петак, 12. октобар 2012.

Facefront Highlighter - Flashlite


Dugo očekivani post je konačno tu :) 
Facefront Flashlite hightlight powder - sample koji je vrlo veliki (mislim da ga nikada necu potrositi a dosta cesto ga upotrebljavam)

Long waited post is finally here :)
Facefront Flashlite hightlight powder - a sample which is very generous (I think I'll never spend it and I use it very often)

Ovaj highlighter je belicast i ima predivan odsjaj. Ja nisam navikla da stavljam HL na obraze pa ga tako koristim pri šminkanju očiju - u uglovima i ispod obrva i taj posao radi jako dobro!

This highlighter is white-ish and has a beautiful glow. I am not used to putting HL on my cheeks so I am using it only when applying makeup to my eyes - in the inner corners and underneath my brows and the effect is fantastic!

Potrebno ga je jako malo i dosta dugo se zadržava na mestu - ne beži, klizi itd, već samo stoji tamo gde treba da stoji i daje oku predivan sjaj i svežinu.

Just a little bit of the product is quite enough for a great effect. It keeps its place and doesn't fade away but just stays where it should be and gives a gorgeous glow and freshness to the eye.


Definitivno bih ga kupila kada bih ga potrošila jer je pakovanje dosta veliko i jako se sporo troši a odličan je :)

I would definitely repurchase when I spend it because the package is huge and it would last forever, besides it is a great product :)

Koje vi highlightere koristite i koje biste mogle da preporučite?
Ovaj možete naći na Brigettes Boutique kojem se ovom prilikom zahvaljujem na pruženoj prilici da isprobam ovaj proizvod i za njega uradim recenziju :)

What highlighters do you use and recommend?
You can find this one on Brigette's Boutique website to which I thank so much for giving me an opportunity to try out this product and review it for you guys :)

XoXo




8 коментара:

  1. Krasan highligter, baš daje lijepi sjaj. Ja imam dva highligtera, a jako ih rijetko koristim makar su super, ali uvijek se žurim pa na njih zaboravim..

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam dva highlightera-jedan Farmasi i odnedavno Essence iz Wild Craft LE. Uz to gomilu shimmerastih i masnih sjenki pastelnih, silver, gold, pearl efekata koje koristim u te svrhe

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda baš lepo ali ja ovo ne znam da koristim :D

    ОдговориИзбриши
  4. Lepo izgleda hajlajter,ali Brigette's Boutique prodaje fejk stvari.Ja se licno ne bih usudila da kod nje kupim ista.Jednom sam se zeznula dok jos nisam bila iskusna sa internet kupovinom.Poslala mi je fejk MAC senku i jos me kada sam joj pisala u cemu je problem,ubedjivala kako je to neka nova specijalna serija kojoj se logo nalazi tu i tu,mislim jako neprofesionalni i bezobrazni.Na kraju nisam ni vracala nisam imala zivaca jer bi me to vracanje vise kostalo nego senka.Eto,posto vidim da imas puno njihovih stvari cisto da upozorim,a i druge devojke koje nameravaju da kupuju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm, nisam znala za ovo... dobro je podeliti iskustva!
      ja sam narucila ranije od njih EOS balzam i kapiram da njih ne mogu da laziraju. narucila sam ga ponovo i samo sam srecna sto ce stici jer je to jedini nacin da ga nabavim
      a za ostale stvarcice, sve je moguce.
      zao mi je zbog tvog loseg iskustva :(

      Избриши