недеља, 18. новембар 2012.

Maybelline Affinitone korektor

Pre nego da počnem sa recenzijom želim svima da se zahvalim na lajkovima na facebook-u! Puno mi znači vaša podrška, divni ste :)
A vi koji ste zaboravili da lajkujete, evo ga link pa tu grešku možete ispraviti :)
I want to thank all you guys for liking my facebook page! It means so much to me, you are wonderful! :)
And all of you that forgot to like my page, click the link above and hit the like button for me, please :)
If you have instagram or twitter, you can follow me there too :)

Konačno je na red došao i Maybelline Affinitone korektor u nijansi 05 Medium Beige. Mislim da je to kod nas najtamnija nijansa. Swatchevi su pravljeni dok sam još imala boje nakon mora i sunčanja, tako da mi je ova nijansa korektora bila fenomenalna u letnjem periodu kad sam bila tamnija, dok bih se sad ipak odlučila za kupovinu neke svetlije nijanse. 
Korektor je kremast, ni previše gust ni previše redak - baš po mom ukusu. Jako malo ga je potrebno za pokrivanje podočnjaka a što se tiče njegove moći da prekrije tamne kolutove i šarenilo ispod očiju, mogu reći da sam izuzetno zadovoljna.
Ne bih rekla da se brzo troši, samim tim jer je mala količina potrebna za dosta dobre efekte. 
Cena mu je oko 600dinara ukoliko me sećanje služi. 
Htela sam da uzmem još jednu svetliju nijansu za zimski period kada mi 05 ne odgovara ali sam se ipak suzdržala jer još uvek imam Bourjois korektor koji bi valjalo potrošiti (postala sam racionalna, ne znam šta mi se desilo :D ).

Kao što rekoh, prekrivanje mu je dosta dobro, ne uvlači se u pore i borice, ne suši nežnu kožu oko očiju, jako lepo se stapa sa Bourjois HM tečnim puderom u nijansi 53 i što je najbitnije ne klizi, ne skuplja se itd.

A kako izgleda sve to na mojim podočnjacima, pogledajte i sami!
bez korektora
sa korektorom
levo sa korektorom, desno bez

Da li ste koristile Maybelline Affinitone korektore i kakva su vaša iskustva?
Koje biste mi korektore preporučile?

Do sledećeg čitanja, kisi kisi :) :*

24 коментара:

  1. Fino izgleda. Nisam ga probala. Jesi možda koristila i HM korektor? Ako jesi zanimalo bi me mini poređenje po pitanju suvoće i uvlačenja u borice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. koristila sam i hm i moram da priznam da mi se maybelline malo vise svidja jer nije toliko suv kao bourjois i mozda se cak malo manje i uvlaci u borice :) od mene +za M u odnosu na B :)

      Избриши
  2. Drago mi je sto sada cesce objavljujes postove, vrlo rado citam tvoj blog! Ovaj korektor mi izgleda bas fino! Mene u poslednje vreme privlaci njihov korektor iz kolekcije Fit me, probala sam ga malo, i mislim da je takodje dobar! Lepe su slike! xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da to cujem :) hvala puno :)

      i ja sam gledala fit me, ali nikako da mu se priblizim na polici, ne smem :D

      Избриши
  3. Koristim ga bas dugoo, isprobala sam i mnoge druge ali uvek se vratim njemu, najbolji mi je :))

    ОдговориИзбриши
  4. Jao ja sam budala uzela Alverde, a cijena mu je blizu kao Maybelline korektor, i uzasno se pokajala, i jos sam se premisljala koji od ta dva da uzmemem. Ovaj Alverde je tolikooo los, da mi dodje da napisem kritkiku o njemu na blogu. Moracu i Maybelline uzeti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iako je los, volela bih da vidim kritiku za Alverde :) ja jos uvek imam onaj njihov korektor u teglici (da se tako izrazim) ali ga bas slabo koristim jer je dosta suv :/

      Избриши
    2. Kritikovacu ga u nekom postu sigurno :D Jer me zaista razocarao. Ja imam Alverde ovaj na slici
      http://farm4.static.flickr.com/3393/3603486192_dff5897068.jpg On mi je odlican, malo je masniji, dobro pokriva i lako se razmazuje.
      Ali ovaj je uzas u svakome smislu. :S
      http://www.pinkmelon.de/wp-content/uploads/2009/08/IMG_0158_teaser1.jpg

      Избриши
    3. e taj u teglici sto ti je dobar sam imala i ja do pre dva dana pa sam ga otvorila i skonatal da je skroz promenio miris i poceo da smrdi :/ i morala sam da ga bacim, ali mozda ga nekom drugim prilikom opet uzmem :)

      Избриши
  5. Imam ga meni je savrsen. Isto nijansa 05 iako bi mi sad dobro dosao svetliji, al uzimam novi kad potrosim ovaj. Dugo traje, ja ga imam od proletos.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da i tebi odgovara :)
      znas li mozda koja je od svetlijih nijansi vise zuto neutralna nego roze?

      Избриши
  6. Super post,da li bi legao i na ostatak T zone,imam par flekica a izbegavam bilo kakve tecne proizvode za lice.Valjda je red da probam nesto od Maybeline konacno:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa mislim da bi ti dobro prekrio flekice, samo pazi da od tri nijanse ubodes onu koja ce se stopiti sa tvojom bojom koze :) nije bas veliki izbor nijansi, to mene bas nervira

      Избриши
  7. Sto se tice nijanse, ja sam dosta svetla, ali mi samo 05 odgovara jer su mi ostale za rozikast ten.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni se jedna od dve svetlije nijanse cini bas roza ali ne znam tacno koji je broj :)

      Избриши
  8. Lep post, znam da je ovaj korektor dosta hvaljen, meni se nije nesto najbolje pokazao, ali tebi je super!

    ОдговориИзбриши
  9. Koristim ovaj korektor u istoj nijansi, fenomenalan je, razmisljala sam bas da pisem recenziju uskoro o njemu i jos nekim clanovima Affinitone porodice :) Slazem se u svemu sa tobom, ne bih puno toga dodala, kvalitet vredan vise cene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da i tebi odgovara :) jedva cekam da malo potamnim pa opet da ga ubacim u upotrebu :)

      Избриши