još uvek moram da odlučim :))) Sve u svemu, moje iskrene preporuke za ovaj balzam jer će vam jako lepo hidrirati usne i oporaviti ih ukoliko su ispucale i oštećene! A i onome ko vas ljubi će se svideti, garantujem 100% :D



Drugi balzam za usne koji je pokupio moju pažnju ovog leta svakako je bio Carmex Classic. U Splitskom Mulleru sam ostala šokirana kad sam ga ugledala na polici sa balzamima za usne! Cenu nisam ni gledala već sam ga automatski ubacila u korpu, a sad mi je žao što nisam još nekoliko komada kupila jer ga sad štedim  kao da je od suvog zlata.

Da ne dužim, balzam obećava zaglađivanje usana, olakšanje od bolova i peckanja zbog ispucalih usana i hidrataciju. Sve što proizvođač obećava, to je ovaj balzam u potpunosti i ispunio. Kao i Kisstixx,odličan je za sređivanje ispucalih usana ali je isto tako i dobar za svakodnevno nanošenje i negu. Miris mu je mentolasto vaniličast - čudna ali jako prijatna kombinacija! Ukusa nema, a kada se nanese na usnama ćete osetiti blago prijatno peckanje koje jako brzo prodje. Ovaj balzam je takođe odličan za nanošenje uveče pre spavanja jer će vam ujutru usne biti predivne i nežne. Ostavlja blagi sjaj i bez boje je.


Ostale Carmex proizvode možete pogledati na njihovoj web prezentaciji : http://www.mycarmex.com/ , a neke od tih proizvoda možete kupiti i preko Brigette's Buotique-a : http://www.brigettesboutique.com/category_s/72.htm. Ako neko zna gde se još online mogu nabaviti njihove mazalice, biće i više nego korisno da tu informaciju podeli sa nama u komentarima :)


Nadam se da vam je ovaj post bio od koristi i da će vam pomoći ukoliko tražite dobre balzame za usne :) Jedina mana im je što se ne mogu naći u slobodnoj prodaji u Srbiji, pa ako znate nekoga ko ide u Hrvatsku poručite mu da ode u Muller i kupi vam zalihe Carmexa (ja ću to sigurno uraditi :D ) :)

Do sledećeg posta u kome ću raditi recenzije Facefront highlighter-a, budite mi zdrave, lepe i negovane :)
Kisi kisiiii :***** 

10 коментара:

  1. Vjerujem da su super oba.Ovaj prvi mi nije dostupan,ali do ovog u Hr.bi vec mogla doci :-)
    Kod prvog mi se jedino ne dopada pakovanje,ukoliko je kao kod Blistex balzama,a cini mi se da jeste.Takva pakovanja su mi nezgodnija za koristenje nego kod klasicnih Labella.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, da, kisstixx je pakovanje kao blistex i moram da priznam da malko zafrkava kada treba da se uvuce nazad u tubicu

      Избриши
  2. E baš bezveze što nema ovde, ovaj drugi mi baš deluje obećavajuće :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce kod nas biti dovoljno pametni da ga uvezu :)

      Избриши
  3. Ovaj Carmex ima da kupim obavezno kad kažeš da je tako dobar :)

    ОдговориИзбриши
  4. Carmex ima da se poruci na Asos-u :)
    Kazi mi je l' kozmetika sa Brigette's Buotique original, posto sam planirala da porucim jedan Lancome karmin, pa da se ne zeznem? ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala na informaciji :) definitivno cu pogledati sta imaju :)

      ja mislim da jeste original.nisam narucivala nista u rangu lancome-a, ali eos balzam, i ove stvarcice koje sam dobila kao uzorke mi deluju poprilicno "pravo"

      Избриши
  5. Одговори
    1. cula sam za to, ali prosto ne mogu da verujem da laziraju eos, kisstixx i tako neke gluposti. za mac i tako to mi je jasno, al ovo da je lazno mi deluje kao da im se ne bi isplatilo... nemam pojma :(

      Избриши