понедељак, 12. новембар 2012.

Neutrogena Pink Grapefruit Visibly clear kolekcija

Danas ću vam pisati o Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit kolekciji i o svojim utiscima o njoj.
Kolekcija se nažalost ne može naći u Srbiji ali se može nabaviti u susednoj Hrvatskoj u DM-u i Kozmu(mislim da Kozmo nema sve proizvode iz kolekcije dok sam za DM sigurna da ima sve dalje navedeno).
Moram da napomenem da mi je ova kolekcija pomogla da se otarasim sitnih bubuljica koje su tokom letnjeg perioda počele da se množe iz nepoznatih razloga i stvarno mi je pomogla da moja koža bude opet glatka i manje masna.


Prvi na spisku je Daily Scrub koji se može koristiti svakodnevno ali ga ja koristim jednom do dva puta nedeljno. Jako je blag, piling ''kuglice'' su jako sitne i nisu previse grube pa zbog toga ovaj gel piling i može da se koristi svakodnevno. Miriše na grejp i cela kolekcija je osvežavajućeg mirisa i ostavlja osećaj blagog hlađenja na koži (verovatno zbog alkohola koji se nalazi u listi sastojaka).

Šta proizvođač obećava + Sastav
Mikrogranule u gelu koje dubinski čiste pore


Sledeća stvar koju koristim svakodnevno jeste Cream Wash. Ovo kremasto sredstvo za umivanje sam kupila prvo za probu i oduševila se kada mi je nakon samo nekoliko dana korišćenja očistilo lice. Kremu koristim za jutarnje umivanje jer je dosta blaga pa imam osećaj kao da ne bi dobro skinula ostatke šminke uveče. Kao i scrub, miriše na grejp i blago hladi.

Šta proizvođač obećava + Sastav
Kremasto-gelasta struktura bledo ružičaste boje


Još jedno sredstvo za umivanje iz kolekcije koje koristim je Facial Wash gel za umivanje koji je iste strukture kao Neutrogena narandžasto sredstvo za umivanje, samo je drugačijeg mirisa i moram da primetim da mi se Pink Grapefruit više sviđa jer puno bolje peni od klasične varijante.
Gel koristim za ''večernje'' umivanje jer jako lepo očisti kožu nakon svih procesa skidanja šminke. Ne zateže  nakon umivanja kao što umeju pojedina sredstva koja su za masnu kožu. Nakon umivanja koža je mekana i čista.
Šta proizvođač obećava + Sastav


I poslednje ali svakako ne najmanje vredno i važno - Oil Free Moisturiser krema za lice koja ne masti kožu, ne isušuje suvlje delove lica već sve nekako ujednačeno hidrira i lice ostavlja nežno na dodir.

 Jedina ''zamerka'' koju imam na ovu kremu je što takođe sadrži alkohol pa vam ne bih preporučila da je mažete oko očiju već da za taj predeo koristite neku okoloočnu kremu. Neće ova krema isušiti osetljivi predeo kože oko očiju već samo može da vam bude malo neprijatnije hlađenje u tom predelu. Osim toga nemam nikakve primedbe na kremu, mogu samo da pohvalim da je odlična kao podloga za šminku, ne isušuje, ne masti već samo jednostavno hidrira i ne začepljuje pore.

Šta proizvođač obećava + Sastav

Da li je neka od vas imala prilike da isproba proizvode iz ove kolekcije i kakvi su vam utisci o njima? :)

I još jedna sitnica, ukoliko već to niste učinile, možete me pratiti na Facebook stranici na sledećem linku : http://www.facebook.com/memakeupandeye
I na Instagramu pod imenom anibaniii i na linku : http://instagram.com/anibaniii/ 
Unapred hvala na podršci i lajku :)

Do sledećeg čitanja, kisi kisi :*

21 коментар:

  1. Odlican post, tako mi je zao sto ove kolekcije jos nema kod nas, svakako bih probala hidratantnu kremu i piling :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      ukoliko naidjes negde na kolekciju, obavezno je uzmi :)

      Избриши
  2. Jako volim ovu kolekciju! Nisam probala kremu i piling, ali jesam oba sredstva za umivanje. Kremasto mi je prejako i ne daje mi onaj efekat kao gel, a gel mi je divan, blag i nežan, a vidno mi je smanjio broj mitesera, probala sam i druge u međuvremenu i vratila sam se ovom, baš sam otvorila novu flašicu. Inače ima svih proizvoda i u Kozmu ;) Super recenzija!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam ovo sredstvo za umivanje sa pumpicom, koristim ga uvece kada skinem sminku i svidja mi se ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da ima toliko pozitivnih iskustava sa ovom kolekcijom :)

      Избриши
  4. moram pogledati da li je kod mene ima. zvuči baš zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam kremu i divna je, obozavam kako mirishe,cak me malo i razbudi ujutru :))

    taanjicabb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Moracu da probam njihov piling, jer i ja imam masnu kozu, sredstvo za umivanje Neutrogenino narandzasto, obozavam! xo p.s Svidja mi se novi dizajn bloga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala, drago mi je da ti se svidja novi dizajn :)

      nadam se da ce ti ovi proizvodi takoje odgovarati :)

      Избриши
  7. Nikako da nadjem kremu koja mi savrseno odgovara, bas cu da probam ovu, zvuci super. Odlicni su svi zadnji postovi, ugrabila sam malo vremena da iscitam. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno, drago mi je da sam te zainteresovala :) nadam se da ce ti ova krema odgovarati :)

      Избриши
  8. Odlicna recenzija! Imam gel i delim tvoje utiske, a sada si me zainteresovala i za ostalo :) I pridruzijem se pohvalama redizajna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno za sve pohvale :)
      obavezno probaj i ostale stvarcice iz kolekcije, odlicne su :)

      Избриши
  9. Krivo mi je sto ove linije nema kod nas :(
    Novi izgled, lepo, lepo :D

    ОдговориИзбриши
  10. Koristila sam ovaj pink gel, ali mi je bolji narandžasti onaj klasnični Neutrogena gel. :-)

    P.S. Pratim te
    http://budinjegovana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши