понедељак, 24. децембар 2012.

My lovely Bday presents :)

Obzirom na to da sam poslednjih nedelju dana bila mrtva bolesna (čak sam i na rođendan bila bolesna... užas!) nikako da objavim neki post. Po cele dane sam ležala i gledala filmove na mom novom ljubimcu za koji su zaslužni moj dragi P i divni tetka i teča :)

Moram da vam se pohvalim divnim poklonima koje sam dobila, prosto ne mogu to da zadržim za sebe, a ovih dana stižu i recenzije, čim mi se stanje poboljšalo bacila sam se na fotkanje i kuckanje :)

Pa, da počnemo :)

Ovo su svi na okupu, ASUS K55A SX090, Urban Decay Naked paleta, Transcend USB od 8gb i hand made narukvica :)

ASUS K55A SX090 - divni predivni laptop koji me leči ovih nekoliko dana :) Još uvek otkrivam sve njegove čari i upravo vam kuckam sa njega - prava uživancija :) Hvala dragom, tetki i teči, najbolji su, šta drugo da kažem :))))))))
Nisam baš IT ekspert ali pokušaću ovih dana i o njemu da napišem recenziju i moje utiske :)
Inače sam skontala da su mi gadgeti u roze nijansama pa u to ime ova slika:


Famozna Urban Decay NAKED paleta za kojom cvilim svima živima već skoro dve godine. Izgleda da sam drugaricama toliko skakala po glavi da su odlučile jako lepo da me obraduju :) Na moju veliku žalost do danas je nisam isprobala jer sam bila zaglavljena u krevetu, ali sutra/prekosutra ću se baciti na isprobavanje, jedva čekam :) Hvala drage moje SMSM, stvarno čitate misli :)

Ovo je bio rani poklon za rođendan od moje drage mame, ali iako je bio rani ipak mu je mesto ovde, sa ostalima :) U pitanju su Labrador čizme, odlična firma iz Srbije koja pravi fantastičnu obuću! Ovo je inače moj treći par njihove obuće i zaista drže visoku cenu ali od izrade preko kvaliteta kože do udobnosti vrede svaki dinar!
instagram pic
manje-više realna boja


Divno drago cveće koje sam dobila od dede i moje drage M :)

Čokoladice njam njam njam

I nešto čime sam samu sebe častila pre nekih mesec dana :) Obožavam planere i notese i nisam mogla da im odolim koliko su divni pa sam uzela oba :) 

Izvinjavam se zbog količine slika, malo sam preterala ali prosto nisam mogla da izdvojim samo nekoliko jer su mi se sve toliko svidele da nisam mogla a da ih ne podelim sa vama :)

Svima koji večeras slave Božić želim srećan praznik i da ga provedu uz svoje voljene u miru i blagostanju!!!

Do sledećeg kuckanja, čuvajte se i budite mi zdrave, lepe i srećne :) Kisi kisiii :***

55 коментара:

  1. wow, great presents!!! <3

    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  2. Prvo sretan ti rodjendan i sve najljepse :-)
    Divne si poklone dobila,i super mi je ta slika sa pink gadgetima :-)Naravno paleta je posebna prica :-)
    Koje su dimnezije planera sa sovama, jel to nesto maleno ili onako kao mala sveska? Bas je divan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno draga :))


      a dimenzije su
      sareni duzine 14.5 cm, sirine 9.5 cm

      sa pticicama duzine 13.7cm, sirine9.2cm

      nisu bas kao sveska, ali meni su taman za u tasnu kompaktni :)

      Избриши
  3. Divni su su ti pokloni!
    I meni se bas svidjaju ti planeri, posebno taj sa sovama, gde si ga uzela? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno draga :)

      oba planera su uzeta u Vulkanu u Merkatoru u Beogradu :) vidjala sam ih i po drugim Vulkan knjizarama ali nemaju svuda bas isti asortiman :) Srecno sa potragom :)

      Избриши
    2. Hvalaaa :)

      Bicu presrecna ako nadjem taj sa sovama :D

      p.s. Srecan rodjendan, sa zakasnjenjem :****

      Избриши
    3. ja se nadam da ces ga naci jer je zaista presladak :)

      hvala punoooo :)):***

      Избриши
  4. sretan rođendan! prekrasni pokloni,a za planere dijelimo ovisnost,totalni sam sucker za njih :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga puno puno :)

      ne bi verovala, imam dva planera koja koristim samo u kucnoj upotrebi, ludak totalni :D
      volim da sve imam zapisano, sta cu :D

      Избриши
  5. wowwwwww kakvi pokloni!!!!!!! Divota bozija!!! sa zakasnjenjem srecan rodjus, i da dobijes jos ovoliko poklona!Najvise ti zavidim za Naked!!! Iako nisam od onih koje mnogo koriste senke, ove su predivne!!!
    Takodje sam bolesna, i poludecu vise lezeci u krevetu!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala hvala draga :)

      veruj mi, znam kako ti je :( danas je prvi dan da sam zaista ustala iz kreveta i to ne samo da bih isla do toaleta... uzas! zelim ti da sto pre ozdravis!

