субота, 19. јануар 2013.

Eucerin DermatoCLEAN Micelarna voda/fluid

Drage moje, danas sam odlučila da vam predstavim nešto što je u poslednje vreme sve popularnije među blogerkama i generalno u kozmetičkom svetu.
Reč je o Eucerin DermatoCLEAN micelarnoj vodi/čistaču. Ovu micelarnu sam dobila kao poklon uz kupovinu nekog sasvim drugog Eucerin proizvoda i moram da priznam da se uopšte nisam pokajala jer sam baš ovaj proizvod odabrala.
Moje iskustvo sa micelarnim vodama je počelo letos, kupovinom Bourjois micelarne koju baš i ne bih od sveg srca preporučila jer malko pecka i meni bar nikako nije za skidanje šminke sa očiju, no, o njoj nekog drugog puta.


Eucerin vodica sadrži 200ml i moram priznati da je jako izdašna, traje mi već možda dva meseca i kao što vidite potrošila sam oko pola bočice a na skidanje šminke mi odu dve natopljene vatice.

Oni koji znaju nemački i italijanski mogu da saznaju sa prednje strane u čemu je stvar sa ovim proizvodom, a mi ostali idemo na poleđinu da vidimo šta nam to proizvođač obećava .

Sve što su nam obećali su po mom mišljenju i ispunili osim jedne stvari koja je izgleda problem samo kod mene, a to je da me užasno peku oči ako pokušam da skinem maskaru ovim fluidom. Dakle nemojte taj moj utisak uzeti kao generalan jer sam u 99,9% slučajeva pročitala da ga devojke dobro podnose na očima ali moje su očigledno izrod :)
Vodica je stvarno jako prijatna na koži, ne isušuje, ne masti, ne ostavlja nikakav film na koži i ne zateže. Ja se obično umijem nakon skidanja šminke ovom vodicom ali se jednom čisto testa radi nisam umila i do ujutru mi je koža bila sasvim ok i čak nisam ni kremu uveče morala da stavim. Takođe nisam primetila da mi od nje izlaze bubuljice niti da me pecka koža.

sastav

Preporučujem ovu vodicu svima onima koji traže nešto kvalitetno a ne previše skupo (mislim da je negde između 800-1000din, zavisi od apoteke u kojoj kupujete ali garantujem da je Srbotrade apoteka u Sinđelićevoj ulici najjeftinija) i nešto što vam neće iritirati kožu. 

Zanimaju me vaša iskustva sa ovom i drugim micelarnim vodama, pa budite ljubazne i podelite ih samnom i sa ostalim čitateljkama u komentarima :)

Do sledećeg čitanja, kisi kisi :****

I ne zaboravite da se prijavite za giveaway :)

32 коментара:

  1. ja iskreno nisam bila nesto zadovoljna ovom micelarnom, jer nisam uspevala sa njom da skinem sminku sa ociju. mnogo mi je bolja biodermina, ona mi super skine a uopste ne pecka, i zadovoljna sam jos i lrp micelarnom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. biodermina tek ceka kompletno testiranje ali za sad koliko sam je koristila se pokazala odlicna :)

      Избриши
  2. imam ga i ja! i meni nije dobar za oči ali ovako je super :) maskaru ne mogu njime, peče me nekako čudno, pokušavala sam al ne ide, a ovako je za lice stvarno super!

    ОдговориИзбриши
  3. Imam nekoliko njihovih proizvoda ali ne bi bilo loše da nabavim ovako nešto, smatram da je odnos cena-kvalitet realan tako da :)) do prve apoteke ;D

    ОдговориИзбриши
  4. Fina je to micelarna, fina :)
    Ja, srećom, spadam u one koje je najnormalnije koriste i na očima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. na srecu, vecina je vas kojima odgovara :) ja ionako vise volim moj dvofazni l'oreal za oke :)

      Избриши
  5. Dear friend, thank you for visiting my blog and joining my giveaway. As you know first rule of joining giveaway is following the blog. I cannot see you in my new followers. Please try again. Otherwise I cannot accept your comment. Thank you and good luck!:)

    ОдговориИзбриши
  6. check out this giveaway sweetie*
    http://style-limelight.blogspot.gr/2013/01/sismade-giveaway-16th-january-30th.html

    ОдговориИзбриши
  7. Bože koliko ga hvalite, aaaaaaaaa sledeće na spisku za kupovinu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uzasne smo, znam :D

      ja ove stvarcice volim da isprobavam, pa cu sledeci put uzeti neku drugu, cisto probe radi :D

      Избриши
  8. Meni je odlican ovaj micelarni losion, a vidim da vecina deli moje misljenje.Probala sam i Vichy, ali mi se nije svideo, nekako imam potrebu da se umijem nakon koriscenja. Ja za oci koristim Garnier bebi plavo pakovanje, za skidanje sminke oko ociju, za osetljive oci, a ovu micelarnu nisam ni probala, ne znam ni sama zasto.
    Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam još probalaniti jednu micelarnu. Planiramprobati Biodermu jer je svi hvale i prave hvalospjeve onjoj. :-D a Eucerin bih zaobišla, za sada, iako vjerujem da je tebi i mnogima dobar, jer sam imala loša iskustva sa njihovim kremama... :-/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. u tom slucaju samo napred sa biodermom i ona je bas dobra :) bice i njena recenzija :)

      Избриши
  10. great blog! would you like to follow each other? let me know!

    ОдговориИзбриши
  11. I really love micellar waters for cleansing, they have replaced wipes in my kit.

    ОдговориИзбриши
  12. Sad svi prave micelarnu vodu kao Bioderma, meni Eucerin iritira kozu i oci zato ja volim moju Biodermu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. biodermu imam malu od 100ml i tek ceka detaljno testiranje :) ali ovako na prvih par koriscenja je odlicna :)

      Избриши
  13. Ona mi je iduca na spisku kad potrosim Vichy micelarnu :)

    ОдговориИзбриши
  14. Jel mi mozes reci gde nabavljas bioderminu micelarnu? Koliko sam do sada citala, nema je kod nas, ali eto, mozda se situacija promenila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima je vec dosta dugo kod nas, makar u beogradu :)
      U beogradu je ima u skoro svim apotekama i liliju ja mislim, a ja je nabavljam u Srbotrade apoteci jer je tamo najjeftinija :)

      Избриши
  15. Zbog ovog problema oko očiju nisam impresionirana micelarnom, ali barem sam saznala za Srbotrade apoteku. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni nijedna ne odgovara oko ociju, mozda mi je bioderma bila najblaza u tom predelu, ali za oci i dalje ostajem verna L'oreal dvofaznom bas za oci :)
      drago mi je da si saznala za legendarni Srbotrade :)

      Избриши