среда, 23. јануар 2013.

Benefit Fast train to fabulous + Benetint review

Drage moje, preko reda je na revirew došao jedan proizvod koji sam dobila pre nekih nedelju dana i moram da priznam da sam jako srećna jer sam ''nagovorena'' da mi se ovaj paketić kupi :) Nije bilo teško ali opet.. malo sam se premišljala


Stvar zbog koje sam najviše i želela ovo fenomenalno koferče je jedan jedini Porefessional o kom sam čula tolike pohvale i videla neverovatne fotografije pre i posle... Ali, o njemu nekog drugog puta :)


Fast train to fabulous sadrži sledeće proizvode:
1. The Porefessional od 22ml (što je full size pakovanje koje se inače u našoj Sephori pojedinačno prodaje po ceni od oko 4200 din)
2. Benetint, predmet današnje recenziije, od 12,5ml (takođe full size pakovanje koje se u našoj Sephori prodaje po ceni od oko 3000 din ako se ne varam. Neka me neko ispravi ako grešim)
3. They're Real maskara (tester pakovanje od 3 grama, a full size pakovanje je 8,5 grama i u Sephori se može naći po ceni od 2900 din)
4. Laugh with me LeeLee parfem (tester od 1,5ml koji predivno miriše ali ga ima zaista minimalno :( Ima ovih parfema u Sephori ali njihovu cenu nažalost nisam videla)

Cena seta na popustu je bila 2980 din.


Pa, da počnemo seriju Benefit recenzija Benetint-om

Benetint je tzv Stain jarko crvene boje u bočici, a i kada se nanese na ruku/usne/obraze. Tekstura mu je vodenkasta, a miris mi se na momente dopada a na momente mi se uopšte ne sviđa. Ne bih preporučila da ližete usne ako stain mažete na njih jer će vas dočekati ukus koji gorči i kojim se nimalo nećete oduševiti.

Pakovanje je jako interesantno, kao lak za nokte, pa čak sadrži i četkicu kojom se boja nanosi na obraze ili usne. Četkica pokupi taman dovoljnu količinu tečnosti da sa nje ne kaplje ili se cedi boja, pa jako lagano i bez preterivanja možete naneti ovaj stain na deo koji želite. 

Benefit-ovo objašnjenje čemu Benetint služi i kako se nanosi + Sastav

Iz slika koje slede možete detaljno videti kako izgleda na delu i koji intenzitet boje ostavlja kada se izblenda.
Ja ga nisam isprobala na obrazima pa ne mogu da otvrdim postojanost na njima ali na ruci se vidi kako bi otprilike izgledao i na obrazima. Moram da priznam da je više boje ostalo na prstu kojim sam blendala nego na ruci.

Benetint sam isprobala na usnama, a ovo su fotografije pre i posle nanošenja. 
Utisci su sledeći - kao što sam već napomenula, ukus i miris nisu baš očaravajući; da bih postigla boju sa donje slike morala sam nekoliko puta da nanosim tečnost ; većina boje je otišla u unutrašnji deo usana i čak pomalo i na zube a vrlo sam ga precizno nanosila i nikako nisam išla toliko duboko sa blendanjem ; malo se teže skida ali to je dobra stvar jer ipak je ovo stain i treba da stoji malo duže na usnama; daje blago crvenu boju usnama koja se meni jako sviđa.
Sve u svemu, mislim da Benetint sam po sebi ne bih kupila jer nije tip proizvoda za kojim bih žudela mesecima, ali mi je jako drago što sam ga dobila u setu i imala prilike da ga isprobam. Definitivno ću ga uskoro testirati i na obrazima, ali verujem da ću ga na usnama puno češće nositi.
bez Benetint-a
sa Benetint-om

EDIT: 
Nakon preporuke drage čitateljke, odmah sinoć sam isprobala Benetint i na obrazima i mogu reći da sam se oduševila. Kako svetlo nije bilo pogodno za fotografije, odlučila sam da ih napravim jutros i evo kako Benetint izgleda na mojim obrazima (bez pudera, sam Benetint na licu na koje je samo namazana krema). Samo da napomenem da je stvarno neuništiv, od jutros sam bar 10 puta presla rukom preko obraza i nema šanse da se skine, što je odlično! Takođe izgleda vrlo prirodno, kao da ste se blago zarumeneli. Odlično se blenda i ne suši se previše brzo pa nema straha da će ostati negde štrafta ili mrlja ako se dovoljno brzo ne razmaže. Iako se ovom proizvodu u setu nisam baš ludo radovala sad kad sam otkrila koliko je divan na obrazima još sam srećnija što posedujem ovaj set :)


Da li vi možda imate Benetint i kako ste zadovoljne njime? Koje proizvode od Benefita imate a da ste zadovoljne njima? Mene jako privlače highlighteri koji su u istom pakovanju kao Benetint pa ako neko ima iskustva sa njima jako bih volela da ih čujem.


