понедељак, 07. јануар 2013.

LUSH Snow Fairy shower gel

Drage moje, svima vama koje danas slavite Božić želim vam sve najbolje i najlepše i da mir i spokoj uvek budu uz vas! Hristos se rodi, srećan Božić!



Snow Fairy gel za tuširanje iz LUSH-a je, kao što većina vas verovatno zna, deo zimske ograničene kolekcije koja se o svakom Božiću pojavljuje u LUSH prodavnicama. Ove godine sam čvrsto odlučila da ću isprobati ovaj gel za tuširanje i nekako svaki put kad bih se našla u Ušću ne bi bilo vremena da odem i do LUSH-a pre zatvaranja i...gel nikako da mi padne šaka. Međutim, pre nekoliko dana sam imala više sreće nego pameti i brže bolje sam trknula u najmirišljaviju prodavnicu na spratu i tamo me je čekao! Usamljen i poslednji - Snow Fairy od 100ml. Naravno bez daljeg razmišljanja sam ga uzela (posle njuškanja, naravno) jer sam bila oduševljena mirisom toliko slatkim da prosto vraća u najranije detinjstvo.


Bočica zaista izgleda minijaturno, ali već posle prvog tuširanja shvatićete da je jako mala količina gela potrebna za bogatu i mirisnu penu, tako da verujem da će mi ovih 100ml trajati jako dugo.


Kao što sam već napomenula, miris je slatkast i zadržava se preko celog dana ukoliko se ne namažete nikakvim losionom za telo (ja sam morala da isprobam tu varijantu kako bih videla kakva je postojanost mirisa). Moja koža je trenutno jako suva pa prosto zahteva neki losion ili kremu nakon tuširanja, tako da ja ne bih mogla da kažem da mi je koža nahranjena nakon tuširanja, ali definitivno je tu svež i čist osećaj koji traje tokom celog dana. Moram da priznam da bih jako volela kad bi postojao i neki losion za telo sa istim mirisom, pa eto predlog LUSH-u koji se nadam da će da usvoji :)

Meni jako simpatičan detalj - ko je i kada napravio proizvod

Sastav gela

I za sam kraj, stvar koja je mene apsolutno oduševila - sitne plavkasto-ljubičaste šljokice koje gelu baš daju taj vilinski sjaj :)

Iako ovog gela nema više u prodaji, možete ga uzeti u nekom od novogodišnjih setova od po nekoliko proizvoda i tako ga isprobati ako već niste, ili obnoviti zalihe. Ja sam već šmeknula neke paketiće i nadam se lepom sniženju pa da konačno isprobam neke dugo željene proizvode iz LUSH-a koje imam na wish listi.

Do sledećeg čitanja, budite mi zdrave i lepe i uživajte u današnjem prazniku i prelepom danu! 
Kisi Kisi :*****

35 коментара:

  1. Одговори
    1. hvala puno :)

      nadam se da ce se i tebi svideti kad ga ulovis :)

      Избриши
  2. obozavam ovaj shower gel, cak sam i kosu prala sa njim, i sad mi nedostaje.... eh do sledece godine... cekamo ga

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moracu da ga probam i kao sampon, dala si mi odlicnu ideju :D

      Избриши
  3. Srećan Božić i tebi! Imala sam ovaj gel pre dve godine, zaista divno miriše.

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. mislim da ovaj miris nikoga ne ostavlja ravnodusnim :)

      Избриши
  5. Ja nikako da ga kupim, jer mi Lush nikako nije blizu. A, baš bi ga volila probat, kad ga se već toliko hvali

    ОдговориИзбриши
  6. Vaistinu se rodi. Moram i ja isprobati Lemony Flutter.:)

    ОдговориИзбриши
  7. Kud god se okrenem svuda Lush :D Nema mi druge nego sutra svratiti do njih da uloviš što je ostalo. Svi preporučuju ovaj gel, baš ću ga morati pomirisati :)

    ОдговориИзбриши
  8. Imam Snow Fairy balzam za usta koji mirise bozanstveno! I sapun Rock star (nisam sigurna da se tako zove :D ) i isto mirise kao Snow Fairy i preeeeedobar je :D

    P.S. Ocemo post o Ecotools cetkama! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uh, navlacis me na zlo :D

      evo ovde postic o ecotools :) http://memakeupandeye.blogspot.com/2011/11/makeups-little-helpers.html
      ukoliko nije dovoljno detaljan, napravicu novi, samo kazi :)))

      Избриши
  9. This stuff smells delish. Wish you could get it all year round!

    ОдговориИзбриши
  10. Jao, kako ova stvar miriše, ja sam oduševljena. Odmah poželim da se najedem svakakvih žvaka i bombona! Pojela bih samu sebe nakon korišćenja. ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Ljubomorna sam malo zbog ovog proizvoda. :D Obozavam Lush i nervira me sto ga nema ni u NS ni u BL :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ima tema na forumu njihovom da li biste voleli lush u svom gradu, pa im daj predlog tamo :) a dobra stvar je sto je moguce kupovati preko neta :)

      Избриши
  12. Lush je najbolji i ne sumnjamo da je i ovaj proizvod sjajan!!!


    PS. Hvala puno na poseti i pratimo i mi tebe!!!!vidimo se uskoro!!!;)))
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  13. I have never tried Lush before!

    http://initialed.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Oh wow this is nice! It sounds so magical!

    ОдговориИзбриши
  15. Deluje super, šteta što verovatno nikada neću moći da ga isprobam zbog zatvaranja :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nikad se ne zna, mozda bude neki popust na paketice sad pred zatvaranje pa ulovis neki u paketu :)

      Избриши