четвртак, 31. јануар 2013.

Instagram januar

Volim da gledam Instagram postove na drugim blogovima pa sam i ja odlucila da napravim jedan na mesecnom nivou :) Ovo je moj prvi Instagram post, pa ako vam se svideo, mozete me pratiti, a moj nick je @Anibaniii :)

China Glaze For Audrey + Essence Make it Golden
Last Snow Fairy from Lush Belgrade <3 In love with the smell
Ecotools brushes, nice and clean!
Chocolover
Tea from a Chicago cop mug
New leopard slippers, thanks S :)
Pleteraj 1
Pleteraj 2
Zavicajke u nastajanju 1
Zavicajke u nastajanju 2
Afrodita Hydra Thermal kolekcija, jedva cekam da vam prenesem utiske!
Zito je poludelo
Umesto Nindza-kofernjaca, ja sam dobila koferce za velike devojcice <3 Hvala P <3
I savrsen sadrzaj koferceta :)
svima omiljeni kolac sa pudingom i keksom, njam 
Pleteraj na delu
sminka veceri
konacno stigla Sigma E25 <3
Kravica cokoladno mleko <3
Pizza u Pizza Pizza, pecena na drva i preterano dobra!
moje drage Sigma cetkice, sve na okupu, divne i ciste <3
Jedna od ilustracija iz mog divnog rokovnika :) Pticice su preslatke :)
MOTD, EOTD


Ukoliko imate Instagram ostavite vas user u komentarima kako bih mogla da vas pratim :)

Do sledeceg posta, kisi kisi :*******

50 коментара:

  1. A sta si to lepo stavljala na ocii :)))
    Nokti su ti bas lepi :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. o hvala na tome za nokte :) nisu bas u punom sjaju ali mogu da prodju :)

      a na oci je isla Flormar paletica p043 :)

      Избриши
  2. Okej, sad je definitivno da si naručujem pizzu za večeru :)) ja sam ti na instagramu smilesnapsparkle, pratim te odsad :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe i ja kad god pogledam sliku momentalno ogladnim :)
      pratimo se :)

      Избриши
  3. super slike :D

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. a divan post =D lijepe i zanimljive slike =D

    ОдговориИзбриши
  5. Jao kako su ti divne stvarcice koje pletes! Nije dugo kako me je mama naucila plesti i za sad mi je veliki projekat jedna kapica..pocela sam i odustala.. nadam se da cu je jednog dana zavrsiti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe kamo srece da ja pletem :) za to je ipak zaduzena mama i svaka joj cast na tome kako to radi :) mozda i ja naucim jednog dana :D

      Избриши
  6. Mnogo su dobre sličice!
    Najomiljenija je sa kolačićem njam!

    ОдговориИзбриши
  7. Super slicice! Samo sto ja nemam instagram....ja dolazim iz mracnog doba. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Anibani mi smo te ne-materijalno nagradile na našem blogu kao jedan od blogova koji pratimo i volimo! :)

    ОдговориИзбриши
  9. E sad sam gladna. :P Super su ti slicice. Znas da pletes? Bravo! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe uzasna sam, svi ste ogladneli :D

      ne znam ja nazalost, mama je zaduzena za pletenje :)

      Избриши
  10. Great photos. You have amazing collection of brushes. :) And you're very pretty on last photo. :D

    ОдговориИзбриши
  11. Bas su dobre slicice, mnogo mi se dopada pleteraj.

    ОдговориИзбриши
  12. nice to meet u really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....

    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши
  13. Hi beautiful,

    Lovely blog! Shall we follow eachother?
    Let me know on my blog and I will follow back straight away!

    You can also join my give-away!

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Cokolada, kolac sa pudingom, coko-mleko, pizza... sve ono sto volim i smem da jedem u neogranicenim kolicinama :D

    Zadanja slika... Prelepa si!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe pa dooobro ne smem ni ja bas u neogranicenim kolicinama :)

      hvala puno <3

      Избриши
  15. aaaaa cela tiiiiii :D meni je to hajlajt ovog posta :))
    bravo za mamin pleteraj!!! :))

    ОдговориИзбриши
  16. Ne znam kako mi promice ovaj post! Odlican je, obozavam postove ove vrste, cetkice su WOW :D rokovnik je presladak! Lepa si :) ocemo jos tebe!

    ОдговориИзбриши
  17. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Super slike, ali padoh u nesvest kad videh ovaj kolač i pizzu :-D

    ОдговориИзбриши