недеља, 28. октобар 2012.

Newbies, Empties and Favorites :)

Današnji post posvećen je novotarijama u poslednjih mesec, mesec i po dana, favoritima u poslednje vreme (necu se ograničiti samo na oktobar jer ove proizvode koristim već neko vreme pa se ne može reći da su samo oktobarski favoriti :) ) i stvarčicama koje sam potrošila kao veliki pobornik 10 pan projekta koji je bio neophodan :)

Pa, da počnemo sa novostima :)

1. Intimea Teen gel za intimnu negu sa mirisom jabuke <3
2. Afrodita HYDRA Thermal krema za područje oko očiju - nežna, hidrantna, prelepog mirisa
3. Afrodita gel za uklanjanje kožice oko noktiju - proizvod za svaku devojku koja posvećuje pažnju svojim noktima
4. Afrodita gel za umivanje za mešovitu i masnu kožu - još nisam isprobala
5. Neutrogena Grapefruit Visibly Clear piling - blag i efikasan
6. Neutrogena Grapefruit Visibly Clear krema za lice - nemasna, hidrantna, ne isušuje suvlje delove lica, odlična kao podloga za šminku
7. Neutrogena Grapefruit Visibly Clear gel za umivanje - blag i delotvoran
8. Batiste Blush dry shampoo - jednom rečju: fantastičan kada nemate vremena da perete kosu a morate da izađete iz kuće (nije zamena vodi i šamponu, naravno :D )
10. Bourjouis kameni i tečni puderi takođe već hvaljeni i omiljeni :)



Afrodita proizvodi (gel za čišćenje je nimalo mali uzorak od 50ml koji sam od Afrodite dobila na poklon uz kupovinu ova dva proizvoda, pa veliko hvala Afrodita online prodavnici na lepom pokloncicu :) )



1. Seche vite lak za brzo sušenje je fenomenalan
2. Miss Sporty nail cement booster baza za nokte koju već drugi put kupujem
3. China Glaze For Audrey - trenutno na noktima da razvedri raspoloženje usled odvratnog vremena
Essence 120 Cookie Love
4. Bioderma sensibio- već isprobana i oduševljena sam
5. Vichy Normaderm gel za umivanje koji sam isprobala preko testera i morala sam da ga uzmem jer me je ostavio bez reči
6. Vichy KISS setić koji se dobija kao poklon za kupovinu Normaderm linije proizvoda i sadrži nekoliko uzoraka Normaderm proizvoda
7. Curaprox ultrasoft četkica 5460 koja je postala moj favorit i mislim da je nikada neću menjati
8. Elseve balzam za kosu - prelep miris i dobra nega (lako se raščešljam posle njega a to mi je najvažnije)
9. Balea Marulanuss losion kojim sam oduševljena još od prošle godine i navijam da ga uvedu u stalnu ponudu
10. Balea losion sa čokoladom i smokvom koji prelepo miriše i dosta dobro hidrira
11. Uniq One tester iz Story časopisa - za prva dva korišćenja mi deluje fino i ima jako lep miris




1. Eucerin šampon protiv suve peruti za dragog - jedini koji mu je pomogao. Da li ste ga probale?
2. Eucerin Lip Repair balzam za usne - posle dva mackanja mi deluje dosta hranljivo i odlično za zimu
3. Eucerin Micelarna tečnost 3u1 koju još nisam isprobala :)



Potrošene stvarčice -  dragi 9 pan projekat :)


1. Lakići već spomenuti u novitetima, to što ih kupujem opet valjda govori dovoljno :)
2. Miss Sporty providna maskara kojom fiksiram svoje nestašne obrve - za namenu i cenu i više nego odlična
3. Neutrogena oil-free facial wash (narandžasta tečnost) - solidan i čak dobro skida i šminku, ali mislim da ga ne bih kupila opet jer mi se ne sviđa što ne peni dovoljno
4. Balea losion med i mleko - odlična nega i miris, bio je lepa zamena za marulanuss i kupila bih ga opet
5. Balea Aqua gel krema i serum - koristila sam ih baš intenzivno jedno vreme u hladnijim danima i bili su dosta dobri ali mislim da ih ne bih ponovo kupila jer sam se pronašla u Neutrogena Grape kremi i Vichy kremama sa ružom
6. Bourjois Healthy Balance - kameni puder koji ne menjam jer je odličan i povoljan



