понедељак, 26. новембар 2012.

Birthday/Christmas wish list

Kao što sam naslov kaže... Pa da ne dužim priču, pogledajete sličice, a vi koji imate iskustva sa ovim proizvodima - podelite svoje mišljenje :)

Womanity
Prada Candy
China Glaze City Siren (Metro kolekcija)
China Glaze It's a trap-eze (Cirque de soleil kolekcija)
Essie Angora Cardi
Lush Lemony Flutter (cekam da stigne u Lush ponovo :) )
Lush Tiny Hands masazer
Lush Soft Coeur masazer
Urban Decay Naked 1 i 2 palete, zelim zelim zelimmmm <3
Sigma palete senki Bare, Dare i Flare
Sleek palete senki
EOS balzami za usta


Neka Deda Mraz zna da sam bila dobra cele godine i vec cetvrti put upisala budzet, tako da... Hvala Deko unapred :)

Koje su vase zeljice za Novu i Bozic? :) Da li postoji nesto sto zarko zelite da imate? :)
Do sledeceg posta, kisi kisi :)

21 коментар:

  1. China Glaze It's a trap-eze je diiivaaaan!!
    Naked paletu tek čekam da stigne, a od Sleeka imam 5 paleta, između ostalih i Matte V2 koju vidim na slici.
    Odlična je, pigmentirana, samo na mojim premasnim kapcima slabo postojana, čak i uz bazu.. Nadam se da ću naći bazu koja će držati sjenila čvrsto na mjestu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. to za sleek me sad bas nekako razocaralo :( moracu da je porucim nekad da isprobam, ne da mi djavo mira :)
      meni je dobra artdeco baza :)

      Избриши
  2. ahahahah, kako si skromna :)
    uf, da ti ne pricam sta sam sve upisala na spisak :DDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. skromna, nego kako :D ovo je samo deo i ono cega sam u trenutku mogla da se setim :D da sam razmisljala jos malo, bio bi post na jedno 6 strana :D

      daj spisak, daaaaj :D

      Избриши
  3. Fina wish lista, fiiiiina :D Ne bih se ni ja bunila da mi Deda Mraz donese nešto sa nje. Od ovog šta si nabrojala probala bih rado taj Lemony Flutter kad se već toliko piše o njemu, zatim Sigminu paleticu Bare, a tek što taj konfetasti lak deluje zanimljivo!

    ОдговориИзбриши
  4. Candy je odličan a meni se sviđaju i ove šljokice <3

    ОдговориИзбриши
  5. Prada Candy bez razmisljanja :)

    http://myprincesssophie.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Womanity (originalniji je), Angora Cardi (prelepa nijansa,tesko ponovljiva medju drugim proizvodjacima), Naked 2 (bez komentara), Sigma Bare (simpa bojice).
    Skromno, nema sta :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. od mene uvek samo skromno :D
      znam da si ti pobornik womanity-a, tako da mislim da cu morati da te poslusam jer ipak toliko vec kukam za njim :D

      Избриши
  7. e pa tvoj je spisak bas skroman!! moj rodjus je sledece nedelje, i spisak je dupli, plus da ne pricam novogodisnji :::::::)

    ОдговориИзбриши
  8. uuu, ovaj šareni OPI xP divota. neke stvari koje želiš imam, a neke i sama želim. sablažnjavam se sastavljanja wish liste, pala bi u depresiju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha ovo je samo delic, u glavi ima jos mnogo toga ali se bojim da stavim na papir :D

      Избриши
  9. Одговори
    1. ja sam je porucila pa se nesto iskomplikovalo i... ipak ce ostati samo zudnja za sad :)

      Избриши
  10. Mmm, sjajan izbor... ne znam sta bih pre, da li ovaj China Glaze It's a trap-eze ili Lushove djakonije.

    ОдговориИзбриши