четвртак, 15. новембар 2012.

Macarons - YES please!


Da li ste čuli za poslasticu pod imenom Macaroni? Macaroni su francuska poslastica čija je baza belance, kristal šećer, šećer u granulama, badem u prahu i boja za hranu. Između dva vazdušasta sloja smese nalazi se kremasto punjenje od džema, čokolade ili već nekog drugog krema.

google.com

Macarone kakve ih danas znamo, počeo je da pravi Pierre Desfontaines početkom 20.veka u Francuskoj poslastičarnici Laduree koja je danas najpoznatija poslastičarnica koja pravi macarone. Ukoliko vam voda nije dovoljno pošla na usta od slike gore, posetite Laduree web stranicu ( http://www.laduree.fr/ ) i uživajte u predivnom dizajnu sajta i slikama macarona kao i ostalih kolačića koje imaju u svojoj ponudi. Laduree pored poslastica proizvodi i mirisne note (http://www.laduree.fr/fr/beaute/produits/collection_parfums_laduree ), kao i kreme za telo ( http://www.laduree.fr/fr/beaute/produits/collection_beaute_laduree ), soli za kupanje, a to sve sa mirisom kolača. Hmm, uopšte ne zvuči loše! Jedina mana ovoj slatkoj kući je što se nama najbliža nalazi u Italiji i to na tri mesta - u Rimu i dve u Milanu.
google.com
 google.com

Kad budemo imali prilike, svakako ćemo posetiti jedan Laduree, a do tada nam preostaje da macarone pronađemo u nekoj od naših poslastičarnica. 

Ja sam ih na sreću pronašla u dve! Jedna je poslastičarnica Mali Princ u Merkatoru (meni najbliža, pretpostavljam da ih i druge njihove lokacije drže) i mogu reći da su se zaista potrudili oko pakovanja - slatko i jednostavno, sa predivnom crveno-zlatnom vrpcom. O ukusu da i ne govorim, zaista su odlični! U mom pakovanju je bilo 6 različitih boja/ukusa, mada nisam sigurna da li je to od svake vrste po jedan ili imaju još 2-3 ukusa u ponudi. Ako neko zna, neka nas uputi :)

Uživajte u slikama :)




Simpatična priča o macaronima :)




Da li ste ih probali i kako vam se sviđaju? Da li ih je neko od vas probao u Laduree-u ili u nekoj poslastičarnici u Beogradu u kojoj ih preporučuje? :) Ako da, podelite vaše iskustvo ;)

Do sledećeg posta, kisi kisi :) 

28 коментара:

  1. Fini su ovi makaroni nema sta, probala bih sto da ne, vidim da su sada bas popularni u blogerskom i YT "svetu", ali, krofne su krofne :D
    Pozz Alekta ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha slazem se da su krofne krofne, al ni ovo nije za bacanje :D

      Избриши
  2. zanimljivo, nisam znala da ih tamo ima. kod mene se mogu naći u mc cafe-u, tako da moguće da ih ima i u bg-u.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ovde ih nisam primetila u mc cafe-u nazalost :/ ali mozda ih uvedu i tamo uskoro :)

      Избриши
  3. Baš lepo izgledaju! Nisam ih nikada probala. Pretpostavljam da su po ukusu slični našim padobrancima?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisu bas kao padobranci... padobranci meni bas imaju ukus kokosa i nekako su mi meksi od macronsa

      oni imaju ukus na badem i taj krem koji je u sredini i dooosta su slatki :)

      Избриши
  4. Toliko pricaju o njima i slikaju ih strane blogerke, tako da, najzad da neko kod nas u postu objasni sta je to i ako ima, gde moze da se kupi kod nas. Odlican post, hvala na preporuci sigurno cu ih probati! :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da sam ti razjasnila sta su ovi kolaci :)
      ima ih u jos jednoj poslasticarnici, na cvetnom trgu, zlatasto zuti je kafic i na dva nivoa je. tu su takodje odlicni! a pretpostavljam da ima i u mammas bisquit house isto na cvetnom trgu, nekoliko lokala iznad ove prve poslasticarnice cije ime nazalost ne znam :)

      Избриши
  5. A ti to smes da jedes, a? :D
    Samo da te vidim da jos jednom uzimas caj bez secera ili meda :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sve u granicama smem :D po jedan dnevno, ne brini nisam ih ja sama pojela :D
      a caj inace pijem nezasladjen tako da to ne mozes da mi zameris :D i da, jela sam tortu, sta hoces :P :D

      Избриши
  6. Ja bi ih samo gledala i držala na stolu kao ukras :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a onda kad bi probala jedan, sve bi ih ponjopala u sekundi :D

      Избриши
  7. Jao divno, moracu da probam, koliko kosta ovo pakovanje od 6 komada? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pakovanje je 270 din, a mislim da su na cvetnom trgu malko jeftiniji ali ne znam koliko tacno :)

      Избриши
  8. pa ovo moram da probam, baš me kopka kakvog su ukusa, mada imam neki suludi trip da mi se neće svideti, a prelepo izgledaju, i onda bih se smorila mnogo da mi se ukus ne dopadne kao i sam izgled :D

    ОдговориИзбриши
  9. jumi! morat cemo da probamo. pogledaj nas zadnji post, ogladnet ces . xo i citajmo se. xx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uhhh od vaseg posta zaista polazi voda na usta :) samo bi bila šteta pokvariti one kolače savršenog izgleda :)

      Избриши
  10. Ovde mogu da se poruce http://www.facebook.com/fini.mafini?fref=ts

    ОдговориИзбриши
  11. Baš sam ih juče smazala nekoliko :-) Kod nas u Srbiji se to zove padobranci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dosta su slicni padobrancima i po izgledu i po sastavu ali se po ukusu bas razlikuju(meni bar) :)

      Избриши
  12. Ovaj post me podsetio na moj omiljeni film - Marie Antoinette, za koji je Laduree pravio ove poslastice. Inace po meni su toliko dekorativno osmisljeni da uopste ne deluje kao nesto za jelo, nego za gledanje ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam gledala taj film, sad si me zainteresovala i moracu da ga pogledam :)

      Избриши
  13. ja ladureee obozavam,ali obozavam! JEdem ih, kad god nadjem priliku preko grane1
    Omiljeni mi je sa malinom i belim kremom, a najgori su pistaci... fuj, ali zato i cokolada nije losa. U Beogradu bas nisam naletela na dobru "Kopiju" nijedni mi se nisu bas toliko svideli

    ОдговориИзбриши