I poslednje ali ne i najmanje važno - moji cenjeni favoriti! Dosta njih je gore u novitetima, ali moram da ih navedem i kao omiljene stvarčice koje sam koristila u poslednje vreme :)

1. Loreal dvofazni skidač šminke sa očiju i usana - najbolja stvar koja skida najjaču šminku za sekund i ne iritira oči nimalo
2. Bourjois micelarna voda - dosta dobra, povoljna i veliko je pakovanje. Mana - nema je u Srbiji
3. Neutrogena Grapefruit krema - opisana gore :)
4. Vichy emulzija za lice sa ružom - lagana i odlična za letnje dane i mešovitu kožu
5. Avon PlanetSpa maska za lice sa tajlandskim cvetom lotosa - predivnog mirisa i ostavlja kožu nežnom i čistom
6. Dermalex za kontaktni dermatitis - moj najbolji drugar u jesenjim danima kada moji kapci reaguju na ko zna šta
7. Afrodita HYDRA Thermal krema za područje oko očiju - nežna, hidrantna, prelepog mirisa, odlična kao baza za korektor
8. Flogocid mast - pomaže kod ubrzavanja procesa zarastanja ranica, opekotina itd na koži i sluzokoži, a ja sam joj otkrila još jednu namenu : odlično smanjuje bubuljice preko noći :D
9. Carmex balzam za usta - otkad ga koristim usta mi nijednom nisu bila ispucala ili suva


1. Bourjois Deshabillez moi - gel za tuširanje predivnog mirisa! Žalim što ih nema kod nas :(
2. Balea losion za telo sa uljem badema - tek što sam ga kupila, ali znam kakav je još od prošle godine i nikad nije prestao da mi bude favorit. Obožavam ga!
3. O.P.I. Avojuice sa mirisom jasmina - lepo neguje i još lepše miriše
4. got2b losion za kosu protiv naelektrisanja i uvijanja - ja ga stavljam pre sušenja kose i nakon sušenja(pogotovo ako je napolju vlažno vreme jer se moja ravna kosa nekako čudno izuvija,a ovaj losion je sprečava u tome)
5. Oriflame fruit cocktail krema za ruke koju imam već sto godina i samo hoću da je potrošim jer imam još tri druge koje čekaju da dođu na red. Solidna ali nista spektakularno, lepo miriše


Parfemi koje sam u poslednje vreme najčešće koristila su The Body Shop Oceanus EDT koji miriše prelepo i morski, baš me vraća u leto. Dosta dugo se zadržava, nije težak već miriše na sveže i čisto.
I Caudalie The Des Vignes, takođe više letnji i laganiji miris koji je mene opčinio na prvi njuh. Po apotekama u Beogradu se može naći po ceni od 2000-2200 din otprilike.


1. Catrice Ultimate Color 010 Be Natural - nude boja koju sam duuugo tražila! Na mojim usnama daje onaj predivni ''my lips just better'' efekat. Nadam se da ga neće povući iz prodaje
2. i 3. Toliko hvaljeni i obožavani Bourjois tečni i kameni puderi, o njima sam ranije govorila i uvek im se vraćam
4. Bourjois Rose d'Or rumenilo koje u kutijici izgleda Barbie pink, ali na obrazima izgleda osvežavajuće
5. Catrice rumenilo iz Nymphelia kolekcije, prelepo breskvasto rumenilo 
6. Essence Marble Mania rumenilo koje me je Jelena (http://jelenaswonderfulcolors.blogspot.com/ ) ''naterala'' da kupim, i hvala joj na tome :)


Huh, ovaj post se malo odužio, ali... vredelo je :)
Da li i vi koristite neke od ovih proizvoda i kakvi su vam utisci? :)
Ako vas zanimaju neke dodatne informacije, slobodno pitajte :)

Do sledećeg kuckanja... Cmok :*

27 коментара:

  1. koji veliki post! ja isto koristim baleu,ima odličnih proizvoda,zatim neke afroditine,bourjois rumenilo.

    ОдговориИзбриши
  2. Ani, ne bilo ti zapoveđeno, uradi prikaz Afrodita sredstva za uklanjanje zanoktica. Kako ne mogu više da nabavim Trind u stalnoj sam potrazi za novim, dobrim proizvodom koji će mi pomoći da prežalim staru ljubav :D

    Od ostalih stvari koje si sada sapomeula, samo Curaprox četkice koristim i nemam nameru da se vraćam Oral-B ili nekim drugim četkicama za zube.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa zadovoljstvom cu uraditi recenziju sledeci put kada budem koristila tretman :) radila sam ga pre nekoliko dana, a sme da se koristi samo jednom nedeljno pa ce biti uskoro ;)

      Ja kad probam neku drugu cetkicu, odmah shvatim da je Curaprox nesto najbolje sto postoji!