      Избриши
  6. aww kako fine stvari =D blago ti se, =D i sretan rodjendan =D

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan ti rođendan sa zakašnjenjem! Neka si zdrava, vesela i uspešna u svemu :)
    Laptop je divan, bravo za tetku i teču!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puuuno puno na divnim zeljama :)
      zaboravila si dragog, nemoj da mi se naljuti na citateljke haha :D salim se malo :) bravo za njih stvarno :)

      Избриши
  8. srećan ti rođendan :)
    pokloni su divni, uživaj u njima :)

    ОдговориИзбриши
  9. Zaljubih se u planere! Inače sam stationery maniac! :) Preeeekrasni su!

    Sretan ti rođendan ^_^

    ОдговориИзбриши
  10. Srećan rođendan!!! Želim ti sve najljepše & najbolje!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Kad nisi napisala post na vreme, sad moram da ti cestitam ovde rodjendan sa zakasnjenjem :) E pa srecan ti rodjendan (po drugi put) i sve najlepse.

    Divne si poklone dobila. Meni se jako svidele ove cokolade, pa to ti je :D Salu na stranu laptop i N1 savrsenstvo.

    Ovaj sova planer mi je savrsen i taman mi treba jedan, jer se moj raspao :( A bila sam u Merkatoru u nedelju, i ko veli ma necu u Vulkan, a ovde kod mene u centru nema sovica :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe hvala draga :)

      videcu ti ja kad budem isla do merkatora da li imaju sovice jos uvek :)

      Избриши
  12. Lijepi poloni. :-D Naked paleta... i ja je želim, hehe samo moj je rođendan tek u maju. Hehe. Srećan rođendan sa zakašnjenjem. Tek sam sad čitala post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)

      nadam se da ce i tvoje drugarice do maja organizovati kupovinu Naked paletice da te iznenade :)

      Избриши
  13. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Mali asus je predivan! Srećan rođendan i sve najlepše!
    Eli i Nale xx

    ОдговориИзбриши
  15. Krasni pokloni, sretan rođendan sa zakašnjenjem :)

    ОдговориИзбриши
  16. Srecan ti rodjendan sa zakasnjenjem! :) Pokloni su diiivniii, i jedva cekam recenzije! Cizme su predobre, nisam cula za tu nasu firmu, niti sam videla gde imaju da se kupe? xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puuuno puno :)
      naked ce sigurno biti slikana :)

      Labrador cipela ima u njihovim prodavnicama u Merkator centru Beograd (Bulevar umetnosti 4), u zemunu u gospodskoj, u Zmaj Jovinoj (cini mi se da se tako zove ulica koja izbija na belu cesmu u knez mihajlovoj) i mozda ih ima na jos nekoj lokaciji koja meni nije poznata :)

      Избриши
  17. Одговори
    1. hvala puno, a sva sreca, ozdravila sam pa konacno mogu da se zabavljam sa pokloncicima :)

      Избриши
  18. Srecan rodjendan sa zakasnjenjem! :) Divni su ti pokloni a Naked je mmmmmmmmmm... :)))

    ОдговориИзбриши
  19. odlicni pokloni, i j asam bas zadovoljna sa naked paletom!

    ОдговориИзбриши
  20. Umirem za tom paletom, a i ostali pokloni su :O :)
    Divan je blog, definitivno pratim :) Nadam se da ces svratiti i kod mene :)
    Mia :*

    ОдговориИзбриши
  21. Ako ne kupim tu Naked prije juna i rođendana bojim se da ću da za rođendan umrem od tuge :D al' trebaće mi i Naked 2 i ona basics, šta ću kad sam prokleta :D hihi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe nadam se da ces je nabaviti do tad, nije lepo umreti na rodjendan :D
      znam kako ti je, i meni treba naked 2, za basic nisam jos poludela ali ima vremena :D

      Избриши
  22. Divni pokloni :) meni treba novi lap top,obavezno pisi kakav je i jos tako rozi,divan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      potrudicu se da napisem svoje utiske uskoro :) ali evo ukratko - ja sam odusevljena! brz kao munja :)

      Избриши
  23. Одговори
    1. U vulkanu u merkatoru :) mislim da ih vise nema uopste ali proveri za svaki slucaj :) receno mi je da su se rasprodali jos pre nove godine :(

      Избриши
    2. Pih, gledala sam u Vulkanu baš oko nove godine, i nije ih bilo... pogledaću i sledeći put, možda ih ponovo dobiju. Divni :)

      Избриши
    3. mislim da su malo pre ng vec bili raspordati :( mozda dobiju nesto novo :) srecno sa potragom :)

      Избриши