Do sledećeg čitanja budite mi zdrave, srećne i lepe :) kisi kisiiiii

28 коментара:

  1. Gde može da se kupi koferče?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam ga dobila iz Sephore u Uscu, ne znam da li su dobijali jos zaliha ili da li ga ima u Knezu ili Delti, najbolje da nazoves da pitas :)

      Избриши
    2. Hvala, iz Niša sam , proveriću da li ga ima kod nas u Sephori, mada sumnjam :(.
      Sve pohvale za blog, sviđaju mi se tvoje recenzije, sve što sam kupila nakon njih, bio je pun pogodak!

      Избриши
    3. nema na cemu, drzim palceve da ces uspeti da ga nadjes :)

      Hvala puno na tako lepim recima, jako mi je drago da ti odgovaraju stvari koje preporucim :)

      Избриши
  2. Meni se Benetint mnogo svidja! Dobila sam ga isto u nekom setu, cini mi se prosle godine u ovo vreme, i sad mi je bocica na izdisaju, jer sam ga bas koristila tokom godine. Ja ga koristim samo na obrazima, za usne je bas slabo pigmentovan, a ja imam tamnije pa bi mi trebalo 100 puta da ga nanesem da bi se nesto videlo, ali zato ga na obrazima obozavam! Traje bukvalno ceo dan, nijedno tako postojano rumenilo nikad nisam imala, potrebno je malo vezbe za nanosenje/blendanje, potrebna su po 2-3-4 sloja za svaki obraz, ali ja volim to prirodno rumenilo koje daje (kao da sam se zajapurila, heh), i kao sto rekoh, neverovatnu postojanost. Sad se koncentrisem opet da ga kupim, i videla sam taj set, ali imam porefessional iz proslog seta kojeg nisam potrosila ni trecinu jer mi je onako, mada bi mi se isplatilo... jel znas mozda da li imaju jos ovih setova?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e sad cu morati jos koliko veceras da ga isprobam na obrazima :) zao mi je sto nisam pre recenzije,ali uvek mogu da ubacim edit kad isprobam :)

      Nisam sigurna da li jos imaju, pre neki dan u Uscu nije bilo mada sam videla da devojke na forumu pisu da znaju da stave i dopunu nakon nekog vremena. mozda najbolje da nazoves i usce, knez i deltu pa da ti kazu iz prve ruke. Nadam se da ces uspeti da ga nadjes negde jer je odlicna ponuda :)

      Избриши
  3. Cula sam svasta o Benetintu, ali jos uvek mi se cini kao odredjena vrsta navlakuse. Koliko je postojan na usnama/licu? A sto se tice seta - odlican je, s obzirom na originalne cene proizvoda koje su malo preterane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm kako mislis navlakusa? :)

      Na usnama nije previse postojan, a na obrazima je i vise nego postojan i ne menja se tokom celog dana :) ne znam da li sam se vise odusevila sinoc ili danas :)

      Избриши
    2. Nekako mi se čini da je previše vodnjikav i da će nestati sa obraza. Čula sam i da je tako i da, kao kod tebe, traje ceo dan. Nema...dok ne probam sama ništa neću znati. :)

      Избриши
    3. jeste skroz vodnjikav, ali meni na obrazima stoji kao lud :) zato i jeste Stain :) ali kao sto kazes- dok sama ne probas ne mozes znati kako se ponasa na tvom licu :)

      Избриши
  4. Pre neki dan sam kupila ovaj set u Knezu u Sephori. Odusevila sam se kad sam videla da po ceni od 3000 dobijem dugo zeljeni Porefessional, koji kosta 4200, i to full size :) jeeej... I da, meni se Benetint svidja. Ja ga nanosim kao rumenilo i jako je postojan, ceo dan ne mrda sa lica :) Daje predivnu prirodnu boju na obrazima :) Maskaru jos nisam probala, a parfem mi je...uufff...grozan :( Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja sam ga najvise zelela zbog Porefessional, ali ni Benetint definitivno nije razocarao :)
      Maskara je odlicna ali je nocna mora za skidanje :( bice i o njoj za koji dan post :)
      hvala na komentaru :)

      Избриши
  5. Evo ja iskreno po prvi put sad čujem za Benetint tako da nemam kakve dojmove za podijeliti ali kovčežić mi je presladak :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Uh ovo si kupila za odličnu cijenu.... ja sam samo Poreffesional platila toliko.... Baš mi se sviđa ovaj koferčić.....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da ti se svidja :) ja sam bila odusevljena kad sam videla cenu!

      Избриши
  7. divno :) prvi put cujem za ovo al mi se bas svidja na slikama

    ОдговориИзбриши
  8. Super ti je koferce! Nemam benetint ali imam Cha Cha Tint i nesto ga i ne koristim cesto, moracu malo vise da ga bacim u akciju! ;) Od hajlajtera imam High Beam i divan je, sada imam mini pakovanje ali sigurno uzimam full size kad ovo potrosim...

    ОдговориИзбриши