      Избриши
  3. divno,mozes li mi reci u kom si casopisu dobila uzorak uniq one-a?volela bih da ga isprobam pre nego sto kupim,hvala:)

    ОдговориИзбриши
  4. divno... zainteresovala si me za neke proizvode..

    ОдговориИзбриши
  5. Vec druga osoba ove sedmice koja hvali Curaprox cetkicu-pa ja cu stvarno izgleda koliko sutra morati u apoteku po nju :-)
    Ali uvijek sam mislila da je to nesto premekano i da nista ne ocisti-razuvjeri me-jel stvarno tako dobro cisti ? :-)
    Ja za Afrodita kreme i tu kolekciju od grozdja za nokte uvijek imam pohvale,ostali proizvodi nisu za moj tip koze,ali ne sumnjam da su dobri. Balea marulanuss losion predivan,imam ga opet.Imala sam i vise razlicitih Bourjois gelova, ali ja nesto njima i nisam odusevljena. Miris se ne zadrzava,a i isusuju mi kozu,koja cak i nije suha.
    Bas si se fino nakupovala ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kada jednom probas Curaprox cetkicu i posle nekog vremena pokusas da peres zube nekom drugom koju si ranije koristila bukvalno ce te boleti desni od te druge cetkice i ostrine njenih dlacica i neces moci da shvatis kako si ikada mogla da je koristis :D cisti odlicno i uopste nije toliko mekana i tanka dlaka tako da moje preporuke! ako se bojis da ti nece biti dovoljna, uzmi neku malo tvrdju, tipa soft... ja imam ultrasoft i meni je odlicna :) javljaj utiske kad probas :)

      Избриши
  6. Odlican post, sada si me zainteresovala za neke proizvode, a jedan od njih je got2b losion za kosu, zanima me gde si kupila i koliko si platila? Hvala xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kupila sam ga u hrvatskoj i kostao je oko 5evra ako me secanje dobro sluzi :) kod nas ga nisam nigde vidjala nazalost

      Избриши
  7. Mogu li da znam gde si nabavila Neutrogena Grapefruit stvarcice,jer sam ja odusevljena njihovim gelom za umivanje,ali sam ga kupila u Madjarskoj,a kod nas nisam videla da ga ima...I potrosila,naravno,a nemam zalihe :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neutrogena Grape kolekciju sam celu nabavila u Hrvatskoj u DM-u... kod nas ih ja mislim nigde nema i to je velika greska za nase dobavljace. Ako ti neko ide u hrvatsku nateraj ga da ti kupi i donese :)

      Избриши
    2. Pih :( Ne ide mi niko za Hrvatsku,ali ici cu ja uskoro za Temisvar,pa se nadam da ima toga u Rumuniji,da se "opremim" :D A nadam se da ce i nasi dobavljaci uskoro da se opamete i pocnu da uvoze prave stvari.

      Избриши
  8. Neutrogena proizvodi su mi svi redom odlični. Afrodita proizvode iz linije za masnu kužu sam probala, tj serum i kremu i nisu me impresionirale te stvarčice..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja jos uvek nisam isprobala kakav je ovaj gel za umivanje iz Afroditine kolekcije ali kad probam, javljam utiske :)

      Избриши
  9. kako sam se zagrejala za Caudelie stvarčice, samo ih stavljam na spisak, opustosicu apoteku kad se budem zaputila :D nije mi trebalo da vidim da imaju i mirisnu liniju, stvarno mi nije trebalo :D
    zanimljivve stvarcice si koristila...neke od ovih i sama upotrebljavam, ali ima bas dosta dosta noviteta :) :clap: za ovaj veliki post!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ponjuskaj ovaj Caudalie parfemcic kad budes isla u apoteku po njihove stvarcice, stvarno je predivan :)

      Избриши
  10. Draga,kakva je ta Hidra krema Mislim na Afroditu?A Balea losione sam zapostavila duugo,moram da kupim neki:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. afrodita hydra kremica za podrucje oko ociju je meni predivna!jako lepo hidrira to podrucje a opet ga ne masti i brzo se upija :) kupila bih je ponovo bez razmisljanja :)

      Избриши